• Alma: Skifter karakter. Mangler du noget specifikt? Skriv til mig! Køn, blodstatus, kollegie ligegyldigt. Alt er velkomment! (21/07/2019 15:03)
  • Enya: Jeg søger nogle der deler Enyas glæde for musik :) (21/07/2019 17:37)
  • Samiel: Søger nogen som vil lege. (21/07/2019 21:26)
  • Aaryn: Hvor er du astro lærer? =O kom søg! (21/07/2019 22:09)
  • Klara: ØRNE! Årets ørneaward er oppe! Husk at nominere til awarden! :D (21/07/2019 14:56)
  • Valentine: Jeg søger alle former for relationer og emner til min kære Valentine ;) (20/07/2019 17:37)
  • Millicent: Overvejer du en, miniput? Så bliv 8. Vi er en rimelig stor gruppe med den alder efterhånden :D Og vi kan altid bruge flere :D (21/07/2019 15:53)
  • Nathan: Søger job og relationer! Hit me :D (20/07/2019 12:25)
  • Illyra: Jeg har ikke modtaget en eneste ansøgning til ASTRONOMI, så går du og overvejer om du skal sende en af sted, så er det nu! (21/07/2019 21:05)
Husk mig
  • Jocelyn Laure Jefferson
  • Dorethe Zebista Morlingo
  • Nathan Gray
  • Olive Dawn Adams
  • Celia Ivy Avery Hawkins
  • Alician Stone Reedbrook
644 aktive brugere
28 online brugere
online på chatten

Nyhed: Ugens Lektie


 

 

Nyt tiltag på årgang 64

NYHEDER FRA HOGWARTS SKOLE FOR HEKSEKUNSTER OG TROLDMANDSSKAB
PÅ VEGNE AF LÆRERSTABEN

Elever!


I det kommende skoleår vil der finde et nyt fænomen sted på Hogwarts - et der er kommet for at blive.
Der er nemlig kommet en idé op i lærerstaben, som blev vedtaget i løbet af det forgangne skoleår og nu skal få lov at se dagens lys. Det er en idé, der sætter lektie-skrivningen i fokus og særligt den inspirerende og motiverede lektieskrivning. Vi vil gerne fremvise og belønne de lektier, som skiller sig særligt ud fra mængden, derfor vil der fremover blive kåret en Ugens Lektie, nøjagtig som der er en Ugens Stjerne.
- Den hurtigt-tænkende har nok gættet, at der også kommer til at være en Årets Lektie, som der er en Årets Stjerne. Denne udvælges blandt de 6 vindere af ugens lektie, som vi kårer i løbet af skoleåret.
Vi håber meget at I synes det er en herre nice idé, der kan gøre det endnu mere motiverende at skrive lektier.

Vinderen af ugens lektie vil blive kåret i et samlet opslag med ugens stjerne. Fremover vil opslagene komme op torsdag i stedet for onsdag.



Magiske hilsner  

Admins, Rektor, Overhoveder og Professorer



Tilføjet af Matthew | Skrevet: 16/02/2018 01:00 | Kategori: Andet


Evelyn | 17/02/2019 14:43

Spændende! ^^

Laurel | 17/02/2019 14:44

Fedt! =D

Ehliza | 17/02/2019 14:46

Ej hvor fedt! :D

Meadow | 17/02/2019 14:46

Jeg har sådan savnet ugens lektie! Hvor er det godt!

Aaryn | 17/02/2019 14:46

Ser frem til jeres lektier i besværgelser! ;)

Eleanor | 17/02/2019 14:51

Interessant! :D

Sophronia | 17/02/2019 15:41

Dejligt tiltag! :D

Lejra | 17/02/2019 15:44

Jeg glæder mig til at se en masse dejlige lektier i Botanik! :D

August | 17/02/2019 16:13

Hvor fedt! Det glæder jeg mig til at se!

Ileane | 17/02/2019 16:23

Kom glad, elever, til spådom og astronomi <3

Aine | 17/02/2019 17:16

Glæder mig til at skrive lektier nu :D

Aaron | 17/02/2019 18:31

Så er der endnu en grund til at gå amok i astronomi! :D
Vi ses Professor Sachs

Edwin | 17/02/2019 18:31

Uha, så skal jeg vidst i gang med at lave lektier :o

Ileane | 17/02/2019 18:50

Jeg glæder mig, Aaron ^^ (og jer andre også ;))

Olly | 17/02/2019 19:35

Se dét taler jo til konkurrencegenet i mig haha