• Alma: Skifter karakter. Mangler du noget specifikt? Skriv til mig! Køn, blodstatus, kollegie ligegyldigt. Alt er velkomment! (21/07/2019 15:03)
  • Dario: Officielt skilt som 25 årig.. Livet er fedt. Niks. Anyway, skal vi feste? (21/07/2019 23:38)
  • Klara: ØRNE! Årets ørneaward er oppe! Husk at nominere til awarden! :D (21/07/2019 14:56)
  • Valentine: Jeg søger alle former for relationer og emner til min kære Valentine ;) (20/07/2019 17:37)
  • Nathan: Søger job og relationer! Hit me :D (20/07/2019 12:25)
  • Millicent: Overvejer du en, miniput? Så bliv 8. Vi er en rimelig stor gruppe med den alder efterhånden :D Og vi kan altid bruge flere :D (21/07/2019 15:53)
  • Enya: Jeg søger nogle der deler Enyas glæde for musik :) (21/07/2019 17:37)
  • Illyra: Jeg har ikke modtaget en eneste ansøgning til ASTRONOMI, så går du og overvejer om du skal sende en af sted, så er det nu! (21/07/2019 21:05)
  • Aaryn: Hvor er du astro lærer? =O kom søg! (21/07/2019 22:09)
Husk mig
  • Jocelyn Laure Jefferson
  • Dorethe Zebista Morlingo
  • Nathan Gray
  • Olive Dawn Adams
  • Celia Ivy Avery Hawkins
  • Alician Stone Reedbrook
644 aktive brugere
14 online brugere
online på chatten

Pokaloverrækkelse, år 65


TJEK OGSÅ FØLGENDE NYHEDER:

 

 
 
POKALOVERRÆKKELSE, ÅR 65
NYHEDER FRA HOGWARTS SKOLE FOR HEKSEKUNSTER OG TROLDMANDSSKAB
PÅ VEGNE AF LÆRERSTABEN
Kære allesammen,

Først og fremmest håber vi at I nyder pinsen og at I får en velfortjent pause fra den eksamenslæsning, mange af jer formentlig sidder midt i.

Endnu et år herinde er gået og det er blevet tid til at hædre kollegierne for de point de har indsamlet, samt den elev på Hogwarts, der har indsamlet flest point.

Vi kan se tilbage på et år med masser af aktiviteter; både et påske all nighter event med helt enestående æg tegnet af Maison som præmier, og en jubilæumsaward, hvor vi kan alle kan være med til at hædre hinanden.

På lektiefronten bød år 65 på et gensyn med bonusugerne og på trods af eksamensperiode i det virkelige liv, lykkedes det jer at overvælde professorerne med lektier særligt i årets sidste skoleuge. I den forbindelse kan vi også hædre Eliza, der med 37 stjerner løber med titlen som årets stjerne og Peyton der har vundet årets lektie og dermed den flotte pokal tegnet af Maison. Tillykke til dem begge!

Og mange tak til alle for at bidrage til et rigtig godt år. Med de ord bevæger vi os til kåringen af vinderne af kollegiepokalen og elevpokalen:

 

 

...···:::···...···:::···...···:::···...···:::···...···:::···...···:::···...

 

 

KOLLEGIEPOKALEN
VINDEREN AF KOLLEGIEPOKALEN, ÅRGANG 65 ER
GRYFFINDOR

 

For første gang i 8 år er det lykkedes et andet kollegie at vælte de kvikke ørne af pinden og stjæle kollegiepokalen. Det er Gryffindor der med 2303 point vinder og hiver pokalen hjem til opholdsstuen. Giv dem gerne et stort bifald for deres indsats og flid i løbet af skoleåret! Et stykke bag løverne ender slangerne i deres ihærdige forsøg på selv at hive pokalen hjem. Med 2020 point indtager Slytherin 2. pladsen!

Med 1541 point ender Ravenclaw på en 3. plads og bytter dermed guldpokalen ud med bronzepokalen. På en flot 4. plads har vi Hufflepuff med 1042 point!

 

Giv alle kollegier en kæmpe hånd for deres indsats!

 

 


 

Stort tillykke herfra! Det har været en fornøjelse at følge med.

Vi ser frem til endnu flere point og lektier i det nye skoleår.

 

...···:::···...···:::···...···:::···...···:::···...···:::···...···:::···...


VINDEREN AF

ELEVPOKALEN
ÅRGANG 65 ER
ELIZA RAVEN

 

Også elevpokalen skifter placering efter det forgangne år. Vi skal nemlig hædre et nyt ansigt - eller måske vi hellere skal sige et tilbagevendende ansigt. Med 406 point vinder Eliza nemlig elevpokalen igen. Det gjorde hun også for 4 år siden og nu er hun tilsyneladende tilbage, klar til at forsvare sin pokal. Eliza fortjener en ordentlig klapsalve for sin indsats med lektierne. Som vinder af både årets stjerne og elevpokalen må hun siges at have gjort sig bemærket på denne front. Fantastisk flot indsats og arbejde!

 

Eliza har et par år tilbage på Hogwarts og vi er spændte på at se om hun gentager succesen igen næste år! Det næste års tid er pokalen dog sikker hos hende og vi ønsker hende stort tillykke.

 

 

Giv hende en stor klapsalve!

 

Tak for et fortryllende År 65 med håbet om et År 66, der overgår det tidligere på alle tænkelige måder!
 

Magiske hilsner  

Admins, Rektor, Overhoveder og Professorer


Tilføjet af Illyra | Skrevet: 10/06/2019 09:52 | Kategori: Generelt


Sophronia | 10/06/2019 10:03

Go Gryffindor <3

Akiva | 10/06/2019 10:56

Stort tillykke til Eliza, og Gryffindor - Men jeg synes altså det skal være grønt næste år! ;D

Enya | 10/06/2019 11:03

Nej Akiva ørnene snupper den igen næste år ;)

Marek | 10/06/2019 11:10

Tillykke Gryffindor, og tillykke Eliza :) Det godt gået. Men næste gang må slangerne kommer mere på banen ;)

Lejra | 10/06/2019 11:16

Neeeej, det er ørnene der skal tilbage og have fat i pokalen!

Laurel | 10/06/2019 12:27

Sådan, Eliza!

Jeg tror vi løber beholder den for en stund. =P

Viggo | 10/06/2019 12:57

Er det kun mig der har bemærket, at alle kollegierne har fået deres egen farve: Gryffindor = guld, Slytherin = sølv, Ravenclaw = Bronce og Hufflepuff = Kan man sige er 4. plads er sort?

Villa | 11/06/2019 19:38

Sådan Eliza :)

Ikke logget ind