• Thea: Nogen som har lyst til et lynemne? Skal vi se hvor mange indlæg vi kan nå at skrive på to timer? (18/04/2019 19:03)
  • Loki: Nogen der vil emne med en Obliviator? (18/04/2019 19:30)
  • Nicolas: Synes der mangler første års drenge! Nico mangler nogle drenge venner :D (17/04/2019 21:06)
  • Aaryn: Hip hurra det' Daphs fødselsdag det er i dag den dag hun kom frem og “sa' jeg kommer langvejs fra si' nu pænt goddag til mig”! (17/04/2019 08:44)
  • Oktavian: Søger akut en familie til Oktavian. Han er blevet forældreløs og mangler derfor et hjem uden for skolen og eventuelt nogle der ville tage sig af ham som en søn :) (16/04/2019 22:24)
  • Maude: Hip hurra det er min fødselsdag (17/04/2019 09:46)
  • Romee: Hvor er det fantastisk at hs kan skabe venskaber på den her måde! #Bedstevenindefundetpåhs (17/04/2019 13:36)
  • Cassandra: Ørne || I kan stadig nå at deltage i Ørnens Øje! Se alle ledetrådene her: https://hogwartsschool.dk/opslagstavlen/id/3620 || Ørne (17/04/2019 13:21)
  • Landon: Kunne godt bruge nogen relationer, så skriv endelig og lad os finde på noget! Er frisk på det meste ;D (17/04/2019 22:06)
  • Jasper: Hey folkens! Jeg har oprettet et emne til All Nighteren i aften, som vi alle sammen kan bruge til at skabe kontakt, og søge bestemte personer - tjek det ud; https://hogwartsschool.dk/forum/i (18/04/2019 11:47)
  • Sophronia: Nogle der ville emne ;) (18/04/2019 20:23)
  • Kyle: Romantisk emne anyone xD (18/04/2019 17:17)
  • Enya: Jeg søger emner til all nighter :) (18/04/2019 19:23)
Husk mig
  • Rosa Parker
  • Grace Lada Popov
  • ksdl fjvj
  • anastasi mal
  • anastasie malfoy
  • anastasia malfoy
580 aktive brugere
41 online brugere
online på chatten

Uddannelsesleder søges


 

 
Uddannelsesleder søges
Ministerieuddannelsen


 
 
Efter lang tids ansættelse som uddannelsesleder for Obliviatoruddannelsen, har Pippa desværre valgt at opsige sin stilling. Vi siger tak for for hendes store indsats, og rigtig meget held og lykke fremover.

Inden Pippa tog sin afsked, arbejdede hun sammen med de andre uddannelsesledere på at få sat gang i noget nyt og spændende. Det er vi klar til at præsentere for jer nu:

Obliviatoruddannelsen bliver til Ministerieuddannelsen

Efter opfordringer fra brugerne og grundige overvejelser, har vi besluttet at det er tid til også at få en uddannelse til juristerne og politikerne. Til den dømmende og den lovgivende magt. Obliviatoruddannelsen har længe kæmpet med svingende popularitet, og vi syntes derfor det var oplagt at udvide den til at rumme Ministeriet for Magi som helhed. Det vil på den måde fortsat være muligt at uddanne sig til Obliviator og specialerne herunder, nu uddanner man sig bare gennem Ministerieuddannelsen. Og hvad er en Ministerieuddannelse? Hvad rummer en Ministerieuddannelse? Det skal den nye uddannelsesleder naturligvis have mulighed for at sætte sit præg på.

Som uddannelsesleder skal du kunne kommunikere og holde overblik, og du skal have et godt kendskab til dit fag. Du har til opgave at føre sidens engagerede brugere gennem et fedt uddannelsesforløb, som udfordrer og udvikler deres karakter.

Ved siden af at have studerende under dine kompetente vinger, lave studieplaner, pensum og opgaver i massevis, er du også en vigtig del af TU-teamet. Det betyder at sparre med de andre uddannelsesledere og deltage i diskussionerne med uddannelses- og teamledere om forbedring af den magiske verden udenfor Hogwarts.

Din ansøgning skal indeholde:

- En beskrivelse af dine idéer til en studieplan
- Overvejelser til hvilke jobmuligheder uddannelsen kan åbne for
- Et eksempel på en opgave til de studerende
- Din motivation for at søge stillingen

Hvis du har spørgsmål til uddannelsen og ansøgningskravene, er du velkommen til at sende Morgan en ugle. Ansøgninger skal sendes til Morgan senest den 2. april.
tag ??? words: # # # words notes: Getting back in the groove <3 Credit: Glamourgirl @ Shadowplay!">Shadowplay!

Tilføjet af Morgan | Skrevet: 26/03/2019 14:15 | Kategori: Job


Arnette | 26/03/2019 14:20

Spændende!

Mary | 26/03/2019 14:23

God vind fremover til Pippa < 3
Til alle jer andre: Søg endelig! Vi er et dejligt team, og Ministerieuddannelsen bliver super spændende! ^^

Amy | 26/03/2019 14:24

Super fed idé, og bliver spændende at se hvordan det kommer op :D!

Kyle | 26/03/2019 14:32

God vind frem over og glæder mig til at se, hvordan den nye uddannelse kommer til at se ud som!:)

Lejra | 26/03/2019 15:24

God vind fremover, Pippa! Og til alle der vælger at ansøge: Held og lykke :D

Iggy | 26/03/2019 20:06

U done good, Pip!

Kom endelig og vær lilla sammen med os, vi har det ganske skægt! <3

Agnes | 27/03/2019 09:01

Top nice at gøre den ministerielt orienteret i en bredere forstand!

Ikke logget ind