• August: Brug lige fem sekunder på at overveje hvor skægt et navn 'Jebediah' egentlig er. Go on, do it! (21/09/2019 22:24)
  • Indunn: Kunne det tænkes der var nogen, som gerne ville emne med mig? ;) (21/09/2019 13:17)
  • Eloise: Imorgen er det to år siden jeg oprettede kære elo < 3 (22/09/2019 09:03)
  • Eliyah: ØRNE!! Der er fart over opslagstavlen!!! :D HUSK ØRNENSØJE, ØRNEAWARD AFSTEMNING!!!! OOOOGGG EVALUERING AF JERES OVERHOVED I OVERHOVEDPIP NEDERST I OPSLAGET (23/09/2019 10:52)
  • Blakley: Relationer søges! Hvis du er interesseret så send en ugle :) (23/09/2019 10:59)
  • Millicent: Yay! Et hs år til, før Millicent sætter sine ben på Hogwarts! (23/09/2019 08:36)
  • Amelia: Nogen lærer der vil emne med mig? Eller bare generelt nogen der vil emne med mig? (23/09/2019 11:47)
  • Aine: Så er der ssssslythaward! *Danser rundt og kaster konfetti* SlyyyyythAward, lalala! (22/09/2019 20:29)
  • Evelyn: Wuhuuu! 5 årgang! (23/09/2019 10:44)
  • Quinn: HUFFLEPUFF:: Husk at nominer til awarden, deadline er imorgen den 23. september kl 17:00 (22/09/2019 17:37)
  • Charlotte: Aldrig har jeg følt mig så gammel som når jeg, en 21-årig, søvnglad dansker, deler bygning med 18-årige briter, der går i byen 7 dage om ugen. (22/09/2019 23:00)
  • Klara: ØRNE!! Ørnens Øje er kommet ud, tjek det ud! Og så send nogle spørgsmål til Ørnen! :D (22/09/2019 13:22)
  • Daphne: SLYTHERIN :: Hvem er skolens klovn? Hvem er skolens nørd? Gå ind og nominer dem som du kan se i disse kategorier! :: SLYTHERIN (22/09/2019 08:42)
  • Selim: GRYFFINDOR! Husk at stemme på jeres favoritter til AWARD! (22/09/2019 21:36)
  • Beatrice: Drenge relationer søges i stor stil! :P (22/09/2019 18:55)
  • Samiel: Aranea Akademiet har stadig pladser til både elever og ansatte! Tjek baggrundshistorien ud eller smid en Ugle. (22/09/2019 17:37)
  • Lejra: 1. ÅRGANG! Har du tilmeldt dig fordelingsceremonien, men ikke fået svaret? Jeg laver en ordning, så vi kan få kørt de sidste igennem hurtigt! Skriv til mig for info ^^ (21/09/2019 17:28)
  • Chelsea: Vil gerne have en karakter ved siden af Chelsea, nogle der mangler noget? Gerne noget i Hogwarts alderen (22/09/2019 14:52)
Husk mig
  • Luna Julestjerne
  • Melvin Badger
  • Blakley Amina Reis
  • Eli Andrews
  • Momo Ellie Okamoto
  • Christel Theodora Ecclestone
508 aktive brugere
24 online brugere
online på chatten

Vindere af duelleringsturneringen


Vinderne af duelleringsturneringen

 

Så skal vi have kåret vinderne af både elevturneringen og de udgåets turnering.

Men først vil vi gerne takke ALLE deltager for deres stor engagement, det  har været en ren fornøjelse at læse alle duellerne, de har været sjove, kreative, vilde og intense.

TAK! til alle der har deltaget.

 

Lad os starte med elevturneringen:

 

Duelleringsmester 67 og vinderen af 200 galleoner og 50 point er AUGUST

2. pladsen: 100 galleoner og 30 point – NIGEL

3. pladsen 50 galleoner og 15 point – WILLOW

 

Elevturneringen:

https://i.imgur.com/HvXGWrq.png

 

De udgåets turnering:

 

Duelleringsmester 67 og vinderen af 200 galleoner og 50 point er LINDULF

2. pladsen: 100 galleoner og 30 point – SAGA

3. pladsen 50 galleoner og 15 point – SAMUEL

 

Udgåets turnering

https://i.imgur.com/YAt3rbz.png

 

STORT TILLYKKE TIL AUGUST OG LINDULF.

 

Endnu engang tak til alle deltagere.

 

  • Plotenheden

 

 

 


Tilføjet af Savannah | Skrevet: 31/08/2019 16:02 | Kategori: Generelt


Keller | 31/08/2019 16:32

Tillykke til alle vinderne. :D

Loki | 31/08/2019 16:38

Stort tillykke til vinderne :)

Willow | 31/08/2019 16:53

Wow! Stort tillykke til alle de andre vindere :D
Mega fed turnering :D

Lejra | 31/08/2019 16:57

Tillykke til alle :D

Savannah | 31/08/2019 17:24

Tak for teknisk support Tristan, nu virker billederne som de skal ;)

Aine | 31/08/2019 18:49

Tillykke til vinderne!

Charlotte | 31/08/2019 20:02

Tillykke til vinderne, og en ekstra klapsalve til alle de seje mennesker, der deltog!

Michaela | 31/08/2019 20:36

Tillykke til jer vindere. :)
Og selvfølgelig flot af alle jer der har deltaget. ^^

Skylar | 02/09/2019 15:26

Stort tillykke til vinderne!

Ikke logget ind