• Klara: ØRNE!! Ørnens Øje er kommet ud, tjek det ud! Og så send nogle spørgsmål til Ørnen! :D (22/09/2019 13:22)
  • Eloise: Imorgen er det to år siden jeg oprettede kære elo < 3 (22/09/2019 09:03)
  • Blakley: Relationer søges! Hvis du er interesseret så send en ugle :) (23/09/2019 10:59)
  • Indunn: Kunne det tænkes der var nogen, som gerne ville emne med mig? ;) (21/09/2019 13:17)
  • Amelia: Nogen lærer der vil emne med mig? Eller bare generelt nogen der vil emne med mig? (23/09/2019 11:47)
  • Evelyn: Wuhuuu! 5 årgang! (23/09/2019 10:44)
  • Selim: GRYFFINDOR! Husk at stemme på jeres favoritter til AWARD! (22/09/2019 21:36)
  • Beatrice: Drenge relationer søges i stor stil! :P (22/09/2019 18:55)
  • August: Brug lige fem sekunder på at overveje hvor skægt et navn 'Jebediah' egentlig er. Go on, do it! (21/09/2019 22:24)
  • Aine: Så er der ssssslythaward! *Danser rundt og kaster konfetti* SlyyyyythAward, lalala! (22/09/2019 20:29)
  • Charlotte: Aldrig har jeg følt mig så gammel som når jeg, en 21-årig, søvnglad dansker, deler bygning med 18-årige briter, der går i byen 7 dage om ugen. (22/09/2019 23:00)
  • Lejra: 1. ÅRGANG! Har du tilmeldt dig fordelingsceremonien, men ikke fået svaret? Jeg laver en ordning, så vi kan få kørt de sidste igennem hurtigt! Skriv til mig for info ^^ (21/09/2019 17:28)
  • Millicent: Yay! Et hs år til, før Millicent sætter sine ben på Hogwarts! (23/09/2019 08:36)
  • Samiel: Aranea Akademiet har stadig pladser til både elever og ansatte! Tjek baggrundshistorien ud eller smid en Ugle. (22/09/2019 17:37)
  • Daphne: SLYTHERIN :: Hvem er skolens klovn? Hvem er skolens nørd? Gå ind og nominer dem som du kan se i disse kategorier! :: SLYTHERIN (22/09/2019 08:42)
  • Eliyah: ØRNE!! Der er fart over opslagstavlen!!! :D HUSK ØRNENSØJE, ØRNEAWARD AFSTEMNING!!!! OOOOGGG EVALUERING AF JERES OVERHOVED I OVERHOVEDPIP NEDERST I OPSLAGET (23/09/2019 10:52)
  • Quinn: HUFFLEPUFF:: Husk at nominer til awarden, deadline er imorgen den 23. september kl 17:00 (22/09/2019 17:37)
  • Chelsea: Vil gerne have en karakter ved siden af Chelsea, nogle der mangler noget? Gerne noget i Hogwarts alderen (22/09/2019 14:52)
Husk mig
  • Luna Julestjerne
  • Melvin Badger
  • Blakley Amina Reis
  • Eli Andrews
  • Momo Ellie Okamoto
  • Christel Theodora Ecclestone
508 aktive brugere
28 online brugere
online på chatten

Årets Studerende år 66


 

 

 

 

 

 

ÅRETS STUDERENDE ÅRGANG 66

 

 

 

 

 

 

 

EATON, MAGISKE SPIL OG SPORTSGRENE

 

 

Eaton har været aktiv i samtlige uger på året. Han er karaktertro i selve sin karakters personlighed og også kombineret i sin sportslige tilgang.
Han er god til at bruge sine omgivelser og spille efter hvilke ændringer, der måtte komme omkring ham, og så er han enormt loyal overfor sporten, kollegaer og sig selv ikke mindst. Dertil har vi ikke kunnet undgå at bide mærke i, hvordan han også kredser om og inddrager sporten, uddannelsen i sine andre emner, som ikke er relateret til uddannelsen.
Eaton fortjener prisen som årets studerende for høj aktivitet, spændende læsning til sine medstuderende og uddannelsesleder, karaktertro og karakterudviklende opgaver. Og så skal han selvfølgelig også æres for q-uddannelsen år 66' mest kreative påfund til en opgave/spillerprofil, som blev grundlag for andre studerendes opgaver.

