• Mikhail: Emner bliver besvaret når jeg har fået det bedre IRL. Er lige blevet ramt af noget sygdom (19/10/2019 08:52)
  • Drusilla: Hvem kan bruge en katolsk nonne til noget? Skriv en ugle - vi finder helt sikkert på noget skønt! :D (19/10/2019 22:28)
  • Blakley: Relationer søges stadig! :) (19/10/2019 21:13)
  • Thora: I seek a father! :O (19/10/2019 17:26)
  • Alessandra: Relationer søges! :D (18/10/2019 18:24)
  • Dario: Yo venner, der er fæææææææst! Kom glad, eller bare kom, humøret skal vi nok fikse! (Pssst, det er hylende morsomt at se Aine PRØVE at danse) (18/10/2019 18:16)
  • Daphne: SLYTHERIN :: Daphne er ikke længere Overhoved for Slytherin og vil derfor ikke kunne findes på skolen (in-game) :: SLYTHERIN (19/10/2019 14:57)
  • Lejra: Jeg kan da umuligt være den ENESTE i lærerstaben der har noget at lave (en lektie at rette). Hvorfor giver I ikke de andre noget at lave? (18/10/2019 22:13)
  • Millicent: Th 69 Squad søger både piger og drenge fra årgang 69! (19/10/2019 23:09)
  • Maude: HEY pretty smiling peopleeee - god lørdag derude :DD (19/10/2019 14:50)
  • Bellona: Heyy! Nogen der kunne tænke sig en relation? Eller et emne? Eller begge dele? (18/10/2019 12:19)
  • Isla: Relation? Så skriv til mig! :D (19/10/2019 16:18)
  • Astrid: SLYTHERIN! Skynd jer ind og se den nye konkurence i Baronens Drillehjørne! Jeg glæder mig til at se jeres bud! :D Derudover! Husk at skriv i er med OG send billedet til Daphne! SLYTHERIN (19/10/2019 21:56)
  • Scarlett: Ørne :: I kan stadig nå at deltage i ugens konkurrence! Skynd jer hen på opslagstavlen og tjek det ud! :: Ørne (18/10/2019 10:30)
  • Willow: Hvor mange pixels er det ens profil er? Altså bredden på ens profil? xD (19/10/2019 13:10)
  • Juno: Skal vi ikke være venner? Jeg har græske snacks og krammere. (19/10/2019 19:12)
  • Aaryn: *Lærerstaben sidder i spændt venteposition* Kom så Lejra! U can do it! =D (18/10/2019 21:56)
Husk mig
  • Aleksandr Ivan Romanov
  • Drusilla Chiara Esposito
  • Collin Alexander Chesterfield
  • Caleb Severus Walsh
  • Bellona Irene Bernardakis
  • Alexzander Adelia Knight
527 aktive brugere
6 online brugere
online på chatten

Quidditchdommer Søges


Quidditchdommer søges
Vi søger en ny RPG-dommer! Kunne det være dig?

Sørgeligt nok er tiden rendt helt fra Jasper, hvilket gør at han ikke længere har mulighed for at varetage RPG-delen af quidditch længere, og eftersom vi ikke vil skrotte RPG-delen søger vi en ny dommer dertil!

Hvad indebærer dommerjobbet?
Som quidditchdommer følger der opgaver som kan specificeres ud, når nu vi har reformen som vi har den, hvilket vil sige du skal tage dig af:

At lave rpg-udfordringerne til kampene, samt vejret.
At ligge runderne ind henholdsvis torsdag og fredag kl. 20:00.
At rette/vurdere svarene på udfordringerne, så spillerne kan få point for dem.
At udvælge henholdsvis en Kampens Spiller(KS) for hver kamp, og en Årets Spiller(ÅS) for hvert år.
Og selvfølgelig skal du arbejde sammen med Sean og Brandon om at få det hele til at hænge sammen og fungere.

Krav til dig:
At du skal have tiden og lysten til at være dommer og være med til at vedligeholde Quidditch
At du er samarbejdsvillig
At du kan være objektiv

Hvis ikke du allerede er helt inde i quidditch, så kan du give dig selv stort forspring ved at læse reglerne i OBS-emnet (link).
Det skal også siges at vi ikke forventer at du har helt styr på hvordan hele RPG-delen rettes og udformes, der har vi heldigvis stadig Jasper, som gerne hjælper dig i gang med jobbet, og fortæller tips og tricks til at gøre det nemmest, men du har samtidig selv muligheden for at give dit besyv med, hvis du tænker du gerne vil have nogle ændringer i rpg delen.

Ansøgningen skal indeholde;
Lidt om dig selv/hvad kan du tilbyde
Hvor interessen kommer fra.
Tanker i forhold til at samarbejde.
Der er ikke en begrænsning på længde, men vi ønsker ikke at modtage en roman.

Lyder det som noget for dig, så send en ansøgning til Sean senest den 25. September klokken 23:59.

Tilføjet af Sean | Skrevet: 18/09/2019 11:15 | Kategori: Quidditch


Avalon | 18/09/2019 11:25

Held og lykke til Jasper fremadrettet og til alle ansøgnere :)

Aine | 18/09/2019 11:38

God vind fremover Jasper

Federik | 25/09/2019 13:32

HEJ JEG HEDDER FEDERIK DATTUS U GET CAUSE IM FAT HAHAHAH WELL JEG VIL VÆRE DOMMERN SÅ GIV mig rollen eller jeg bruger EN ABRA KADABRA FORBANDELSE PÅ DIG JK NO BUT REALLY IL USE A SPELL ON U AND UR FRIENDS JK JK (im serious)

Ikke logget ind