• Eloise: Imorgen er det to år siden jeg oprettede kære elo < 3 (22/09/2019 09:03)
  • Charlotte: Aldrig har jeg følt mig så gammel som når jeg, en 21-årig, søvnglad dansker, deler bygning med 18-årige briter, der går i byen 7 dage om ugen. (22/09/2019 23:00)
  • Eliyah: ØRNE!! Der er fart over opslagstavlen!!! :D HUSK ØRNENSØJE, ØRNEAWARD AFSTEMNING!!!! OOOOGGG EVALUERING AF JERES OVERHOVED I OVERHOVEDPIP NEDERST I OPSLAGET (23/09/2019 10:52)
  • Quinn: HUFFLEPUFF:: Husk at nominer til awarden, deadline er imorgen den 23. september kl 17:00 (22/09/2019 17:37)
  • Chelsea: Vil gerne have en karakter ved siden af Chelsea, nogle der mangler noget? Gerne noget i Hogwarts alderen (22/09/2019 14:52)
  • Klara: ØRNE!! Ørnens Øje er kommet ud, tjek det ud! Og så send nogle spørgsmål til Ørnen! :D (22/09/2019 13:22)
  • Daphne: SLYTHERIN :: Hvem er skolens klovn? Hvem er skolens nørd? Gå ind og nominer dem som du kan se i disse kategorier! :: SLYTHERIN (22/09/2019 08:42)
  • Beatrice: Drenge relationer søges i stor stil! :P (22/09/2019 18:55)
  • Blakley: Relationer søges! Hvis du er interesseret så send en ugle :) (23/09/2019 10:59)
  • Samiel: Aranea Akademiet har stadig pladser til både elever og ansatte! Tjek baggrundshistorien ud eller smid en Ugle. (22/09/2019 17:37)
  • Aine: Så er der ssssslythaward! *Danser rundt og kaster konfetti* SlyyyyythAward, lalala! (22/09/2019 20:29)
  • Selim: GRYFFINDOR! Husk at stemme på jeres favoritter til AWARD! (22/09/2019 21:36)
  • Amelia: Nogen lærer der vil emne med mig? Eller bare generelt nogen der vil emne med mig? (23/09/2019 11:47)
  • Evelyn: Wuhuuu! 5 årgang! (23/09/2019 10:44)
  • Millicent: Yay! Et hs år til, før Millicent sætter sine ben på Hogwarts! (23/09/2019 08:36)
  • August: Brug lige fem sekunder på at overveje hvor skægt et navn 'Jebediah' egentlig er. Go on, do it! (21/09/2019 22:24)
  • Lejra: 1. ÅRGANG! Har du tilmeldt dig fordelingsceremonien, men ikke fået svaret? Jeg laver en ordning, så vi kan få kørt de sidste igennem hurtigt! Skriv til mig for info ^^ (21/09/2019 17:28)
Husk mig
  • Luna Julestjerne
  • Melvin Badger
  • Blakley Amina Reis
  • Eli Andrews
  • Momo Ellie Okamoto
  • Christel Theodora Ecclestone
508 aktive brugere
24 online brugere
online på chatten

Quidditch, 4.67


 
 
Kamp 1
MOD
61 Point
MOD
46 Point
Kampens Lyn
Aine Maloney
Kampens Spiller
Monica Coleman
Kamp 2
MOD
52 Point
MOD
34 Point
Kampens Lyn
Quinn Lilytchens
Kampens Spiller
Willow Meyer-Goudier
STILLINGSOVERSIGT
Kollegium
Point
SLYTHERIN
136
GRYFFINDOR
105
RAVENCLAW
96
HUFFLEPUFF
60
 
 
 

Tilføjet af Sean | Skrevet: 02/09/2019 07:40 | Kategori: Quidditch


Michaela | 02/09/2019 07:48

Stort tillykke med den flotte anden plads løver!
Og så viser jeg lige god sportsånd og lykønsker alle spillerne og giver et tillykke til Slytherin for en første plads. :)

Villa | 02/09/2019 10:21

Sådan Quinn og Willow... Grævlinge mor er stolt :D

Daphne | 02/09/2019 11:09

Jeg er så forbandet stolt af jer slanger.

Kathleen | 02/09/2019 15:53

I gør det godt folkens ;)

Ikke logget ind