• Joanna: Søger folk i start-midt 20'erne der er friske på relationer og plots - kom en som alle, jeg bider ikke! (24/05/2020 14:40)
  • Aaryn: Tillykke med de 20 år Villa!! Tre år som rektor irl! (25/05/2020 13:26)
  • Vincenzo: Back, back, back again. (25/05/2020 11:25)
  • Nicholas: Der er stadig plads til en jævnaldrende mandlig beboer på Stormhartplads! ^^ (24/05/2020 20:28)
  • Cher: Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore (24/05/2020 16:03)
  • Aine: Dagens unyttige fact: Vampyrflagremus praktiserer social distancering når de føler sig syge. Og så ved vi det! (25/05/2020 22:19)
  • Aurora: Er årgang 5 lit eller fuldstændigt død? Asking for a friend. (24/05/2020 17:07)
  • Joshua: Søger Relationer! Kom hid :P (25/05/2020 14:45)
  • Kyra: Der søges stadig en barnepige eller dreng, som ville passe Kyra ;) (24/05/2020 19:45)
  • Cooper: Askevindel er oppe! Deltag, deltag og deltag! :D (24/05/2020 17:06)
  • Peggy: En farvittighed fra mig til dig: "Har du nogensinde tænkt over, hvorfor det hedder USB? Det er fordi, at USA var optaget!" (25/05/2020 12:08)
  • Benjamin: deltag i Rapthalias fødselsdags surprise party :D !! (24/05/2020 23:52)
  • Sophronia: Relationer? JA TAK! Jeg søger alt mellem himmel og jord! (24/05/2020 20:19)
  • Illyra: Ønsk VILLA stort tillykke! Hun har i dag været ansat som rektor i 20 HS år - eller 3 IRL år. Tillykke, Villa! (25/05/2020 22:22)
  • Matthew: Vi fejrer en ekstraordinær milepæl i denne uge; Villa blev ansat som retor på Hogwarts for 20 år siden (IG). Fyld hjertens gerne hendes gæstebog med lykønskninger! (25/05/2020 22:23)
  • Villa: 20 år :O hvor blev den tid lige af. Gad vide hvor mange elever der gennem tiden er kommet igennem skolen, mens jeg har været så heldig at være rektor. (25/05/2020 19:39)
  • Timothee: Gamle emner vil blive afsluttet denne årgang. Men nye emner er mere end velkommen! :D (24/05/2020 18:34)
Husk mig
  • Dan Jackson
  • Reuben Norwood
  • Cher Mason Du Pont
  • Ines Garcia
  • Jamie Jackson
  • Mason Leigh
548 aktive brugere
29 online brugere
online på chatten

Turneringen År 63 er slut!


Turneringen er slut!
Læs også disse nyheder; Pokaloverrækkelse og Nyhed: Ugens ...
Først og fremmest så beklager vi forsinkelsen på dette opslag, der har været så meget på kryds og tværs, som har gjort, at vi har været forsinket med det, så igen, vi beklager dybt.

Nå nu til det, det hele handler om, vinderen for årgang 63.
Det bliver endnu engang de højtflyvende ørne, som tager trofæet med sig hjem til reden. Er der mon nogen, som kan stoppe ørnene, eller skal de blive ved med at proppe deres skab med trofæer, også titlen med Årets Lyn tager de igen, i og med at denne titel igen går til Peyton. Vi ønsker tillykke til ørnene.

Der er blevet tilføjet nye ting til quidditch, se under andet i denne nyhed
Stillingen
Ravenclaw
174 point
Slytherin
159 point
Gryffindor
129 point
Hufflepuff
87 point
Kampresultater
Uge
2
Slytherin
mod
Ravenclaw
36 point
mod
60 point
Kampens Lyn
Giselle
Uge
2
Gryffindor
mod
Hufflepuff
60 point
mod
36 point
Kampens Lyn
Laurel
Uge
4
Gryffindor
mod
Slytherin
33 point
mod
57 point
Kampens Lyn
Saga
Uge
4
Hufflepuff
mod
Ravenclaw
30 point
mod
60 point
Kampens Lyn
Peyton
Uge
6
Hufflepuff
mod
Slytherin
24 point
mod
66 point
Kampens Lyn
Blaine
Uge
6
Ravenclaw
mod
Gryffindor
54 point
mod
36 point
Kampens Lyn
Peyton
Årets Lyn
Peyton Cecilia Whitfield
Årgang 64
Kampe
Andet
Quiz :: Uge 2
VS


VS



Quiz :: Uge 4
VS


VS



Quiz :: Uge 6
VS


VS
Af nye ting til den kommende Quidditch sæson, der kan vi nævne følgende ting, som også træder i kraft fra start af i den nye sæson.

