• Drusilla: Hvem kan bruge en katolsk nonne til noget? Skriv en ugle - vi finder helt sikkert på noget skønt! :D (19/10/2019 22:28)
  • Willow: Hvor mange pixels er det ens profil er? Altså bredden på ens profil? xD (19/10/2019 13:10)
  • Bellona: Heyy! Nogen der kunne tænke sig en relation? Eller et emne? Eller begge dele? (18/10/2019 12:19)
  • Daphne: SLYTHERIN :: Daphne er ikke længere Overhoved for Slytherin og vil derfor ikke kunne findes på skolen (in-game) :: SLYTHERIN (19/10/2019 14:57)
  • Millicent: Th 69 Squad søger både piger og drenge fra årgang 69! (19/10/2019 23:09)
  • Lejra: Jeg kan da umuligt være den ENESTE i lærerstaben der har noget at lave (en lektie at rette). Hvorfor giver I ikke de andre noget at lave? (18/10/2019 22:13)
  • Alessandra: Relationer søges! :D (18/10/2019 18:24)
  • Astrid: SLYTHERIN! Skynd jer ind og se den nye konkurence i Baronens Drillehjørne! Jeg glæder mig til at se jeres bud! :D Derudover! Husk at skriv i er med OG send billedet til Daphne! SLYTHERIN (19/10/2019 21:56)
  • Maude: HEY pretty smiling peopleeee - god lørdag derude :DD (19/10/2019 14:50)
  • Isla: Relation? Så skriv til mig! :D (19/10/2019 16:18)
  • Blakley: Relationer søges stadig! :) (19/10/2019 21:13)
  • Scarlett: Ørne :: I kan stadig nå at deltage i ugens konkurrence! Skynd jer hen på opslagstavlen og tjek det ud! :: Ørne (18/10/2019 10:30)
  • Aaryn: *Lærerstaben sidder i spændt venteposition* Kom så Lejra! U can do it! =D (18/10/2019 21:56)
  • Mikhail: Emner bliver besvaret når jeg har fået det bedre IRL. Er lige blevet ramt af noget sygdom (19/10/2019 08:52)
  • Juno: Skal vi ikke være venner? Jeg har græske snacks og krammere. (19/10/2019 19:12)
  • Dario: Yo venner, der er fæææææææst! Kom glad, eller bare kom, humøret skal vi nok fikse! (Pssst, det er hylende morsomt at se Aine PRØVE at danse) (18/10/2019 18:16)
  • Thora: I seek a father! :O (19/10/2019 17:26)
Husk mig
  • Aleksandr Ivan Romanov
  • Drusilla Chiara Esposito
  • Collin Alexander Chesterfield
  • Caleb Severus Walsh
  • Bellona Irene Bernardakis
  • Alexzander Adelia Knight
527 aktive brugere
1 online brugere
online på chatten

Quidditchkampe År 68



Velkommen til en ny dommer!
Vi har den store glæde at kunne meddele at vi har fundet en ny dommer, som kan afløse Jasper, som desværre ikke længere havde tiden og muligheden for at være dommer. Vi kommer bestemt til at savne ham i dommerteamet! Og vi takker ham mange gange for den tid vi havde med ham! Af hjertet tak, Jasper!

Den nye dommer i trioen er, som i måske har set, Michaela Alcott. Byd hende hjertelig velkommen, og vi ser frem til, og glæder os til vores fremtidige samarbejde!
Uge 2
Ravenclaw
mod
Slytherin
Hufflepuff
mod
Gryffindor
Uge 4
Slytherin
mod
Gryffindor
Hufflepuff
mod
Ravenclaw
Uge 6
Slytherin
mod
Hufflepuff
Gryffindor
mod
Ravenclaw

Tilføjet af Sean | Skrevet: 29/09/2019 10:33 | Kategori: Quidditch