• Reuben: hvorfor skal i alle drille mig ;((( (18/02/2019 10:33)
  • Amzy: Hold da op! Kl. er kun 10.10, og jeg har allerede lavet en lektie! God mandag til alle! (18/02/2019 10:12)
  • Dale: KALDER ALLE QUIDDITCHSPILLERE... KIG IND UNDER DETTE LINK https://hogwartsschool.dk/forum/id/16167/40#382310 (17/02/2019 18:14)
  • Lysander: 321 (17/02/2019 15:14)
  • Olympia: Søger nogle jævnaldrende relationer til Olly! :D (17/02/2019 22:06)
  • Aaryn: Besværgelser | alle årgange har nu lektier til uge 1. | Besværgelser (18/02/2019 18:10)
  • Laurel: Vil du lege med en varulv på femten år? Eller mangler du en karakter, og tænker "det er da lige dig at lege med en varulv" så lytter jeg (og Daniel, han er min bookmaker åbenbart) (18/02/2019 20:42)
  • Nova: Står du og mangler en relation? For så er jeg her til at udfylde den ;) (18/02/2019 09:12)
  • Daphne: MDPOP :: Der er nu færdig skrevet lektioner (med RPG intro) - så jeg glæder mig til at læse jeres lektier i det nye skoleår :: MDPOP (17/02/2019 21:34)
  • Rylan: :: NY AVIS :: Den nyeste avis er på markedet. Skynd jer ind og læs den. Denne uge indeholder både et horoskop, en test og en artikel :: NY AVIS :: (17/02/2019 20:11)
  • Sayuri: QUIDDITCH :: Opslaget er forsinket, fordi vi skulle give spillerne mulighed for at give til kende om kamp start ændring. Det kommer hurtigst muligt :: QUIDDITCH (18/02/2019 19:59)
  • Eliyah: ØRNE | Så er der overhovedpip oppe!!! OG ja designet er made by Ørnekongen ham selv! (18/02/2019 19:01)
  • Marceline: Jeg leder efter et par ligesindede veninder! Se min profil for nærmere info! (18/02/2019 21:41)
  • Ian: Løver: Der er nyt på tavlen, tjek det ud ;) Håber i tager godt i mod det (17/02/2019 15:26)
  • Sidney: Hjælp til profil søges!!! :D (18/02/2019 19:42)
  • Louis: Mangler du en spændende relationer (Enden få en med Louis eller jeg laver et KARAKTERSKIFT) (18/02/2019 16:42)
Husk mig
  • Abby McIntire
  • Myrcella Mormont Ealdwine
  • Avery Melody Valentine
  • Caprice Accardi
  • Carissa Valentina DeSantis
  • Joel McKenna
590 aktive brugere
1 online brugere

Astronomi og Botanik


 

 
 
 
STILLINGSOPSLAG
NYHEDER FRA HOGWARTS SKOLE FOR HEKSEKUNSTER OG TROLDMANDSSKAB
PÅ VEGNE AF LÆRERSTABEN

 

Abraham er desværre fratrådt sin stilling som Professor i Astronomi, og da vi desværre ikke modtog ansøgninger til stillingen som Professor i Botanik, har du nu mulighed for at søge en af disse.

Så har du altid drømt om at få mulighed for at more dig over elever, når de skal omplante mandraker? Mangler du en god undskyldning for at udsætte dem for en kamp med slagpoplen? Eller brænder du bare for de magiske planter og ønsker at give denne viden videre? Så er Botanik det rette fag for dig.
Er du derimod vild med stjernerne? Og elsker du at bruge dine nætter i selskab med videbegærlige elever, når I skal observere nattehimlen, så bør du kraftigt overveje at søge til Astronomi. En anden bonus ved denne stilling er, at man ofte står ret højt på elevernes liste over favoritlærere, når man giver dem en undskyldning for at være ude efter sengetid.


Som Professor i et fag får du frie tøjler for, hvordan du gerne vil udforme pensummet, hvordan eleverne skal undervises og hvad de skal undervises i, så længe det er realistisk (og magisk!).

Der vil være mulighed for at kunne spare og få hjælp til udformning af det endelig pensum, hvis der er behov for dette, efter ansættelsen. Dette vil ske i samarbejde med dine nye kollegaer samt Matthew og Illyra.

Krav til dig som ansat

- Du skal være en rollemodel for de øvrige brugere, tale pænt til alle og være hjælpsom i forhold til spørgsmål, uanset om det måtte omhandle dine lektioner, eksaminer eller noget helt tredje.

- Af realistiske grunde, skal din karakter være mindst 24 år, når denne ansættes i en stilling.
 

Krav til dig som Professor

- Du skal skrive 42 lektioner og 7 eksaminer til faget, og dette har du ca. 12 uger (1,5 HS-år) til at få udført. (6 lektioner og 1 eksamen til hver af de 7 år på Hogwarts, hvor faget er tilgængeligt).

- Som Professor skal du have stort overblik, interesse for og kendskab til faget, som du ansøger til.

 


 

Er en af stillingerne lige dig?
Så skal du sende en besked via ugleriet til Illyra med følgende:
 
 
LÆRER | Din ansøgning skal indeholde:

- En lektion til faget – der viser din kreativitet og hvad, der kan forventes af dine lektioner.
- En oversigt over de temaer / emner du vil berøre på de syv årgange.
- En beskrivelse af, hvad netop du kan tilbyde og hvorfor du er interesseret i netop dét fag, du søger til.
- Skriv kort, hvordan din karakter vil blive som Lærer. Lidt om personligheden, tilgangen til eleverne (i emner og lektioner) og lektionerne.

 

Ansøgningsfrist til og med d. 5/1
 

Tilføjet af Illyra | Skrevet: 27/12/2018 02:45 | Kategori: Generelt


Eliana | 27/12/2018 06:56

Held og lykke til alle ansøgere, jeg er sikker på det er gode fag.

God vind fremover til Abraham

Eliyah | 27/12/2018 12:20

Søg søg :D
Det er nogen fantastiske fag :D

Og god vind til Abraham :)

Haneul | 27/12/2018 12:23

Søg søg søg! :D

Ansøgningsfristen er den bedste dato nogensinde! :D

God vind Abraham