• Enya: Jeg søger emner til all nighter :) (18/04/2019 19:23)
  • Loki: Nogen der vil emne med en Obliviator? (18/04/2019 19:30)
  • Jasper: Hey folkens! Jeg har oprettet et emne til All Nighteren i aften, som vi alle sammen kan bruge til at skabe kontakt, og søge bestemte personer - tjek det ud; https://hogwartsschool.dk/forum/i (18/04/2019 11:47)
  • Oktavian: Søger akut en familie til Oktavian. Han er blevet forældreløs og mangler derfor et hjem uden for skolen og eventuelt nogle der ville tage sig af ham som en søn :) (16/04/2019 22:24)
  • Thea: Nogen som har lyst til et lynemne? Skal vi se hvor mange indlæg vi kan nå at skrive på to timer? (18/04/2019 19:03)
  • Romee: Hvor er det fantastisk at hs kan skabe venskaber på den her måde! #Bedstevenindefundetpåhs (17/04/2019 13:36)
  • Nicolas: Synes der mangler første års drenge! Nico mangler nogle drenge venner :D (17/04/2019 21:06)
  • Landon: Kunne godt bruge nogen relationer, så skriv endelig og lad os finde på noget! Er frisk på det meste ;D (17/04/2019 22:06)
  • Kyle: Romantisk emne anyone xD (18/04/2019 17:17)
  • Sophronia: Nogle der ville emne ;) (18/04/2019 20:23)
  • Cassandra: Ørne || I kan stadig nå at deltage i Ørnens Øje! Se alle ledetrådene her: https://hogwartsschool.dk/opslagstavlen/id/3620 || Ørne (17/04/2019 13:21)
  • Maude: Hip hurra det er min fødselsdag (17/04/2019 09:46)
  • Aaryn: Hip hurra det' Daphs fødselsdag det er i dag den dag hun kom frem og “sa' jeg kommer langvejs fra si' nu pænt goddag til mig”! (17/04/2019 08:44)
Husk mig
  • Rosa Parker
  • Grace Lada Popov
  • ksdl fjvj
  • anastasi mal
  • anastasie malfoy
  • anastasia malfoy
580 aktive brugere
40 online brugere
online på chatten

Årets Stjerne og Årets Lektie 64


Årets Stjerne

Årgang 64
Laurel
31
Fay
105
Amzy
24

Kære studerende på Hogwarts!

Hold da op - det var det år. Som noget nyt startede vi Ugens/Årets Lektie op - og det har I taget rigtig godt i mod - det er noget der er kommet for at blive, så vi håber at se en masse lektier fra jer næste år som kan komme med i puljen. Alle lektier med fremragende kan blive udvalgt.

Hele 368 stjerner har I også fået samlet ind. Det er et flot tal - dog har antallet været stærkt nedadgående hen over året. Men næste år kommer Bonusuger jo tilbage, og denne gang bliver det hele 3 uger - nemlig 2, 4 og 6. Bonusuger betyder at man får DOBBELTPOINT for ALLE sine lektier. Så det kan helt sikkert betale sig at lave lektier

Forsæt gerne med det gode arbejde - os på lærerværelset glæder os i hvert fald til endnu flere lektier fra jer :)

Alle lektieskrivere skal have et stort klap på skulderen, hvad enten de har været så heldig at blive nævnt her eller ej - I gør det skide godt alle sammen.

Stjernemodtagere


Peyton - 19 stjerner
Haley - 19 stjerner
Anastasia Azela - 18 stjerner
Olivia - 18 stjerner
Minoo - 16 stjerner
Caitriona - 12 stjerner
Edwin - 11 stjerner
Eleanor - 10 stjerner
August - 10 stjerner
Luke - 9 stjerner
Oktavian - 9 stjerner
Amity - 9 stjerner
Monica - 9 stjerner
Klara - 8 stjerner
Eliza - 7 stjerner
Damien - 4 stjerner
Aaron - 3 stjerner
Ophelia - 3 stjerner
Marc - 3 stjerner
Giselle - 3 stjerner
Stella - 2 stjerner
Morrigan - 2 stjerner
Amya - 1 stjerne
Quinn - 1 stjerne
Abigale - 1 stjerne
Lucille - 1 stjerne

Informationer


Alle elever som modtager karakteren fremragende, får automatisk 1 stjerne. Bedømmer læreren at den fortjener ekstra hyldest modtager den i stedet 3 stjerner

Når lektieugen er omme, og alle lektier er rettet bliver de talt sammen og vinderen bliver offentliggjort onsdagen efter.

Point og Galleoner bliver uddelt følgende uge. Skulle der fines fejl i forbindelse med stjerneoptællingen, så kontakt venligst Villa.

Præmierne er følgende:
1. pladsen = 12 points og 50 galleoner
2. pladsen = 8 points og 30 galleoner
3. pladsen = 4 points og 20 galleoner


Ugens Lektie

Hver uge udvælger hver lærer den bedste lektie de har, som sammen vil blive bedømt. Vinderen af Ugens lektie, går automatisk videre til konkurrencen om Årets lektie.

Præmierne er følgende:
1. pladsen = 12 points og 14 galleoner
2. pladsen = 10 points og 12 galleoner
3. pladsen = 6 points og 8 galleoner



Årets Lektie

Linket til emnet med alle vinderne af Ugens Lektie - Klik her
August
Astronomi - UGE 1

For ude titlen som Årets Lektie 64, vinder August også en pokal som vil komme i hans kiste.


Gloria Rossum tyggede sit tyggegummi så højt og så aggressivt, at damen bag skranken i den anden ende af rummet af og til kiggede op fra sit tastearbejde med noget nær irritation og afsky i blikket. August kunne ikke rigtig bebrejde hende det; sådan kiggede de fleste på hans mor, inklusive ham selv. “Sid stille, umulige unge. Man skulle tro du aldrig havde sat et ben udenfor huset før,” hvæsede hun ud af den ene mundvig, uden at tage blikket fra det dameblad hun var i gang med at gennemtrawle for slanketips og hårkure. Hendes knaldrøde negle var så blanke, at de genspejlede lyset fra de fluorescerende lys i loftet. ...

Læs hele lektien i emnet -nævnt lige under "Ugens Lektie" overskriften

Nomineret


2. Pladsen: Peyton - Besværgelser
3. Pladsen: Edwin - Botanik
Edwin - Mugglerstudier
August - Magiens Historie
Monica - Magiens Historie


Tilføjet af Villa | Skrevet: 11/04/2019 21:47 | Kategori: Hogwarts


Caitriona | 12/04/2019 07:24

TILLYKKE til alle!!!!! :D

Villa | 12/04/2019 10:55

Dette er den flotte pokal som August har vundet... HUSK .. den kan også blive din - så gør dig klar til at indsende en masse lektier i årgang 65.. hvem ved - måske er du den heldige modtager af denne flotte pokal - tegnet af Maison

https://i.imgur.com/MukUE6L.png?1




Athie | 12/04/2019 11:48

Stort tillykke!

August | 12/04/2019 14:42

Waaaaaaaaow! Dén er flot og fancy! Tusind tak!

Aaron | 13/04/2019 07:41

Tillykke til alle.
Flot pokal du har dig der, August :D

Ikke logget ind