• Peggy: En farvittighed fra mig til dig: "Har du nogensinde tænkt over, hvorfor det hedder USB? Det er fordi, at USA var optaget!" (25/05/2020 12:08)
  • Timothee: Gamle emner vil blive afsluttet denne årgang. Men nye emner er mere end velkommen! :D (24/05/2020 18:34)
  • Aine: Dagens unyttige fact: Vampyrflagremus praktiserer social distancering når de føler sig syge. Og så ved vi det! (25/05/2020 22:19)
  • Benjamin: Til dem der endnu ikke er kommet til surprise party for Rapthalia kan stadig nå at komme, jeg giver den til i aften. Ellers må i komme rande bagefter, det er der stadig plads til ;) (26/05/2020 11:25)
  • Sophronia: Relationer? JA TAK! Jeg søger alt mellem himmel og jord! (24/05/2020 20:19)
  • Vincenzo: Back, back, back again. (25/05/2020 11:25)
  • Aaryn: Tillykke med de 20 år Villa!! Tre år som rektor irl! (25/05/2020 13:26)
  • Illyra: Ønsk VILLA stort tillykke! Hun har i dag været ansat som rektor i 20 HS år - eller 3 IRL år. Tillykke, Villa! (25/05/2020 22:22)
  • Cher: Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore (24/05/2020 16:03)
  • Kyra: Der søges stadig en barnepige eller dreng, som ville passe Kyra ;) (24/05/2020 19:45)
  • Villa: 20 år :O hvor blev den tid lige af. Gad vide hvor mange elever der gennem tiden er kommet igennem skolen, mens jeg har været så heldig at være rektor. (25/05/2020 19:39)
  • Joshua: Søger Relationer! Kom hid :P (25/05/2020 14:45)
  • Nicholas: Der er stadig plads til en jævnaldrende mandlig beboer på Stormhartplads! ^^ (24/05/2020 20:28)
  • Joanna: Søger folk i start-midt 20'erne der er friske på relationer og plots - kom en som alle, jeg bider ikke! (24/05/2020 14:40)
  • Cooper: Askevindel er oppe! Deltag, deltag og deltag! :D (24/05/2020 17:06)
  • Matthew: Vi fejrer en ekstraordinær milepæl i denne uge; Villa blev ansat som retor på Hogwarts for 20 år siden (IG). Fyld hjertens gerne hendes gæstebog med lykønskninger! (25/05/2020 22:23)
  • Aurora: Er årgang 5 lit eller fuldstændigt død? Asking for a friend. (24/05/2020 17:07)
Husk mig
  • Dan Jackson
  • Reuben Norwood
  • Cher Mason Du Pont
  • Ines Garcia
  • Jamie Jackson
  • Mason Leigh
548 aktive brugere
34 online brugere
online på chatten

Nyhed: Ugens Lektie


 

 

Nyt tiltag på årgang 64

NYHEDER FRA HOGWARTS SKOLE FOR HEKSEKUNSTER OG TROLDMANDSSKAB
PÅ VEGNE AF LÆRERSTABEN

Elever!


I det kommende skoleår vil der finde et nyt fænomen sted på Hogwarts - et der er kommet for at blive.
Der er nemlig kommet en idé op i lærerstaben, som blev vedtaget i løbet af det forgangne skoleår og nu skal få lov at se dagens lys. Det er en idé, der sætter lektie-skrivningen i fokus og særligt den inspirerende og motiverede lektieskrivning. Vi vil gerne fremvise og belønne de lektier, som skiller sig særligt ud fra mængden, derfor vil der fremover blive kåret en Ugens Lektie, nøjagtig som der er en Ugens Stjerne.
- Den hurtigt-tænkende har nok gættet, at der også kommer til at være en Årets Lektie, som der er en Årets Stjerne. Denne udvælges blandt de 6 vindere af ugens lektie, som vi kårer i løbet af skoleåret.
Vi håber meget at I synes det er en herre nice idé, der kan gøre det endnu mere motiverende at skrive lektier.

Vinderen af ugens lektie vil blive kåret i et samlet opslag med ugens stjerne. Fremover vil opslagene komme op torsdag i stedet for onsdag.



Magiske hilsner  

Admins, Rektor, Overhoveder og Professorer



Tilføjet af Matthew | Skrevet: 16/02/2018 01:00 | Kategori: Andet


Evelyn | 17/02/2019 14:43

Spændende! ^^

Laurel | 17/02/2019 14:44

Fedt! =D

Ehliza | 17/02/2019 14:46

Ej hvor fedt! :D

Meadow | 17/02/2019 14:46

Jeg har sådan savnet ugens lektie! Hvor er det godt!

Aaryn | 17/02/2019 14:46

Ser frem til jeres lektier i besværgelser! ;)

Eleanor | 17/02/2019 14:51

Interessant! :D

Sophronia | 17/02/2019 15:41

Dejligt tiltag! :D

Lejra | 17/02/2019 15:44

Jeg glæder mig til at se en masse dejlige lektier i Botanik! :D

August | 17/02/2019 16:13

Hvor fedt! Det glæder jeg mig til at se!

Ileane | 17/02/2019 16:23

Kom glad, elever, til spådom og astronomi <3

Aine | 17/02/2019 17:16

Glæder mig til at skrive lektier nu :D

Aaron | 17/02/2019 18:31

Så er der endnu en grund til at gå amok i astronomi! :D
Vi ses Professor Sachs

Edwin | 17/02/2019 18:31

Uha, så skal jeg vidst i gang med at lave lektier :o

Ileane | 17/02/2019 18:50

Jeg glæder mig, Aaron ^^ (og jer andre også ;))

Olly | 17/02/2019 19:35

Se dét taler jo til konkurrencegenet i mig haha