• Kyle: Romantisk emne anyone xD (18/04/2019 17:17)
  • Loki: Nogen der vil emne med en Obliviator? (18/04/2019 19:30)
  • Enya: Jeg søger emner til all nighter :) (18/04/2019 19:23)
  • Oktavian: Søger akut en familie til Oktavian. Han er blevet forældreløs og mangler derfor et hjem uden for skolen og eventuelt nogle der ville tage sig af ham som en søn :) (16/04/2019 22:24)
  • Landon: Kunne godt bruge nogen relationer, så skriv endelig og lad os finde på noget! Er frisk på det meste ;D (17/04/2019 22:06)
  • Maude: Hip hurra det er min fødselsdag (17/04/2019 09:46)
  • Cassandra: Ørne || I kan stadig nå at deltage i Ørnens Øje! Se alle ledetrådene her: https://hogwartsschool.dk/opslagstavlen/id/3620 || Ørne (17/04/2019 13:21)
  • Jasper: Hey folkens! Jeg har oprettet et emne til All Nighteren i aften, som vi alle sammen kan bruge til at skabe kontakt, og søge bestemte personer - tjek det ud; https://hogwartsschool.dk/forum/i (18/04/2019 11:47)
  • Romee: Hvor er det fantastisk at hs kan skabe venskaber på den her måde! #Bedstevenindefundetpåhs (17/04/2019 13:36)
  • Nicolas: Synes der mangler første års drenge! Nico mangler nogle drenge venner :D (17/04/2019 21:06)
  • Aaryn: Hip hurra det' Daphs fødselsdag det er i dag den dag hun kom frem og “sa' jeg kommer langvejs fra si' nu pænt goddag til mig”! (17/04/2019 08:44)
  • Thea: Nogen som har lyst til et lynemne? Skal vi se hvor mange indlæg vi kan nå at skrive på to timer? (18/04/2019 19:03)
Husk mig
  • Rosa Parker
  • Grace Lada Popov
  • ksdl fjvj
  • anastasi mal
  • anastasie malfoy
  • anastasia malfoy
580 aktive brugere
37 online brugere
online på chatten

Astronomi og Botanik


 

 
 
 
STILLINGSOPSLAG
NYHEDER FRA HOGWARTS SKOLE FOR HEKSEKUNSTER OG TROLDMANDSSKAB
PÅ VEGNE AF LÆRERSTABEN

 

Abraham er desværre fratrådt sin stilling som Professor i Astronomi, og da vi desværre ikke modtog ansøgninger til stillingen som Professor i Botanik, har du nu mulighed for at søge en af disse.

Så har du altid drømt om at få mulighed for at more dig over elever, når de skal omplante mandraker? Mangler du en god undskyldning for at udsætte dem for en kamp med slagpoplen? Eller brænder du bare for de magiske planter og ønsker at give denne viden videre? Så er Botanik det rette fag for dig.
Er du derimod vild med stjernerne? Og elsker du at bruge dine nætter i selskab med videbegærlige elever, når I skal observere nattehimlen, så bør du kraftigt overveje at søge til Astronomi. En anden bonus ved denne stilling er, at man ofte står ret højt på elevernes liste over favoritlærere, når man giver dem en undskyldning for at være ude efter sengetid.


Som Professor i et fag får du frie tøjler for, hvordan du gerne vil udforme pensummet, hvordan eleverne skal undervises og hvad de skal undervises i, så længe det er realistisk (og magisk!).

Der vil være mulighed for at kunne spare og få hjælp til udformning af det endelig pensum, hvis der er behov for dette, efter ansættelsen. Dette vil ske i samarbejde med dine nye kollegaer samt Matthew og Illyra.

Krav til dig som ansat

- Du skal være en rollemodel for de øvrige brugere, tale pænt til alle og være hjælpsom i forhold til spørgsmål, uanset om det måtte omhandle dine lektioner, eksaminer eller noget helt tredje.

- Af realistiske grunde, skal din karakter være mindst 24 år, når denne ansættes i en stilling.
 

Krav til dig som Professor

- Du skal skrive 42 lektioner og 7 eksaminer til faget, og dette har du ca. 12 uger (1,5 HS-år) til at få udført. (6 lektioner og 1 eksamen til hver af de 7 år på Hogwarts, hvor faget er tilgængeligt).

- Som Professor skal du have stort overblik, interesse for og kendskab til faget, som du ansøger til.

 


 

Er en af stillingerne lige dig?
Så skal du sende en besked via ugleriet til Illyra med følgende:
 
 
LÆRER | Din ansøgning skal indeholde:

- En lektion til faget – der viser din kreativitet og hvad, der kan forventes af dine lektioner.
- En oversigt over de temaer / emner du vil berøre på de syv årgange.
- En beskrivelse af, hvad netop du kan tilbyde og hvorfor du er interesseret i netop dét fag, du søger til.
- Skriv kort, hvordan din karakter vil blive som Lærer. Lidt om personligheden, tilgangen til eleverne (i emner og lektioner) og lektionerne.

 

Ansøgningsfrist til og med d. 5/1
 

Tilføjet af Illyra | Skrevet: 27/12/2018 02:45 | Kategori: Generelt


Eliana | 27/12/2018 06:56

Held og lykke til alle ansøgere, jeg er sikker på det er gode fag.

God vind fremover til Abraham

Eliyah | 27/12/2018 12:20

Søg søg :D
Det er nogen fantastiske fag :D

Og god vind til Abraham :)

Haneul | 27/12/2018 12:23

Søg søg søg! :D

Ansøgningsfristen er den bedste dato nogensinde! :D

God vind Abraham