• Phillip: Mr. Sandman... Finally gave me back my sand! (11/08/2020 19:26)
  • Nefertiti: Slanger husk nu at deltage i Askevindel :D (12/08/2020 17:34)
  • Áine: Run to the hills, run for your lives!! (11/08/2020 14:59)
  • Josephine: Kom og leg med mig! :D (11/08/2020 21:19)
Husk mig
  • Molly Rae Montes
  • Emillian Rowse
  • Phoebe La Airelle
  • Cielle De Monroe
  • Lana De Monroe
  • Isla Clemenza
605 aktive brugere
0 online brugere
online på chatten

Hædring af teammedlemmer år 72


 
 
 
Hædring af teammedlemmer
 
 

 

Kære brugere på Hogwartsschool.dk



Så er det igen tid til at vi teamledere gerne vil belønne de medlemmer, der gør det særligt godt.

Vi fortsætter traditionen; kåringen af det bedste teammedlem på hvert team; Udviklingsteamet, Plotenheden og Avisteamet.
Det betyder at hver teamleder kårer et medlem af teamet, der har udmærket sig igennem sit arbejde. Konkurrencen er startet på årgang 59 og betyder at der hvert andet år, på lige årgange, blive kåret 3 nye vindere. Teammedlemmerne har altså to HS-år, eller 16 IRL-uger, til at udmærke sig til kåringen.

Arbejdet på de forskellige teams varierer, hvorfor det også varierer hvad der kræver at blive kåret som det bedste teammedlem, men de forskellige teams har fået en uddybende forklaring på hvad der skal til.
 
3 måneders VIW.
Eller 50 kollegiepoint og 300 galleoner.

Tiltaget her har ikke til formål at gøre alting til en konkurrence, men derimod ønsker vi at opfordre alle til at gøre en ekstra indsats og tage del i arbejdet. De teams vi har på siden, fungerer kun gennem samarbejde og derfor er vi afhængige af hinanden. Vi vil derfor gerne kunne give en ekstra gulerod til dé medlemmer, der er gode til at hjælpe og tage del i tingene.


Til sidst skal det også pointeres, at man ikke kan vinde på to teams det samme år.
 
Vinderne for årgang 72
 
Logan

Aine

Maude



Kunne du selv tænke dig at få muligheden for at vinde på årgang 74, når der igen findes 3 vindere? Så ansøg til et (eller flere!) af sidens teams. De står alle klar til at tage imod dig med åbne arme!

AVISTEAMET
Har du en stalker gemt i dig? Er du glad for at skrive? (det er vi alle sammen, ellers ville vi ikke være her..) Avisen har uendelig muligheder og byder på alt hvad hjertet begærer. Vi dækker alt fra små, personlige plots, til store, altopslugende historier, der rammer alle. Vi er seriøse og vi pjatter, hvilket er præcis hvad vi fører videre, I det vi skriver.
En masse nye tiltag bliver udarbejdet. Blogs, fotomontager, konkurrencer m.v. Vil du være med til at udforme en helt ny form for brugervenlig avis, som alle får glæde af? Så send en ugle til Rylan.

Tag et kig på Rylans profil for info om hvordan, du bliver medlem.

Kom og vær en del af et fantastisk team. Vi mangler lige netop dig!
 
PLOTENHEDEN
Vil du gerne være med, når vi planlægger hvordan nisserne skal overtage verdensherredømmet? Når vi skal planlægge den næste turnering, eller en helt tredje ting? Måske du drømmer om at det næste store plot bliver baseret på din idé? Uanset om du er god til selv at få idéer, eller om du hellere vil hjælpe med at udvikle videre på andres, så kan vi bruge dig i Plotenheden!

Vil du gerne hjælpe med at skabe spændende in game-aktiviteter for resten af sidens brugere? Så tøv ikke med at sende en ansøgning.
Din ansøgning skal sendes til Savannah i en ugle. Du kan se hvad den skal indholde i jobfanen på hendes profil

Kom og leg med os. Vi har det næsten altid sjovt!
 
UDVIKLINGSTEAMET

Kan du lide at bidrage og brainstorme over en masse nye tiltag? Udviklingsteamet har ansvaret for at optimere siden og igangsætte aktiviteter i samarbejde med plotteamet. Teamet arbejder fx på fordelingsquizzen, forumbeskrivelserne osv.
Hos teamet lander der mange forskellige opgaver, og det er muligt at søge medlemskab fra projekt til projekt.

Ønsker du medlemskab, så send Gregory en ugle!

Vindernes valg af præmier, vil blive offentliggjort i kommentarfeltet, af de respektive teamledere.
 

Hav en god aften!
- Savannah, Rylan, Gregory, Tristan og Morgan

 


Tilføjet af Savannah | Skrevet: 07/07/2020 22:17 | Kategori: Generelt


Maude | 08/07/2020 05:58

Why thank you!
Og tillykke, Aine og Logan - i er seje :D

Selim | 08/07/2020 09:38

stort tillykke til jer alle tre..! I gør det så godt ^^

Aaryn | 08/07/2020 11:06

Tillykke! Way to go! =D

Taget i betragtning at Logan er den som er yngst, så ser han næsten ældst ud. ;) (jkjk)

Liv | 08/07/2020 15:07

Aaryn, du skal da have dine skolepenge tilbage ;) 21 er mindre end 24 ;)

Gregory | 08/07/2020 22:05

Maude vælger 50 point og 300 galleoner! TILLYKKE! ;)

Aaryn | 08/07/2020 22:41

GOD! Er Aine kun 21?! I min verden gik hun ud længe før Logan.. :O

Mine skole penge kan ikke returneres, men godt jeg ikke underviste i et fag hvor det krævede sociale kompentencer vedrørende folks ydre og aldre. xD B)

Rylan | 09/07/2020 06:28

Logan vælger point og galleoner

Willow | 09/07/2020 19:18

Stort tillykke til vinderne! <3

Aine | 09/07/2020 21:02

Áine vælger ingen af præmierne :)

Ikke logget ind