 

Eaton modtager titlen som Årets Studerende år 66 og 500 galleoner. Stort tillykke!

 

 

Tidligere vindere af Årets Studerende:

 

Årgang 55: Kate, Healeruddannelsen

Årgang 56: Callum, Journalistuddannelsen

Årgang 57: Iggy, Magizoologuddannelsen

Årgang 58: Narella, Obliviatoruddannelsen

Årgang 59: Nikolas, Quidditchuddannelsen

Årgang 60: Teralyn, Healeruddannelsen

Årgang 61: Madeleine, Auroruddannelsen

Årgang 62: Jade, Magiske Medier uddanelsen

Årgang 63: Ainsley, Magiske Medier uddannelsen

Årgang 64: Maude, Magizoologuddannelse

Årgang 65: Gwendoline, Magiske spil og sportsgrene uddannelsen

Årgang 66: Eaton, Magiske spil og sportsgrene uddannelsen

 

 

 

UDDANNELSERNE

 

Hvis din bruger er gradueret fra Hogwarts (eller anden magisk grunduddannelse), har du mulighed for at tilmelde dig en af sidens seks videregående uddannelser. Her gennemgår du et forløb tilrettelagt af uddannelseslederen, der skal klæde dig på til de udfordringer, der ligger inden for de respektive fag. Der er stor vægt på karakterudvikling, og det er en fremragende mulighed for at udfolde sin kreativitet.

For at blive optaget på en uddannelse, skal du kontakte uddannelseslederen: han eller hun vil sørge for at uddannelsen bliver både spændende og relevant for dig.

 

Ønsker du at gå andre veje, som ikke ligger under de seks faste uddannelser, er det en mulighed at snakke med mig (Morgan) eller en uddannelsesleder om alternativer. Der kan laves særlige forløb som tilpasses dine behov og ønsker i et samarbejde mellem flere uddannelsesledere.

 

 

 

 

Mary O'Malley                      Iggy Clarke                     Kate Calderone

            Magiske Medier                     Magizoolog                            Healer                   

 

 

 

 

    Andrew Jackson                    Samuel King                   Grayson Heartstone

Ministeriet             Magiske spil og sportsgrene                   Auror

 

 

 

JOBKOORDINERING

 

På din profil er der er en kolonne, der hedder “IG job” og kan udfyldes med det job, som din karakter besidder ingame. Det er uddannelseslederne der står for koordineringen af IG jobs, så går du med en lille magisk iværksætterdrøm i maven, eller har du ønske om at vaske op på Den Utætte Kedel, er det en af dem, du skal kontakte. Koordineringen består i, at det bliver vurderet om det er et realistisk job for din karakter: passer det med alder, baggrund og erfaring. Vi vurderer også om det er et job, der kræver en eller form for uddannelse, og til sidst at det ikke går på kompromis med andre brugeres muligheder. Det gør vi selvfølgelig først og fremmest for at sikre universets realisme, men også for at jobbene bliver delt fair ud mellem brugerne på siden. Det nytter ikke noget at Den Utætte Kedel pludseligt drukner i opvaskere. Af samme grund vil vi gerne have en beskrivelse af hvad jobbet går ud på, hvordan du vil bruge det IG, og hvad der ellers kan være relevant at vide, når du ansøger.


Tilføjet af Morgan | Skrevet: 14/08/2019 17:07 | Kategori: Generelt


Blaine | 14/08/2019 18:08

Tillykke til Eaton!!

Zara | 14/08/2019 18:16

Tillykke Eaton! :D

Eaton | 14/08/2019 19:18

Wooow Tusind tak :D

Gwendoline | 14/08/2019 19:35

Tillykke Eaton! Stærkt!

Rylan | 14/08/2019 20:48

Eyyy tillykke Eaton!

Ikke logget ind