• Scarlett: Ørne :: I kan stadig nå at deltage i ugens konkurrence! Skynd jer hen på opslagstavlen og tjek det ud! :: Ørne (18/10/2019 10:30)
  • Astrid: SLYTHERIN! Skynd jer ind og se den nye konkurence i Baronens Drillehjørne! Jeg glæder mig til at se jeres bud! :D Derudover! Husk at skriv i er med OG send billedet til Daphne! SLYTHERIN (19/10/2019 21:56)
  • Dario: Yo venner, der er fæææææææst! Kom glad, eller bare kom, humøret skal vi nok fikse! (Pssst, det er hylende morsomt at se Aine PRØVE at danse) (18/10/2019 18:16)
  • Thora: I seek a father! :O (19/10/2019 17:26)
  • Isla: Relation? Så skriv til mig! :D (19/10/2019 16:18)
  • Daphne: SLYTHERIN :: Daphne er ikke længere Overhoved for Slytherin og vil derfor ikke kunne findes på skolen (in-game) :: SLYTHERIN (19/10/2019 14:57)
  • Mikhail: Emner bliver besvaret når jeg har fået det bedre IRL. Er lige blevet ramt af noget sygdom (19/10/2019 08:52)
  • Juno: Skal vi ikke være venner? Jeg har græske snacks og krammere. (19/10/2019 19:12)
  • Aaryn: *Lærerstaben sidder i spændt venteposition* Kom så Lejra! U can do it! =D (18/10/2019 21:56)
  • Drusilla: Hvem kan bruge en katolsk nonne til noget? Skriv en ugle - vi finder helt sikkert på noget skønt! :D (19/10/2019 22:28)
  • Millicent: Th 69 Squad søger både piger og drenge fra årgang 69! (19/10/2019 23:09)
  • Maude: HEY pretty smiling peopleeee - god lørdag derude :DD (19/10/2019 14:50)
  • Willow: Hvor mange pixels er det ens profil er? Altså bredden på ens profil? xD (19/10/2019 13:10)
  • Lejra: Jeg kan da umuligt være den ENESTE i lærerstaben der har noget at lave (en lektie at rette). Hvorfor giver I ikke de andre noget at lave? (18/10/2019 22:13)
  • Bellona: Heyy! Nogen der kunne tænke sig en relation? Eller et emne? Eller begge dele? (18/10/2019 12:19)
  • Alessandra: Relationer søges! :D (18/10/2019 18:24)
  • Blakley: Relationer søges stadig! :) (19/10/2019 21:13)
Husk mig
  • Aleksandr Ivan Romanov
  • Drusilla Chiara Esposito
  • Collin Alexander Chesterfield
  • Caleb Severus Walsh
  • Bellona Irene Bernardakis
  • Alexzander Adelia Knight
527 aktive brugere
1 online brugere
online på chatten

Årets Studerende år 67 + UL'ere søges


ÅRETS STUDERENDE ÅRGANG 67

 

Laurel Charlesworth, Magizoolog-uddannelsen

 

Laurel har været en aktiv studerende lige fra start, og hun er gået til alle opgaver med en imponerende iver, og det er uanset hvad opgaverne har handlet om, og hvor travlt hun selv har haft. Hun viser tydeligt hvor meget hun går op i at komme ud og få noget praktisk erfaring - store såvel som små væsner kan roligt regne med at Laurel kommer til at gøre sit absolut bedste med dem, og det er fantastisk at se hvordan hun har udviklet sig enormt, bare i løbet af hendes første år på uddannelsen. Vi ved, hun har store planer med sig selv, og vi er meget spændte på at se hvor de tager hende hen, men uanset hvad er det en fornøjelse at hjælpe hende på vej!

 

Laurel modtager titlen som Årets Studerende år 67 og 500 galleoner. Stort tillykke!

 

Tidligere vindere af Årets Studerende:

 

Årgang 55: Kate, Healeruddannelsen

Årgang 56: Callum, Journalistuddannelsen

Årgang 57: Iggy, Magizoologuddannelsen

Årgang 58: Narella, Obliviatoruddannelsen

Årgang 59: Nikolas, Quidditchuddannelsen

Årgang 60: Teralyn, Healeruddannelsen

Årgang 61: Madeleine, Auroruddannelsen

Årgang 62: Jade, Magiske Medier uddanelsen

Årgang 63: Ainsley, Magiske Medier uddannelsen

Årgang 64: Maude, Magizoologuddannelsen

Årgang 65: Gwendoline, Magiske spil og sportsgrene uddannelsen

Årgang 66: Eaton, Magiske spil og sportsgrene uddannelsen

Årgang 67: Laurel, Magizoologuddannelsen

 

 

UDDANNELSERNE

 

Hvis din bruger er gradueret fra Hogwarts (eller anden magisk grunduddannelse), har du mulighed for at tilmelde dig en af sidens seks videregående uddannelser. Her gennemgår du et forløb tilrettelagt af uddannelseslederen, der skal klæde dig på til de udfordringer, der ligger inden for de respektive fag. Der er stor vægt på karakterudvikling, og det er en fremragende mulighed for at udfolde sin kreativitet.

