• Blakley: Relationer søges! Hvis du er interesseret så send en ugle :) (23/09/2019 10:59)
  • Charlotte: Aldrig har jeg følt mig så gammel som når jeg, en 21-årig, søvnglad dansker, deler bygning med 18-årige briter, der går i byen 7 dage om ugen. (22/09/2019 23:00)
  • Daphne: SLYTHERIN :: Hvem er skolens klovn? Hvem er skolens nørd? Gå ind og nominer dem som du kan se i disse kategorier! :: SLYTHERIN (22/09/2019 08:42)
  • Beatrice: Drenge relationer søges i stor stil! :P (22/09/2019 18:55)
  • Lejra: 1. ÅRGANG! Har du tilmeldt dig fordelingsceremonien, men ikke fået svaret? Jeg laver en ordning, så vi kan få kørt de sidste igennem hurtigt! Skriv til mig for info ^^ (21/09/2019 17:28)
  • Chelsea: Vil gerne have en karakter ved siden af Chelsea, nogle der mangler noget? Gerne noget i Hogwarts alderen (22/09/2019 14:52)
  • Evelyn: Wuhuuu! 5 årgang! (23/09/2019 10:44)
  • Quinn: HUFFLEPUFF:: Husk at nominer til awarden, deadline er imorgen den 23. september kl 17:00 (22/09/2019 17:37)
  • Samiel: Aranea Akademiet har stadig pladser til både elever og ansatte! Tjek baggrundshistorien ud eller smid en Ugle. (22/09/2019 17:37)
  • Eliyah: ØRNE!! Der er fart over opslagstavlen!!! :D HUSK ØRNENSØJE, ØRNEAWARD AFSTEMNING!!!! OOOOGGG EVALUERING AF JERES OVERHOVED I OVERHOVEDPIP NEDERST I OPSLAGET (23/09/2019 10:52)
  • Eloise: Imorgen er det to år siden jeg oprettede kære elo < 3 (22/09/2019 09:03)
  • Aine: Så er der ssssslythaward! *Danser rundt og kaster konfetti* SlyyyyythAward, lalala! (22/09/2019 20:29)
  • Selim: GRYFFINDOR! Husk at stemme på jeres favoritter til AWARD! (22/09/2019 21:36)
  • Amelia: Nogen lærer der vil emne med mig? Eller bare generelt nogen der vil emne med mig? (23/09/2019 11:47)
  • August: Brug lige fem sekunder på at overveje hvor skægt et navn 'Jebediah' egentlig er. Go on, do it! (21/09/2019 22:24)
  • Klara: ØRNE!! Ørnens Øje er kommet ud, tjek det ud! Og så send nogle spørgsmål til Ørnen! :D (22/09/2019 13:22)
  • Millicent: Yay! Et hs år til, før Millicent sætter sine ben på Hogwarts! (23/09/2019 08:36)
Husk mig
  • Luna Julestjerne
  • Melvin Badger
  • Blakley Amina Reis
  • Eli Andrews
  • Momo Ellie Okamoto
  • Christel Theodora Ecclestone
508 aktive brugere
28 online brugere
online på chatten

Teknisk opdatering og VIW


Kære alle


Siden har i en efterhånden lang periode været påvirket af at være etableret for mere end ti år siden. Koderne og systemerne er så gamle, at de er ved at blive udfaset. Derfor oplever vi så mange fejl, som vi gør. Længe har vi forsøgt at lave lappeløsninger, men nu har vi måtte konkludere, at det ikke er holdbart i længden. Det er nemlig sådan, at problemerne ikke kan fikses før en større omskrivning af systemet bliver gennemført.

Indtil da må i elske HS for alle de charmerende og irriterende fejl siden har og være ok med, at tingene umiddelbart ikke kan ordnes.

Som tak for tålmodigheden har vi i sidste uge sendt alle en måneds VIW. Derudover har vi sat priserne 1/3 ned i forbindelse med køb af 6mdr eller 1 års VIW. Det skyldes, at funktionerne ikke er optimale, og derfor skal I selvfølgelig ikke betale det samme som før.

Derfor kan man nu få 6 mdr for 60 kr og 1 år for 112 kr.

Vi takker stadig alle, der køber VIW, da det hjælper siden med at køre rundt. Vi takker også alle for jeres tålmodighed.

Stil endelig spørgsmål i kommentarerne!

https://media2.giphy.com/media/CXGNnGykWKFpu/source.gif

Tilføjet af Hannah | Skrevet: 08/09/2019 20:41 | Kategori: Teknik


August | 08/09/2019 20:58

Hæver min stav for jer codey-code-folk der skal finde hoved og hale i ting, I really do!

http://giphygifs.s3.amazonaws.com/media/3UtEIg06e3uz6/giphy.gif

Charlotte | 08/09/2019 20:59

Vi elsker stadig HS <3

Lejra | 08/09/2019 21:05

Vi elsker altid HS! <3

Eaton | 08/09/2019 21:07

https://thumbs.gfycat.com/BrownBoringBullfrog-small.gif

Millicent | 08/09/2019 21:29

Nice! Og dejligt i gør meget for siden <3

Aaryn | 08/09/2019 21:48

Skal mine penge gå til HS eller WoW (for Classic)? #firstworldproblem

Charlotte | 08/09/2019 22:12

Hvorfor ikke begge dele, Aaryn? Brug tiden du venter på at kunne komme på WoW Classic til at spille HS :P

Loki | 08/09/2019 22:28

Mega fedt i kommer med opdatering og dejligt i gjorde noget, selvom det var lamme løsninger :)

Madeleine | 09/09/2019 06:03

Uhhhhh hvor er I nice kode-mennesker! Self elsker vi hs! :D <3

Ikke logget ind