• Kyra: Der søges stadig en barnepige eller dreng, som ville passe Kyra ;) (24/05/2020 19:45)
  • Joanna: Søger folk i start-midt 20'erne der er friske på relationer og plots - kom en som alle, jeg bider ikke! (24/05/2020 14:40)
  • Nicholas: Der er stadig plads til en jævnaldrende mandlig beboer på Stormhartplads! ^^ (24/05/2020 20:28)
  • Matthew: Vi fejrer en ekstraordinær milepæl i denne uge; Villa blev ansat som retor på Hogwarts for 20 år siden (IG). Fyld hjertens gerne hendes gæstebog med lykønskninger! (25/05/2020 22:23)
  • Benjamin: Til dem der endnu ikke er kommet til surprise party for Rapthalia kan stadig nå at komme, jeg giver den til i aften. Ellers må i komme rande bagefter, det er der stadig plads til ;) (26/05/2020 11:25)
  • Aaryn: Tillykke med de 20 år Villa!! Tre år som rektor irl! (25/05/2020 13:26)
  • Joshua: Søger Relationer! Kom hid :P (25/05/2020 14:45)
  • Cher: Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore (24/05/2020 16:03)
  • Illyra: Ønsk VILLA stort tillykke! Hun har i dag været ansat som rektor i 20 HS år - eller 3 IRL år. Tillykke, Villa! (25/05/2020 22:22)
  • Timothee: Gamle emner vil blive afsluttet denne årgang. Men nye emner er mere end velkommen! :D (24/05/2020 18:34)
  • Vincenzo: Back, back, back again. (25/05/2020 11:25)
  • Peggy: En farvittighed fra mig til dig: "Har du nogensinde tænkt over, hvorfor det hedder USB? Det er fordi, at USA var optaget!" (25/05/2020 12:08)
  • Cooper: Askevindel er oppe! Deltag, deltag og deltag! :D (24/05/2020 17:06)
  • Sophronia: Relationer? JA TAK! Jeg søger alt mellem himmel og jord! (24/05/2020 20:19)
  • Villa: 20 år :O hvor blev den tid lige af. Gad vide hvor mange elever der gennem tiden er kommet igennem skolen, mens jeg har været så heldig at være rektor. (25/05/2020 19:39)
  • Aine: Dagens unyttige fact: Vampyrflagremus praktiserer social distancering når de føler sig syge. Og så ved vi det! (25/05/2020 22:19)
  • Aurora: Er årgang 5 lit eller fuldstændigt død? Asking for a friend. (24/05/2020 17:07)
Husk mig
  • Dan Jackson
  • Reuben Norwood
  • Cher Mason Du Pont
  • Ines Garcia
  • Jamie Jackson
  • Mason Leigh
548 aktive brugere
28 online brugere
online på chatten

Pokaloverrækkelse, År 63


TJEK OGSÅ FØLGENDE NYHED:

 

 
 
POKALOVERRÆKKELSE, ÅR 63
NYHEDER FRA HOGWARTS SKOLE FOR HEKSEKUNSTER OG TROLDMANDSSKAB
PÅ VEGNE AF LÆRERSTABEN

Kære allesammen,


Først og fremmest rigtig glædeligt (næsten) forår! Vi håber jeres dage bliver lysere og varmere med lynets hast!

Før vi alle lader os opsluge af det nye skoleår, skal vi lige kaste et blik på det forgangne og præstationerne:

 

...···:::···...···:::···...···:::···...···:::···...···:::···...···:::···...

 

 

KOLLEGIEPOKALEN
VINDEREN AF KOLLEGIEPOKALEN, ÅRGANG 63 ER
RAVENCLAW

 

For sjette år i træk skal vi hylde Ravenclaw, der med 2630 point får en velfortjent 1. plads! Giv dem gerne et stort bifald for deres indsats og flid i løbet af skoleåret! Efter de fjerklædte går 2. pladsen til Gryffindor, som med 1583 point hiver sølvet sikkert i hus.

Bronzepokalen kommer til at pryde Slytherins opholdsstue, da de med 1009 point hiver den sejr hjem. Sidst men ikke mindst finder vi Hufflepuff med ligeså flotte 651 point! 

 

Giv alle kollegier en kæmpe hånd for deres indsats!

 


 

Stort tillykke til herfra! Det har været en fornøjelse at følge med.

Vi ser frem til endnu flere point og lektier i det nye skoleår.

 

...···:::···...···:::···...···:::···...···:::···...···:::···...···:::···...


VINDEREN AF

ELEVPOKALEN
ÅRGANG 63 ER
Fay Hawkins

 

For 3. gang i træk, hiver den 14 årige ørn, Fay, elevpokalen hjem. Hun har dermed opnået en hattrick - sikke en indsats! Denne gang vinder hun med hele 868 point, der altså er 65 point mere end sidste år, men stadig ikke helt så mange, som da hun 1. gang vandt pokalen med 906 point. Hun fortjener en ordentlig klapsalve, ikke bare for sin indsats i år, men for de sidste mange år. Suverænt godt arbejde!

Fay påbegynder nu sin 4. årgang på Hogwarts og vi er spændte på at se, om hun nøjes med en hattrick eller om hun tager 4. gang med - måske det er dig, der skal give hende kamp til stregen? Det må tiden vise.

 

Giv hende en stor klapsalve!

Tak for et fortryllende År 63 med håbet om et År 64, der overgår det tidligere på alle tænkelige måder!
Husk desuden, at Ugens Lektie vender tilbage næste år - det giver endnu mere grund til at lave lektier!

Magiske hilsner  

Admins, Rektor, Overhoveder og Professorer


Tilføjet af Illyra | Skrevet: 18/02/2019 09:59 | Kategori: Generelt


Aaron | 18/02/2019 12:59

Sådan Ravenclaw og tillykke til Fay igen igen!
Har I forresten set hendes QB om popularitet og hvad det er for noget? Send hende lige en ugle, jeg er nemlig selv ret nysgerrig :P

Skylar | 18/02/2019 17:08

Stort tillykke!

Dareon | 19/02/2019 05:53

Woooo, Fay!

Ikke logget ind