• Laurel: Nogen der vil lege? Frygt ikke for lussinger, det er kun Logan som fortjener det. Npcer fungere også! (20/03/2019 15:52)
  • Ian: Løver: Konkurrencen kommer op iaften, beklager forsinkelsen. (21/03/2019 15:59)
  • Zoe: Mangler du en smugler? Tøv ikke med at kontakte mig! Så skal vi nok finde ud af det. (21/03/2019 21:56)
  • Winston: søger relationer (20/03/2019 13:39)
  • Raphael: Badboy søger sjov og rela! Hit me up! :D (21/03/2019 17:18)
  • Tania: Tania søger nogle til, at spille hendes forældre, bedste forældre og nogle af hendes søskende, send gerne en ugle, hvis du har lyst til at være en del af Rosaflaw familien ;) (20/03/2019 00:50)
  • Dario: Skøre hoveder (undertegnede, Aviaya, Ainsley og Meadow) søger skørt hoved til det sidste (og største) værelse i kollektivet! (20/03/2019 21:34)
  • Millicent: Så skal der rodes med profil! :D (21/03/2019 12:54)
  • Winston: søger relationer (20/03/2019 13:23)
  • Scarlett: Tjek min profil (21/03/2019 14:53)
  • Arnette: Søger stadig relationer! :D (20/03/2019 16:29)
  • Savannah: Er du Auror? og kunne du tænke dig at spille på dit job i vores Varulve plot. Så send mig en ugle! (21/03/2019 12:36)
  • Caprice: Caprice har skiftet alder og job, så mangler nu en masse relationer! Skriv endelig, hvis hun er af interesse :) (21/03/2019 07:46)
  • Coraline: Veritaserum er på gaden med seneste nyt om varulveangrebet i Diagonalstræde! (21/03/2019 14:28)
Husk mig
  • Nora Eileen Quintel
  • Ariane Grande
  • Malica Malia Mackenzie Macane
  • winston churcill
  • SarahMaiV Villumsen
  • Shoshana Alperstein
573 aktive brugere
16 online brugere
online på chatten

Udviklingsteamet søger medlemmer!


 
 
UDVIKLINGSTEAMET SØGER MEDLEMMER!

PÅ VEGNE AF UDVIKLINGSTEAMET

 

Hej alle sammen!
Så er det ved at være på tide, at vi søger medlemmer på teamet!
Hvis du ikke helt ved hvad udviklingsteamet er for en størrelse, så frygt ej. Udviklingsteamet, UT eller Utterne er et hold af medlemmer, der er med til at udvikle diverse projekter, der spænder sig over sjove aktiviteter for hele siden eller andre projekter, som at optimere vores fordelingsquiz, når man opretter en ny bruger.
Derfor har vi to linjer: aktiviteterne og projekterne.

Der kræves ikke for meget af dig, som medlem udover, at man er aktivt deltagende, når der er gang i et projekt/aktivitet.
Udover dette er alder, vægt, højde køn og alt andet underordnet!

Så hvis du finder dette interessant, så send da mig, Gregory, en ugle - det er aldrig for sent!


Tilføjet af Gregory | Skrevet: 13/03/2019 10:02 | Kategori: Generelt


Edward | 13/03/2019 10:15

SØG! I finder ikke en mere rar og sød leder end Gregsen

Laurel | 13/03/2019 10:30

Hvad med dig, Edward? Er du nu ikke sød og rar?;)

Savannah | 13/03/2019 10:57

SØG SØG SØG kom og hyg med os :D

Enig med Edward, Greg er en rigtig sød leder ;)

Edward | 13/03/2019 11:06

Jeg er ikke sød og rar, til gengæld er jeg MEGA eyecandy haha

Savannah | 13/03/2019 11:13

HAHAHA ED, Eyecandy alligevel ;)

Caitriona | 13/03/2019 16:27

Hm... Det kunne man da godt overveje at melde sig til! :D

Eliyah | 13/03/2019 21:43

Søg søg søg :D det er hyggeligt!! :D

Edward, du må drømme !! ;)

Ikke logget ind