Mizuki: Er stadig frisk på emne til allnighter! Dog befinder Mizuki sig ikke på Hogwarts i julen. Så mulige relationer med udgået er skam muligt også med dem der går på Hogwarts self! (2021-12-08 22:17:00)
Claudia: Hvis nogle er interesseret i at få en midlertidig fjende (Vi kan måske tolke lidt) og få en julegave.... Så skriv til mig! (2021-12-08 22:09:00)
Galilea: Jeg siger bare, at jeg i morgen (torsdag) er fri til at emne fra klokken 13:20 og kan emne indtil klokken 15:30 fredag. Så har I brug for én at emne med i morgen, er jeg her! (2021-12-08 21:14:00)
Kazran: Jeg er meget fraværende lige for tiden pga. Bachelor skrivning, så find mig på Slack hvis det er virkelig vigtigt! :) Love y'all (2021-12-08 19:14:00)
Abel: Det var et Woods bryllup. (2021-12-08 17:06:00)
Anthon: Jeg synes I skal lytte til Maeve. #Avotta - 2 yndlingspersoner man ikke kan andet end og elske. Kom i gang:D (2021-12-07 18:29:00)
Opret din helt egen QuickBesked, lige her!
Husk mig
  • Avery Belfast
  • Drew Harlow
  • Sonja Tatiana Kuzovitchi
  • Nicolay Mckenzie Kuzovitchi
  • Mizuki Ishikawa
  • Ester Apollonia El Sayed
591 aktive brugere
6 online brugere

VALG ÅR 77 : Minister for magi


 

TILMELDING TIL VALGET

Har du altid drømt om at være minister for magi? Nu har du chancen, og det er jer brugere der afgører, hvem der får æren. Først skal der dog findes en række kandidater, hvortil der kun er et formelt krav til opstillerne;

Karakteren skal være over 30 år in-game. 

 

I indsender jeres opstillingserklæring til Tristan Arcana med et kortere skriv, der til inspiration kunne indeholde følgende; 

- Jeres ambitioner for det magiske samfund. 

- Hvad vil ændre sig, hvis du bliver valgt? 

- Erfaring og baggrund for at stille op. 

- Evt.

 

Hver opstillingserklæring godkendes, og alle bliver kandidater i de næste ugers valgkamp. Vær grundig med jeres opstillingserklæring, da den vil blive postet i en specialdudgave af avisen, og herefter er det jeres eget job at føre valgkamp.

 

Send jeres opstillingserklæring til Tristan senest 23. februar (Tirsdag i uge 2) 

 

Send eventuelle spørgsmål til Tristan eller Hannah

 

God kamp!


Tilføjet af Tristan | Skrevet: 16/02/2021 22:17 | Kategori: RPG


Jade | 16/02/2021 22:19

*kæmpe smadrer på likeknappen*

Rylan | 16/02/2021 22:34

Så er det alvor! Så fedt!

Barbara | 16/02/2021 22:38

Uhhhhh!!! Jeg er klar til at følge med i valgkamp :D

Octavia | 16/02/2021 22:54

Det bliver spændende at se, hvem der stiller op! n.n

Elias | 16/02/2021 23:31

Åh nej Mimi, skal vi snakke politik, når vi ses? :p

Barbara | 16/02/2021 23:37

Med det statement så antager jeg, at du ikke er med på den idé, Elias? :p

Elias | 16/02/2021 23:40

Politik? Ikke rigtig, men kan jeg en dag ikke sove, så begynder du bare at tale om det, så skal det nok lykkes :D

Barbara | 16/02/2021 23:44

Så du har ikke planer om at følge med i valgkampen? Hvordan ved du så hvem du skal stemme på? :)

Elias | 16/02/2021 23:55

Ved Merlin, jeg skal stemme den her gang! Måske stemmer jeg bare ikke.

Barbara | 16/02/2021 23:59

Jo du gør så, om jeg skal slæbe dig ned for at gøre det selv. Det er din pligt at stemme Elias!

Elias | 17/02/2021 00:01

Er det ikke noget med, at man kan tage stilling til ikke at tage stilling. At stemme blank, eller hvad hedder det?
Hey, betyder det at du kommer til London, for skal man ikke stemme i nærheden af sit hjem? :p

Barbara | 17/02/2021 00:04

Hvorfor spørger du mig, jeg kender ikke jeres valgsystem særlig godt.
Det havde jeg planer om, hvis jeg kan finde et sted at ligge vandet en nat eller to :p

Elias | 17/02/2021 00:21

Min mor må vide det, hun ved noget om politik.
Mon ikke det kan fikses, at du bare overnatter her? :D

Barbara | 17/02/2021 00:31

Så spørg hende :)
Det ville jeg foretrække, men jeg ville ikke bare antage at det kunne lade sig gøre :D

Elias | 17/02/2021 00:38

God ide.
Jeg tager en snak med drengene, men jeg går ikke ud fra det er et problem. En af den studerer vist nok noget ministrielt, så der er også mulighed for at få en politisk snak, vil jeg tro ;)

Savannah | 17/02/2021 00:40

Kom hjem en aften så tager vi en snak om det kommende valg og om at du åbenbart er begyndt at have piger til at overnatte...

Barbara | 17/02/2021 00:47

Så kan det være at han kan oplyse en stakkels amerikaner om jeres valgsystem, når nu du ikke er til megen hjælp med det ;)

Elias | 17/02/2021 00:49

Hvis jeg nu kun vil snakke om valget når jeg kommer hjem, kan det så ikke arrangeres?

Ja Mimi, der er nok bedre held hos ham end herfra :D

Savannah | 17/02/2021 00:52

Vi kan starte med valget, men som din mor vil jeg da gerne tale med dig om andet en bare valget.

Elias | 17/02/2021 00:54

Jeg foreslår quidditch som samtaleemne så :D

Savannah | 17/02/2021 01:05

*dybt suk* Du er ligesom din far.

Barbara | 17/02/2021 01:08

Så det er ikke fra fremmede, at du har din quidditch galskab, Elias, det er betryggende ;)

Elias | 17/02/2021 03:48

Det er vist ret meget min far, den interesse kommer fra. Derfor er eneste interessante politiske spørgsmål at besvare da også, hvorvidt mugglerne skal lære at spille quidditch eller ikke :p

Iggy | 17/02/2021 09:29

Make sure to SCHMASCH that like-button!

Eliyah | 21/02/2021 13:53

Uhh det er fedt :D !! go go go!

Ikke logget ind