• Eric: Kunne du ikke tænke dig at være med til at skabe lidt mere sjov hos slangerne? Tjek min baggrundshistorie! (23/07/2018 11:16)
  • Dale: *Quidditch* beklager at restrunden ikke kom ind, men har haft netproblemer. Runden kommer ind hurtigst muligt og så har i resten af dagen :) *Quidditch* (22/07/2018 00:20)
  • Mason: Nogen der vil have en relation med en 20 årig? :) (23/07/2018 04:12)
  • Villa: Så er ugens stjerne kommet op - jeg beklager forsinkelsen :) (22/07/2018 17:31)
  • Megan: Wauw AQUAMAN. Jeg er så SPÆNDT, og kan ikke vente til det bliver december :O (21/07/2018 21:48)
  • Eloise: https://soundcloud.com/joshua-shea-650410603/your-picture-on-the-mantelpiece < 3333333 (23/07/2018 00:08)
  • Nicholas: Søger drinking buddies. Buhbye. (22/07/2018 22:29)
  • Ramona: Emner bliver besvaret i løbet af ugen :) (23/07/2018 15:26)
  • Clary: Clary her! Søger relationer :D (23/07/2018 13:06)
  • Maisie: Jeg kunne godt bruge lidt emner! Sååå skal vi emner :D (22/07/2018 00:16)
  • Narella: Ny profil oppe, tjek den ud! :D (22/07/2018 19:37)
  • Shannon: Søger Relationer! :) (22/07/2018 16:18)
  • Theodore: Jeg mangler, relationer til Theodore. Send endelig, en ugle hvis der er et eller andet der kunne friste :) (21/07/2018 20:16)
  • Fall: UNDSKYLD SÅ MEGET! Jeg har ikke været online et sec. de sidste 2 uger, og det er fordi jeg har været på ferie uden computer og internet. (22/07/2018 21:09)
  • Vivien: Søger relationer, kom frisk (21/07/2018 20:37)
  • Jamie: Girls just wanna have fun! (22/07/2018 22:07)
  • Nadine: Må jeg sove på din sofa? Og har du et job til mig? (23/07/2018 10:53)
  • Mallisia: Søger stadig flere relationer, så send gerne en ugle, så kigger vi på det (22/07/2018 23:32)
Husk mig
  • Mason Ward
  • Connor Umsakri
  • Theodore A Voclain
  • Henry Alexander Brown
  • Christian Timothy Shaw
  • Madelein Edwards

Avisteammedlemmer søges


Layoutere til avisteamet søges



Vi står nu og mangler netop dig og dine evner på avisteamet, for vi står uden layouter. Vi takker Adrian mange, mange, mange gange for hans flotte indsats igennem det sidste lange stykke tid. Vi på avisteamet vil desuden gerne slå et slag for et flersidigt samarbejde omkring layout, for det er en tung opgave at løfte - særligt alene.

Forventninger:
Jeg forventer, at avisteammedlemmerne er aktive brugere, der overholder deadlines og melder fravær (ved mere end én uges fravær uden at give besked forbeholder jeg mig retten til at afskedige medlemmet). De(n), der laver layout, kan lave layout på alle udgaverne (3 udgivelser pr. uge alle 8 uger, som det er lige nu).

Ansøgning:
Send en ugle med et eksempel på dine layout-evner samt lidt tanker om dit virke som layouter på avisen (maks 100 ord). Desuden ønsker jeg at vide, om du vil håndtere layout selv eller i et samarbejde med andre. I må gerne ansøge flere sammen.

Andre teammedlemmer søges



Har du lyst til at have en fast udgivelse hvert år (ligesom Arsinoe har)?
Eller har du lyst til at udfordre dine kreative skriveevner?
Har du måske lyst til at skrive om Hogwarts?
Eller er du mere interesseret i at skrive mere generelle magiske nyheder?
Vil du bare gerne være en del af et aktivt og socialt team? Så søg ind på avisteamet!

Forventninger:
Jeg forventer, at avisteammedlemmerne er aktive brugere, der overholder deadlines og melder fravær (ved mere end én uges fravær uden at give besked forbeholder jeg mig retten til at afskedige medlemmet). Avisteammedlemmerne skal minimum producere én artikel månedligt (IRL). En artikel er over 250 ord.

Ansøgning:
Lav en interessetilkendegivelse på maks 75 ord. Præsenter eventuelt dine værdier/forventninger/personlighed i grove træk. Vi indgår herefter i en dialog :)

























OBS: At være medlem på avisteamet medfører ikke nødvendigvis, at din karakter er/skal være journalist ingame.

Udgivelser:
- Uge 1: Profettidende
- Uge 2: Hogwartsekspressen
- Uge 3: Selvstændige udgaver
- Uge 4: Profettidende
- Uge 5: Hogwartsekspressen
- Uge 6: Specialudgave
- Uge 7: De journaliststuderendes avis
- Uge 8: Quidditchrelateret

Desuden vil vi som altid også gerne have tips til mulige artikler! Så send mig en ugle med enten en ansøgning eller et tip - eller begge dele ;)


Hun skal vel fortsat have noget at læse, ikke? ;)


Tilføjet af Hannah | Skrevet: 10/04/2018 06:35 | Kategori: Job


Hannah | 10/04/2018 06:36

Hurra for kedeligt layout - det må I overleve ;) Mine evner række rækker ikke længere - derfor er der brug for dig/jer!

Arsinoe | 10/04/2018 10:31

Søg!! Vi er meget hyggelige på avis teamet... Eller noget :))

Anemone | 10/04/2018 16:42

Søg Søg, vi bider ikke... særlig tit :)

Adrian | 10/04/2018 19:04

Vil da helt klart anbefale at ansøge, hvis man ellers brænder for layoutet. Jeg har virkelig nydt at kunne eksperimentere lidt, men har desværre ikke den samme tid længere ^^'