• Oktavian: Søger akut en familie til Oktavian. Han er blevet forældreløs og mangler derfor et hjem uden for skolen og eventuelt nogle der ville tage sig af ham som en søn :) (16/04/2019 22:24)
  • Loki: Nogen der vil emne med en Obliviator? (18/04/2019 19:30)
  • Kyle: Romantisk emne anyone xD (18/04/2019 17:17)
  • Maude: Hip hurra det er min fødselsdag (17/04/2019 09:46)
  • Thea: Nogen som har lyst til et lynemne? Skal vi se hvor mange indlæg vi kan nå at skrive på to timer? (18/04/2019 19:03)
  • Jasper: Hey folkens! Jeg har oprettet et emne til All Nighteren i aften, som vi alle sammen kan bruge til at skabe kontakt, og søge bestemte personer - tjek det ud; https://hogwartsschool.dk/forum/i (18/04/2019 11:47)
  • Aaryn: Hip hurra det' Daphs fødselsdag det er i dag den dag hun kom frem og “sa' jeg kommer langvejs fra si' nu pænt goddag til mig”! (17/04/2019 08:44)
  • Enya: Jeg søger emner til all nighter :) (18/04/2019 19:23)
  • Sophronia: Nogle der ville emne ;) (18/04/2019 20:23)
  • Nicolas: Synes der mangler første års drenge! Nico mangler nogle drenge venner :D (17/04/2019 21:06)
  • Landon: Kunne godt bruge nogen relationer, så skriv endelig og lad os finde på noget! Er frisk på det meste ;D (17/04/2019 22:06)
  • Cassandra: Ørne || I kan stadig nå at deltage i Ørnens Øje! Se alle ledetrådene her: https://hogwartsschool.dk/opslagstavlen/id/3620 || Ørne (17/04/2019 13:21)
  • Romee: Hvor er det fantastisk at hs kan skabe venskaber på den her måde! #Bedstevenindefundetpåhs (17/04/2019 13:36)
Husk mig
  • Rosa Parker
  • Grace Lada Popov
  • ksdl fjvj
  • anastasi mal
  • anastasie malfoy
  • anastasia malfoy
580 aktive brugere
41 online brugere
online på chatten

Quidditchresultater, 6.63


Kamp resultater, Uge 6
Læs også disse nyheder; Ugens stjerne... og Ugens stjerne..
Beklager inderligt for forsinkelsen!
MOD
Stilling
24
-
66
Kampens Lyn
Blaine Blackebird
MOD
Stilling
54
-
36
Kampens Lyn
Peyton Cecilia Whitfield

Tilføjet af Sayuri | Skrevet: 06/02/2019 15:07 | Kategori: Quidditch


Laurel | 07/02/2019 13:41

Tillykke til kampenes lyn! =D
Og godt spillet alle sammen!

August | 07/02/2019 21:22

Yaaas slanger, yaaaaas! Supergodt spillet!

Matthew | 11/02/2019 22:31

Flot opslag, som altid, Sayuri ^^
Godt arbejde af alle!

Ikke logget ind