Følgende ændringer og opdateringer lyder;

- Udgået har tilladelse til at spille med som NPC.
- Vi giver også tilladelse til at 'Ikke startet' elever kan spille med som NPC
- Kampstart ændres pr. dags dato til kl 20:00 som fast kampstart.

Hvis man har spørgsmål kan man stille det i vores OBS emne, på følgende link;

|||OBS||| Quidditchopdateringer |||OBS|||

Tilføjet af Sayuri | Skrevet: 18/02/2019 20:29 | Kategori: Quidditch


Giselle | 18/02/2019 20:32

Godt kæmpet Ravenclaw, og tillykke Peyton med årets lyn! :D

Aaron | 18/02/2019 20:41

https://media.giphy.com/media/3og0ISC9v8gvJFD9Xq/giphy.gif

Laurel | 18/02/2019 20:49

Flot spillet! Og tillykke Peyton! =D

Theo | 18/02/2019 21:45

Hmm hmm hmm tillykke!
Vi har jer næste år ;))

Peyton | 19/02/2019 00:03

Er det Eliyah du har fanget et billede af, Aaron? :p

Vi får at se, Theo ;) Vi skal nok give jer kamp til stregen!

Villa | 19/02/2019 10:21

Mangler i ikke at nævne under ændringer, at RPG, ikke længere er del af spillet - eller kommer det igen? :)

Matthew | 19/02/2019 15:45

Den tager jeg lige, Villa ^^

For det er jo egentlig et meget godt spørgsmål du stiller.
Sagen med RPG kampene på de foregående årgang har været, at ingen har deltaget i emnerne. Så Dale spurgte mig om han skulle blive ved med at oprette dem. Jeg svarede at han jo kunne teste om nogen bemærkede at de ikke kom op og så vidt jeg har hørt intil videre, er det kun Eliza der har skrevet og spurgt.

Hvis det er et ønske fra spillerne, at emnerne bliver lavet, så er det intet problem at fortsætte med. Spørgsmålet er jo bare om det faktisk er noget I spille gider at deltage i - gør I det? :)

Aaron | 19/02/2019 17:16

Nej.. det er da dig og mig, Peyton xD

Jeg deltog i et af emnerne på et tidspunkt, men det var aldrig nogen andre der svarede i det. Jeg gad ellers godt køre rpg kampe.

Peyton | 19/02/2019 18:23

Vi har vel ikke haft tid til at heppe, når vi har haft travlt på banen? ;)

Jeg ville også gerne have været med til RPG-kampene, men mange af dem har ligget lidt dumt med eksamensperiode og den slags.

Quinn | 19/02/2019 20:01

Jeg vil egentlig også gerne have deltaget i RPG-kampene, men det blev bare hurtigt kedeligt, når der ikke var så mange der svarede.
Tillykke til Ravenclaw og Peyton :D

Eliza | 19/02/2019 20:43

Jeg deltog altid når der var en rpg kamp for mit kollegie, men ligesom Aaron var der sjældent andre end mig der svarede.. og hvis der endelig var 1 svar mere, så var det kun 1.. og så tager et lang tid til at der er gået 4 indlæg,og man derfor må svare igen :D

Men jeg håber da at det kommer igen, for jeg vil gerne deltage, og håber også mange andre vil

Eliyah | 20/02/2019 19:31

VI GJORDE ØRNE!!

ØRNEKONGEN ER SÅ STOLT!!!!!
SÅ KLAR TIL NÆSTE ÅR!!!

Aaron | 23/02/2019 08:41

Jeg så det mere som en form for Oscar-situation, hvor vinderen kåres, mens man sidder og venter i spænding xD

Laurel | 25/02/2019 20:40

Jeg ved at flere af løverne ikke deltog i RPG kampene, da der blev fjernet rundeskift, så alle bare kunne svare, hvilket blev for uoverskueligt. =)

Men nu vil jeg jo så også hellere deltage i RPG kampene end quizzen, hvis RPGen var det der vægtet mest (da det er sjovest, har mest betydning for karakteren og relations udviklning)

Ikke logget ind