• Laurel: Nogen der vil lege? Frygt ikke for lussinger, det er kun Logan som fortjener det. Npcer fungere også! (20/03/2019 15:52)
  • Ian: Løver: Konkurrencen kommer op iaften, beklager forsinkelsen. (21/03/2019 15:59)
  • Millicent: Så skal der rodes med profil! :D (21/03/2019 12:54)
  • Savannah: Er du Auror? og kunne du tænke dig at spille på dit job i vores Varulve plot. Så send mig en ugle! (21/03/2019 12:36)
  • Scarlett: Tjek min profil (21/03/2019 14:53)
  • Dario: Skøre hoveder (undertegnede, Aviaya, Ainsley og Meadow) søger skørt hoved til det sidste (og største) værelse i kollektivet! (20/03/2019 21:34)
  • Caprice: Caprice har skiftet alder og job, så mangler nu en masse relationer! Skriv endelig, hvis hun er af interesse :) (21/03/2019 07:46)
  • Malica: Søger alle relationer send ugle og lad os snakke om det :) (22/03/2019 01:08)
  • Coraline: Veritaserum er på gaden med seneste nyt om varulveangrebet i Diagonalstræde! (21/03/2019 14:28)
  • Arnette: Søger stadig relationer! :D (20/03/2019 16:29)
  • Winston: søger relationer (20/03/2019 13:23)
  • Winston: søger relationer (20/03/2019 13:39)
  • Zoe: Mangler du en smugler? Tøv ikke med at kontakte mig! Så skal vi nok finde ud af det. (21/03/2019 21:56)
  • Raphael: Badboy søger sjov og rela! Hit me up! :D (21/03/2019 17:18)
Husk mig
  • Nora Eileen Quintel
  • Ariane Grande
  • Malica Malia Mackenzie Macane
  • winston churcill
  • SarahMaiV Villumsen
  • Shoshana Alperstein
573 aktive brugere
6 online brugere
online på chatten

Ny chat


 

 
DET ER ONSDAG AFTEN
What a night
 
 


 
 
Hej alle

I har nok oplevet en del tekniske problemer med siden på det sidste: Emner, I ikke kan oprette eller svare i, VIW, der ikke udløber, eller brugere, I ikke kan slette.
Det beklager vi meget - det er en stor omgang at fikse. Heldigvis har I været overbærende med os, og det betyder, at teknikken nu langt hen ad vejen burde virke. Det betyder også mange er løbet tør for VIW, vi håber I nød den gratis tid der var. Hvis I oplever andre problemer, må I gerne sende en ugle til mig, Tristan, eller Hannah, så vi kan få det noteret og kigget på det.

I bedes være opmærksomme på at give vores forskellige fora en ekstra chance, når I skal oprette emner eller svare i nogle. Ofte løser problemet sig selv med tiden, og vi kan ikke forklare hvorfor.
I skal være opmærksomme på at udfylde ALLE felter, når I opretter et emne. I "år" og "uge" skal i skrive tal - eksempelvis "63" i år og "7" i uge (uden anførelsestegn).
Hvis det ikke virker, så forklar gerne så præcist så muligt, hvad I har gjort, når I forsøger.

Endeligt vil vi fortælle jer, at vi har arbejdet på at få en ny chat op at stå, og det er derfor med stor glæde, at vi kan åbne den op for jer.

Der arbejdes stadig med chattens muligheder, og vi er ved at sætte nogle rum op i den. Det er endnu ikke muligt at lave private "rum" eller samtaler. I må dog rigtig gerne komme med input til, hvilke typer af "rum" i gerne vil have i chatten.

Det er vigtigt at pointere, at I skal være logget ind på jeres HS-bruger, når I registrerer jer på chatten - og at I skal registrere jer for at kunne bruge den.


CHAT HER


Stay golden.

De bedste hilsner

Tristan og Hannah

tag ??? words: # # # words notes: Getting back in the groove <3 Credit: Glamourgirl @ Shadowplay!">Shadowplay!

Tilføjet af Tristan | Skrevet: 06/03/2019 17:38 | Kategori: Generelt


Millicent | 06/03/2019 18:02

Spændende! :D

Aine | 06/03/2019 18:23

Feedt :D

Aine | 06/03/2019 18:32

Jeg elsker de stickers!! :D

Sophronia | 06/03/2019 19:30

Rigtigt fint!

Madeleine | 06/03/2019 19:33

Uhhhhh, elsker den! :D

Lejra | 06/03/2019 19:46

Nice!!

Elvolganta | 06/03/2019 21:51

Super fint arbejde Tristan :D
- Er det muligt at få et tidsstempel på dog? Eller en liste over folk der er online derinde? Ellers kan det være svært at se om folk faktisk er aktive derinde? :)

Tristan | 06/03/2019 23:17

Fedt I er glade.
Jeg forstår ikke, hvad du mener, Elvolganta. Der er tidsstempel på beskeder og en liste over hvem der er online?

Elvolganta | 06/03/2019 23:39

Ahh,,, Havde ikke opdaget at der var tidsstempel hvis man holdte over navnet - My bad ;)

Tristan | 07/03/2019 10:58

Hmm.. Hvilken chat kigger du på? Det lyder ikke som om, vi kaster vores blik på den samme.

Lejra | 07/03/2019 15:19

Ved mig står de ved siden af, Elvolganta ^^

Elvolganta | 08/03/2019 03:53

Sender screenshot i PM :)

Ikke logget ind