• Jackson: Hejsa :) (20/09/2020 11:51)
  • Kyra: Nogen dygtige profilmagere, som ville hjælpe med en profil? :D (20/09/2020 14:01)
  • Angélique: Jeg søger nogle til at spille mine 3 søskende :D (20/09/2020 14:54)
  • Rejka: Jeg har mistet min rat Jim, er der nogen der har set ham? (20/09/2020 01:18)
  • Caroline: SLANGER :: Ugens Slange er blevet rykket en uge. Derfor kan du stadig nå at stille spørgsmål til Calandra. https://hogwartsschool.dk/opslagstavlen/id/4907 (19/09/2020 16:59)
  • Valentin: Ørne!!! Næste uges deltager i ørnens ørn er Jackson, husk at sende spørgsmål til mig!!!! (20/09/2020 07:21)
  • Cadwaladr: Skal vi ikke finde på et eller andet godt sammen! Jeg er i hvert fald frisk på lidt flere relationer og emner :D (18/09/2020 17:13)
  • Jim: Nogen der er klar på et emne med en lille rat-man? (20/09/2020 01:16)
  • Selena: Hvem kunne ikke bruge en 13 årig pige i sit liv? Så send mig en ugle!!!! (19/09/2020 16:49)
  • Astrid: Ørne! bliv en del af aktivitetsteamet og lad os finde på fede aktiviteter sammen! send en ugle i min retning! (20/09/2020 11:18)
  • Nyx: Andre der har problemer med imgur? (20/09/2020 10:13)
Husk mig
  • Heloise Cerise Moreau
  • Jim Rat
  • Lilliana Rodriguez
  • Rejka Fixander
  • Kimberly Hilyard
  • Ares Jang
636 aktive brugere
20 online brugere
online på chatten

Quidditch, 2.73



Slytherin
vs.
Hufflepuff
59
mod
65
Kampens Lyn
Clementine Wattington
Kampens Spiller
Clementine Wattington
Gryffindor
vs.
Ravenclaw
69
mod
47
Kampens Lyn
Wiktoria Chiara Lilytchens
Kampens Spiller
Elias M. C. King
STILLINGSOVERSIGT
Kollegium
Point
GRYFFINDOR
69
HUFFLEPUFF
65
SLYTHERIN
59
RAVENCLAW
47

Tilføjet af Sean | Skrevet: 19/07/2020 20:05 | Kategori: Quidditch


Sebastian | 19/07/2020 20:42

Clementine, jeg er bare så stolt af dig!! Så flot arbejde! Tillykke med Kampens Lyn og Spiller!!!
Og Hufflepuff, jeg er altså stolt af jer alle sammen! I har bare gjort det så godt, og arbejde så hårdt og det er blevet tydeligt jo! Hvor er i gode! :)

Clementine | 19/07/2020 22:41

https://i.gifer.com/7bgV.gif
I er alle sammen seje! :D Og tak Sebastian og Ida, må da næsten have været heldig i nogle terningekast der tænker jeg ^^'

Og tak for kampen Slytherin, det var sjovt at spille mod jer :D

Ida | 19/07/2020 22:25

Godt gået alle sammen! Clementine det er sejt!

Willow | 19/07/2020 23:16

Jeg er så stolt! Godt gået Clementine! :D

Elias | 19/07/2020 23:43

Tak for kampen ;)

Jeg er vild med rækkefølgen på kommentarer i forhold til tidspunkt de skulle være kommet ind på (ifølge min skærm er Clementines kommentar over Idas) haha
Tillykke til KL'er og KS'er!

Clementine | 20/07/2020 00:46

Jeg så det også Elias, ved ikke liiige hvad der er sket der xD

Ikke logget ind