• Lejra: ØRNE! Husk at NOMINERE til årets ØRNEAWARD! (20/07/2019 16:24)
  • Klara: ØRNE! Årets ørneaward er oppe! Husk at nominere til awarden! :D (21/07/2019 14:56)
  • Nathan: Søger job og relationer! Hit me :D (20/07/2019 12:25)
  • Alma: Skifter karakter. Mangler du noget specifikt? Skriv til mig! Køn, blodstatus, kollegie ligegyldigt. Alt er velkomment! (21/07/2019 15:03)
  • Valentine: Jeg søger alle former for relationer og emner til min kære Valentine ;) (20/07/2019 17:37)
  • Aaryn: Hvor er du astro lærer? =O kom søg! (21/07/2019 22:09)
  • Samiel: Søger nogen som vil lege. (21/07/2019 21:26)
  • Enya: Jeg søger nogle der deler Enyas glæde for musik :) (21/07/2019 17:37)
  • Millicent: Overvejer du en, miniput? Så bliv 8. Vi er en rimelig stor gruppe med den alder efterhånden :D Og vi kan altid bruge flere :D (21/07/2019 15:53)
  • Illyra: Jeg har ikke modtaget en eneste ansøgning til ASTRONOMI, så går du og overvejer om du skal sende en af sted, så er det nu! (21/07/2019 21:05)
Husk mig
  • Jocelyn Laure Jefferson
  • Dorethe Zebista Morlingo
  • Nathan Gray
  • Olive Dawn Adams
  • Celia Ivy Avery Hawkins
  • Alician Stone Reedbrook
644 aktive brugere
28 online brugere
online på chatten

Ugens Stjerne - Uge 6.63


Ugens Stjerne

Uge 06 | Årgang 63
Lotta
7
Fay
29
Stella
6


Kære studerende på Hogwarts!

Så er året atter ved at være ovre, og i øjeblikket arbejder i hårdt på jeres eksamenr.

Vi håber at når I har haft en god sommerferie - kommer stærke tilbage med lysten til at skrive en masse lektier til os. Glæd jer allerede til næste år, hvor lærerstablen, admins og jeg selv vi introducere et nyt tiltag

Et stort held og lykke med jeres eksamenener skal der lyde her fra

Alle dygtige stjerne-samlere skal hyldes med manér.


Stjernemodtagere


Aaron med 3 stjerne
Lorcan med 1 stjerne
Viggo med 1 stjerne


Informationer



Alle elever som modtager karakteren fremragende, får automatisk 1 stjerne. Bedømmer læreren at den fortjener ekstra hyldest modtager den i stedet 3 stjerner

Når lektieugen er omme, og alle lektier er rettet bliver de talt sammen og vinderen bliver offentliggjort onsdagen efter.

Point og Galleoner bliver uddelt følgende uge. Skulle der fines fejl i forbindelse med stjerneoptællingen, så kontakt venligst Villa.

Præmierne er følgende:
1. pladsen = 12 points og 50 galleoner
2. pladsen = 8 points og 30 galleoner
3. pladsen = 4 points og 20 galleoner




Tilføjet af Villa | Skrevet: 06/02/2019 14:15 | Kategori: Hogwarts