• Alma: Skifter karakter. Mangler du noget specifikt? Skriv til mig! Køn, blodstatus, kollegie ligegyldigt. Alt er velkomment! (21/07/2019 15:03)
  • Millicent: Overvejer du en, miniput? Så bliv 8. Vi er en rimelig stor gruppe med den alder efterhånden :D Og vi kan altid bruge flere :D (21/07/2019 15:53)
  • Nathan: Søger job og relationer! Hit me :D (20/07/2019 12:25)
  • Enya: Jeg søger nogle der deler Enyas glæde for musik :) (21/07/2019 17:37)
  • Valentine: Jeg søger alle former for relationer og emner til min kære Valentine ;) (20/07/2019 17:37)
  • Aaryn: Hvor er du astro lærer? =O kom søg! (21/07/2019 22:09)
  • Klara: ØRNE! Årets ørneaward er oppe! Husk at nominere til awarden! :D (21/07/2019 14:56)
  • Illyra: Jeg har ikke modtaget en eneste ansøgning til ASTRONOMI, så går du og overvejer om du skal sende en af sted, så er det nu! (21/07/2019 21:05)
  • Samiel: Søger nogen som vil lege. (21/07/2019 21:26)
  • Dario: Officielt skilt som 25 årig.. Livet er fedt. Niks. Anyway, skal vi feste? (21/07/2019 23:38)
Husk mig
  • Jocelyn Laure Jefferson
  • Dorethe Zebista Morlingo
  • Nathan Gray
  • Olive Dawn Adams
  • Celia Ivy Avery Hawkins
  • Alician Stone Reedbrook
644 aktive brugere
25 online brugere
online på chatten

Pokaloverrækkelse, År 63


TJEK OGSÅ FØLGENDE NYHED:

 

 
 
POKALOVERRÆKKELSE, ÅR 63
NYHEDER FRA HOGWARTS SKOLE FOR HEKSEKUNSTER OG TROLDMANDSSKAB
PÅ VEGNE AF LÆRERSTABEN

Kære allesammen,


Først og fremmest rigtig glædeligt (næsten) forår! Vi håber jeres dage bliver lysere og varmere med lynets hast!

Før vi alle lader os opsluge af det nye skoleår, skal vi lige kaste et blik på det forgangne og præstationerne:

 

...···:::···...···:::···...···:::···...···:::···...···:::···...···:::···...

 

 

KOLLEGIEPOKALEN
VINDEREN AF KOLLEGIEPOKALEN, ÅRGANG 63 ER
RAVENCLAW

 

For sjette år i træk skal vi hylde Ravenclaw, der med 2630 point får en velfortjent 1. plads! Giv dem gerne et stort bifald for deres indsats og flid i løbet af skoleåret! Efter de fjerklædte går 2. pladsen til Gryffindor, som med 1583 point hiver sølvet sikkert i hus.

Bronzepokalen kommer til at pryde Slytherins opholdsstue, da de med 1009 point hiver den sejr hjem. Sidst men ikke mindst finder vi Hufflepuff med ligeså flotte 651 point! 

 

Giv alle kollegier en kæmpe hånd for deres indsats!

 


 

Stort tillykke til herfra! Det har været en fornøjelse at følge med.

Vi ser frem til endnu flere point og lektier i det nye skoleår.

 

...···:::···...···:::···...···:::···...···:::···...···:::···...···:::···...


VINDEREN AF

ELEVPOKALEN
ÅRGANG 63 ER
Fay Hawkins

 

For 3. gang i træk, hiver den 14 årige ørn, Fay, elevpokalen hjem. Hun har dermed opnået en hattrick - sikke en indsats! Denne gang vinder hun med hele 868 point, der altså er 65 point mere end sidste år, men stadig ikke helt så mange, som da hun 1. gang vandt pokalen med 906 point. Hun fortjener en ordentlig klapsalve, ikke bare for sin indsats i år, men for de sidste mange år. Suverænt godt arbejde!

Fay påbegynder nu sin 4. årgang på Hogwarts og vi er spændte på at se, om hun nøjes med en hattrick eller om hun tager 4. gang med - måske det er dig, der skal give hende kamp til stregen? Det må tiden vise.

 

Giv hende en stor klapsalve!

Tak for et fortryllende År 63 med håbet om et År 64, der overgår det tidligere på alle tænkelige måder!
Husk desuden, at Ugens Lektie vender tilbage næste år - det giver endnu mere grund til at lave lektier!

Magiske hilsner  

Admins, Rektor, Overhoveder og Professorer


Tilføjet af Illyra | Skrevet: 18/02/2019 09:59 | Kategori: Generelt


Aaron | 18/02/2019 12:59

Sådan Ravenclaw og tillykke til Fay igen igen!
Har I forresten set hendes QB om popularitet og hvad det er for noget? Send hende lige en ugle, jeg er nemlig selv ret nysgerrig :P

Skylar | 18/02/2019 17:08

Stort tillykke!

Dareon | 19/02/2019 05:53

Woooo, Fay!

Ikke logget ind