• Romee: Hvor er det fantastisk at hs kan skabe venskaber på den her måde! #Bedstevenindefundetpåhs (17/04/2019 13:36)
  • Sophronia: Nogle der ville emne ;) (18/04/2019 20:23)
  • Nicolas: Synes der mangler første års drenge! Nico mangler nogle drenge venner :D (17/04/2019 21:06)
  • Loki: Nogen der vil emne med en Obliviator? (18/04/2019 19:30)
  • Thea: Nogen som har lyst til et lynemne? Skal vi se hvor mange indlæg vi kan nå at skrive på to timer? (18/04/2019 19:03)
  • Maude: Hip hurra det er min fødselsdag (17/04/2019 09:46)
  • Oktavian: Søger akut en familie til Oktavian. Han er blevet forældreløs og mangler derfor et hjem uden for skolen og eventuelt nogle der ville tage sig af ham som en søn :) (16/04/2019 22:24)
  • Aaryn: Hip hurra det' Daphs fødselsdag det er i dag den dag hun kom frem og “sa' jeg kommer langvejs fra si' nu pænt goddag til mig”! (17/04/2019 08:44)
  • Landon: Kunne godt bruge nogen relationer, så skriv endelig og lad os finde på noget! Er frisk på det meste ;D (17/04/2019 22:06)
  • Kyle: Romantisk emne anyone xD (18/04/2019 17:17)
  • Jasper: Hey folkens! Jeg har oprettet et emne til All Nighteren i aften, som vi alle sammen kan bruge til at skabe kontakt, og søge bestemte personer - tjek det ud; https://hogwartsschool.dk/forum/i (18/04/2019 11:47)
  • Enya: Jeg søger emner til all nighter :) (18/04/2019 19:23)
  • Cassandra: Ørne || I kan stadig nå at deltage i Ørnens Øje! Se alle ledetrådene her: https://hogwartsschool.dk/opslagstavlen/id/3620 || Ørne (17/04/2019 13:21)
Husk mig
  • Rosa Parker
  • Grace Lada Popov
  • ksdl fjvj
  • anastasi mal
  • anastasie malfoy
  • anastasia malfoy
580 aktive brugere
39 online brugere
online på chatten

Tid til forårsrengøring


Godaften alle sammen,


Som overskriften lyder, så er det blevet tid til en forårsengøring her på Hogwartsschool.dk.

Vi er efterhånden blevet en masse brugere her på siden, og det er vi mega glade for. Som I ved, er det tilladt at have mere end 1 bruger og maksimalt 8 pr. person, såfremt alle brugere bliver registeret hos Tracy

 

Matthew og jeg vil i løbet af det næste par uger rydde op i brugere her på siden, så hvis du allerede nu ved, at du har en eller flere brugere som ikke er blevet registret, så er det nu du skal gøre det. Bliver brugerne ikke registreret, vil de blive slettet.


ALLE DB'ER OPRETTET FØR D. 05/04/2019 SKAL VÆRE REGISTERET VED MIG (TRACY) SENEST D. 12/04/2019.

 

Vi vil dog også lige nævne, at det ikke kun er uregistreret db'ere der vil blive slettet som følge af oprydningen. 

Alle inaktive brugere vil ligeledes blive slettet. Er du i tvivl om, hvorvidt en eller flere af dine brugere, bliver betegnet som inaktiv, kan du her få et overblik over, hvornår en bruger dømmes 'inaktiv'. 

 

Nyoprettet: 500 timer efter oprettelsesdato = Inaktiv den første uge efter oprettelse. 

1. Årgang: 1000 timer. 

2. Årgang - Udgået: 6000 timer. 

- Vi opfordrer iøvrigt til, at I selv sletter jeres inaktive brugere.


FYI (helt generelt): Alle dobbeltbrugere, skal ifølge reglerne været registeret senest 24 timer efter oprettelse.
Det er tosse vigtigt at I får registeret jeres brugere, da I ellers risikerer at de bliver slettet uden varsel.
Så snart du har sendt mig en ugle, så tæller din bruger som registret - det vil altså sige, at du ikke behøver, at have fået et svar retur før det tæller.

 

 

Ønsker jer alle sammen en rigtig dejlig weekend.

 

Peace out

Matthew & Tracy


Tilføjet af Tracy | Skrevet: 05/04/2019 22:01 | Kategori: Generelt


Olivia | 05/04/2019 22:06

http://chouky39.c.h.pic.centerblog.net/0be5de23.gif

Laurel | 05/04/2019 22:06

Forårsrengørning! <3
Og håber du/I også får en dejlig weekend!

Aaron | 05/04/2019 22:11

Den gif kan jeg godt lide, Olivia. Især hvis man forestiller sig Tracy og Matthew i den mondering, mens de gør rent på siden xD

Olivia | 05/04/2019 22:12

Det er lige præcis dem som jeg forstiller mig med billedet Aaron! :-D

Laurel | 05/04/2019 22:13

Tror mere det er Matthew der ville komme i den mondering!

Tracy | 05/04/2019 22:34

Det er 100% sådan vi ser ud når vi skal gøre rent! Vi går all in. :D