 

For at blive optaget på en uddannelse, skal du kontakte uddannelseslederen: han eller hun vil sørge for at uddannelsen bliver både spændende og relevant for dig.

 

Ønsker du at gå andre veje, som ikke ligger under de seks faste uddannelser, er det en mulighed at snakke med mig (Morgan) eller en uddannelsesleder om alternativer. Der kan laves særlige forløb som tilpasses dine behov og ønsker i et samarbejde mellem flere uddannelsesledere.  

 

 

Mary O'Malley

Magiske Medier

 

Iggy Clarke

Magizoolog

 

Franciscus Thurlow

Healer

 

 

 

Ledig

Ministerie

 

Samuel King

Magiske spil og sportsgrene

 

Ledig

Auror

 

JOBKOORDINERING

 

På din profil er der er en kolonne, der hedder “IG job” og kan udfyldes med det job, som din karakter besidder ingame. Det er uddannelseslederne der står for koordineringen af IG jobs, så går du med en lille magisk iværksætterdrøm i maven, eller har du ønske om at vaske op på Den Utætte Kedel, er det en af dem, du skal kontakte. Koordineringen består i, at det bliver vurderet om det er et realistisk job for din karakter: passer det med alder, baggrund og erfaring. Vi vurderer også om det er et job, der kræver en eller form for uddannelse, og til sidst at det ikke går på kompromis med andre brugeres muligheder. Det gør vi selvfølgelig først og fremmest for at sikre universets realisme, men også for at jobbene bliver delt fair ud mellem brugerne på siden. Det nytter ikke noget at Den Utætte Kedel pludseligt drukner i opvaskere. Af samme grund vil vi gerne have en beskrivelse af hvad jobbet går ud på, hvordan du vil bruge det IG, og hvad der ellers kan være relevant at vide, når du ansøger.

 

 

 

UDDANNELSESLEDER TIL MINISTERIE- OG AURORUDDANNELSEN SØGES

 

Andrew og Grayson har desværre valgt at opsige sine stillinger som ledere af henholdsvis Ministerie- og Auroruddannelsen. Vi er glade for det arbejde de har lagt i at udvikle uddannelserne og ønsker dem alt det bedste fremover.

 

Det betyder at vi står og mangler to friske uddannelsesledere til at overtage, hvor de slap, så hvis du har sukket efter et spændende job i lækre, dyblilla gevandter, så er det nu både din fjerpen og din bedste ugle skal luftes.

 

Som uddannelsesleder skal du kunne kommunikere og holde overblik, og du skal have et godt kendskab til dit fag. Det er dit job at tilrettelægge et uddannelsesforløb med grunduddannelse og specialer til de studerende, og ikke mindst sørge for at de kommer godt gennem uddannelsen.

 

Ved siden af at have studerende under dine kompetente vinger og lave studieplaner, pensum og opgaver i massevis, er du også en vigtig del af TU-teamet. Det betyder at sparre med de andre uddannelsesledere og deltage i diskussionerne med uddannelses- og teamledere om forbedring af den magiske verden udenfor Hogwarts.

 

Lyder det som noget for dig? Så skal du skrive en ansøgning, som skal indeholde følgende:

 

- En beskrivelse af din motivation og dine ambitioner med jobbet

- En beskrivelse af dit kendskab til faget og dets muligheder

- En beskrivelse af dine idéer til en studieplan (vi behøver ikke se en færdig studieplan, vi vil helst gerne høre om dine idéer)

 

Ansøgningen skal sendes i en ugle til Morgan og ansøgningsfristen er den 8. oktober.


Tilføjet af Morgan | Skrevet: 01/10/2019 18:03 | Kategori: Generelt


Raven | 01/10/2019 18:10

Tillykke til Laurel! :D

Lejra | 01/10/2019 18:18

Laurel, altså! Du er ikke kun god til Botanik! Tillykke <3

Laurel | 01/10/2019 19:26

Åh mah god! Tak for din opbakning Iggy! *hearteyee*
Og nej da, Lejra! Jeg har både grønne hænder og føling for dyr (er jo selv et!) =D

Lejra | 01/10/2019 19:49

Tænkt at være god til to så seje ting! (Hehe xD)

Iggy | 01/10/2019 21:26

Tjeløk tjeløk!