• Ian: Løver: Konkurrencen kommer op iaften, beklager forsinkelsen. (21/03/2019 15:59)
  • Laurel: Nogen der vil lege? Frygt ikke for lussinger, det er kun Logan som fortjener det. Npcer fungere også! (20/03/2019 15:52)
  • Winston: søger relationer (20/03/2019 13:23)
  • Arnette: Søger stadig relationer! :D (20/03/2019 16:29)
  • Raphael: Badboy søger sjov og rela! Hit me up! :D (21/03/2019 17:18)
  • Millicent: Så skal der rodes med profil! :D (21/03/2019 12:54)
  • Dario: Skøre hoveder (undertegnede, Aviaya, Ainsley og Meadow) søger skørt hoved til det sidste (og største) værelse i kollektivet! (20/03/2019 21:34)
  • Scarlett: Tjek min profil (21/03/2019 14:53)
  • Winston: søger relationer (20/03/2019 13:39)
  • Caprice: Caprice har skiftet alder og job, så mangler nu en masse relationer! Skriv endelig, hvis hun er af interesse :) (21/03/2019 07:46)
  • Savannah: Er du Auror? og kunne du tænke dig at spille på dit job i vores Varulve plot. Så send mig en ugle! (21/03/2019 12:36)
  • Zoe: Mangler du en smugler? Tøv ikke med at kontakte mig! Så skal vi nok finde ud af det. (21/03/2019 21:56)
  • Coraline: Veritaserum er på gaden med seneste nyt om varulveangrebet i Diagonalstræde! (21/03/2019 14:28)
Husk mig
  • Nora Eileen Quintel
  • Ariane Grande
  • Malica Malia Mackenzie Macane
  • winston churcill
  • SarahMaiV Villumsen
  • Shoshana Alperstein
573 aktive brugere
3 online brugere
online på chatten

PLOT Varulve problemer


VARULVE MED PLANER

Det er lidt tid siden I har set noget fra os, men det er ventetiden værd! Et større plot har været under opbygning et stykke tid nu, og plotenheden glæder sig til at involvere jer alle i det!
Måske I allerede har bemærket det stigende antal af artikler om varulve angreb fra avisen, og følt noget var undervejs? I så fald kudos til dig! For varulvene Storbrittanien over, har i sandhed noget i gære, der vil ryste din grundvold!


 

Bag om plottet(Vil blive opdateret løbende, som nyt information kommer):
Plottet vil være aktivt fra mandag uge 4 til slut uge 7 år 64 (OBS: Bemærk forlængelse)

(mandag uge 4) Varulve har været mere aktive over det sidste år end ellers, og flere angreb har fundet sted. Folk begynder at blive bekymret over hvad dette skyldes, og om noget er under opsejling. Nogle magikere er endda forsvundet efter angreb, nær deres hjem! Er de på flugt, eller er noget andet hændt dem?
Varulvene har samlet sig i klaner, og virker til at samle sig i større antal. Men hvem står bag dette? Hvem har komandoen i dette og hvad er målet? Det er endnu uvist, for det magiske samfund!
Diagonalstræde er ligeledes udsat for et angreb, hvor flere magikere er involverede.




Hvad går plottet ud på?

Plottet her handler om et usikkert England, der virker til at have et større varulve problem på nakken, end først forventet. Der er angreb flere steder i landet, om man frygter det kun vil blive værre. Varulve ses flere steder...og måske du er den næste der render ind i en?

Hvordan kan du selv være en del af plottet?

Varulvene er aktive flere steder i landet, og der vil blive oprettet officielle plot emner hvor disse er - Her er du mere end velkommen til at deltage og tage dig en kamp mod en varulv eller 15! Vi ser også meget gerne at du i dine egne, personlige, emner spiller på denne verdens situation. Måske du er en nervøs 3. års elev der har læst om angrebene i profettidende? En Magizoolog der ikke helt synes det hele lyder så fremragende eller en auror der brænder for at bure alle lovovertrædere inde! Ønsker du et varulve angreb ved din bruger, eller vil du spille på at noget af din familie er blevet angrebet? Gør det endelig! Og ønsker du at nogle af os agere varulv i det? Så send en ugle min(Edward) retning

DERUDOVER kan du deltage som en varulve NPC! Hertil har vi nogle klaner du skal være en del af. Hvis du gør brug af denne mulighed, skal du huske at sende mig(EDWARD) en ugle med lidt information om din varulv og hvilken klan den er fra, så får vi fluks sat dig igang med at skræmme nogle magikere!

Klanerne er som følgende:


KLAN 1
Leder: Colin Silver. 

 klanen har en blandet mening om magikersamfundet, men det grundlæggende syn er at magikerne dømmer for hurtigt. Ikke er retfærdige i deres behandling af varuvlene og generelt set er forkerte på den ift. varuvle. Dog, ved klanen at der findes magikere som ikke vil dem ondt, men godt. Dette gør at klanen til tider kan være splittet i diskussioner, men de er allesamen enige om at rettighederne de havde som magikere også burde gælde, når de er varulve. Mange af dem, mener at magikere er en bunke hyklere fordi de hele tiden glemmer at varuvlene også selv har været magikere - Dog vil de ikke destruere hele magikersamfundet, da de også ved at det ikke er alle magikere der mener det

KLAN 2
Leder: Harald Vincent – 89 år.

Harald er en træt ældre varulv, han er træt af altid at være i krig, så han holder sig meget i baggrunden og overlader det meste til hans søn og næstkommanderende.
I de senere år har Harald ledt sin klan til at holde sig i baggrunden og ikke gør så stort væsen af sig. De lever fint side om side med magikere og kommer fint ud af det med dem. 
Pga. at Harald er så træt af krig og kampe, er klanen ikke rigtig med (SKJULT NAVN) i starten, fordi Harald ikke vil gå i krig eller kamp.
Men hans søn og næstkommanderende Hubert har andre mere militante holdninger, og de kommer til udtryk i denne klan!


KLAN 3
Leder: Lydia Acres, 35

Hun ønsker at magikere og varulve skal kunne leve og arbejde side om side. Hun er godt klar over, at (SKJULT NAVNs) metoder måske ikke helt er de metoder, som hun selv ville tage brug af, men hun er samtidig af den holdning, at der skal ske noget andet. Hun er nået dertil, hvor hun indser, at hendes vej frem nok ikke gør noget godt for hendes rettigheder som varulv. Alternativet må så være (SKJULT NAVNs) vej frem.

EMNE TRACKER(Vil blive løbende opdateret):

- Varulve på Diagonalstræde

- Klanerne mødes

-

-HILSEN PLOTENHEDEN


Tilføjet af Edward | Skrevet: 11/03/2019 20:33 | Kategori: Generelt


Eleanor | 11/03/2019 20:37

Uh!!! Fedt plot. Glæder mig til at komme igang :D

Amity | 11/03/2019 20:39

Ej hvor spændende!

Tenna | 11/03/2019 20:48

spændende

Louis | 11/03/2019 20:49

I like!

Og nu, hvor de er så aktive, så håber jeg inderligt at jeg finder min mor i mellem en af disse klaner. Jeg ved hvor mig og Philip skal lede.

Lejra | 11/03/2019 20:57

Spændende! ... Og nærvepirrende ...

Lejra | 11/03/2019 20:59

Wow ... flot stavefejl! Nervepirrende*

Selim | 11/03/2019 21:24

det er helt til at få mareridt over ;)

Peyton | 11/03/2019 21:33

Ja, nu du siger det, Selim!

Hudson | 13/03/2019 08:50

Bite me