• Aaryn: Besværgelser | alle årgange har nu lektier til uge 1. | Besværgelser (18/02/2019 18:10)
  • Eliyah: ØRNE | Så er der overhovedpip oppe!!! OG ja designet er made by Ørnekongen ham selv! (18/02/2019 19:01)
  • Laurel: Vil du lege med en varulv på femten år? Eller mangler du en karakter, og tænker "det er da lige dig at lege med en varulv" så lytter jeg (og Daniel, han er min bookmaker åbenbart) (18/02/2019 20:42)
  • Sayuri: QUIDDITCH :: Opslaget er forsinket, fordi vi skulle give spillerne mulighed for at give til kende om kamp start ændring. Det kommer hurtigst muligt :: QUIDDITCH (18/02/2019 19:59)
  • Amzy: Hold da op! Kl. er kun 10.10, og jeg har allerede lavet en lektie! God mandag til alle! (18/02/2019 10:12)
  • Daphne: MDPOP :: Der er nu færdig skrevet lektioner (med RPG intro) - så jeg glæder mig til at læse jeres lektier i det nye skoleår :: MDPOP (17/02/2019 21:34)
  • Sidney: Hjælp til profil søges!!! :D (18/02/2019 19:42)
  • Reuben: hvorfor skal i alle drille mig ;((( (18/02/2019 10:33)
  • Ian: Løver: Der er nyt på tavlen, tjek det ud ;) Håber i tager godt i mod det (17/02/2019 15:26)
  • Rylan: :: NY AVIS :: Den nyeste avis er på markedet. Skynd jer ind og læs den. Denne uge indeholder både et horoskop, en test og en artikel :: NY AVIS :: (17/02/2019 20:11)
  • Nova: Står du og mangler en relation? For så er jeg her til at udfylde den ;) (18/02/2019 09:12)
  • Dale: KALDER ALLE QUIDDITCHSPILLERE... KIG IND UNDER DETTE LINK https://hogwartsschool.dk/forum/id/16167/40#382310 (17/02/2019 18:14)
  • Olympia: Søger nogle jævnaldrende relationer til Olly! :D (17/02/2019 22:06)
  • Lysander: 321 (17/02/2019 15:14)
  • Marceline: Jeg leder efter et par ligesindede veninder! Se min profil for nærmere info! (18/02/2019 21:41)
  • Louis: Mangler du en spændende relationer (Enden få en med Louis eller jeg laver et KARAKTERSKIFT) (18/02/2019 16:42)
Husk mig
  • Abby McIntire
  • Myrcella Mormont Ealdwine
  • Avery Melody Valentine
  • Caprice Accardi
  • Carissa Valentina DeSantis
  • Joel McKenna
590 aktive brugere
5 online brugere

Quidditch, 4.63


Quidditchupdate, Uge 4
Læs også disse nyheder; Lærer i eliksir og Ugens Stjerne
Så er vi kommet så langt, at det er tid til midtvejsstillingen. Hold da op, hvor var der meget rod efter de første kampe, men vi har fået rodet bod på. Som altid, er det meget spændende når vi når her til midtvejsstillingen, for selvom der er delt mange points ud, så er der slet intet, der er afgjort. Lige nu flyver ørnene højt og ligger på en 1. plads med 120 points, det er 27 points ned til 2. pladsen, som deles af Gryffindor og Slytherin. Vi i dommerpanelet ønsker de 4 hold held og lykke med sidste kamp, som spilles i uge 6.
Stillingen
Ravenclaw
120 point
Gryffindor
93 point
Slytherin
93 point
Hufflepuff
63 point
Kampresultater
Uge
2
Slytherin
mod
Ravenclaw
36 point
mod
60 point
Kampens Lyn
Giselle
Uge
2
Gryffindor
mod
Hufflepuff
60 point
mod
33 point
Kampens Lyn
Laurel
Uge
4
Gryffindor
mod
Slytherin
33 point
mod
57 point
Kampens Lyn
Saga
Uge
4
Hufflepuff
mod
Ravenclaw
30 point
mod
60 point
Kampens Lyn
Peyton

Tilføjet af Sayuri | Skrevet: 20/01/2019 18:53 | Kategori: Quidditch


Aaron | 20/01/2019 20:28

https://data.whicdn.com/images/16781521/large.gif

Eliyah | 21/01/2019 08:42

ØRNE!!!!!!!!!!!
Hvor er i seje!!!
Hepper hver kamp!!!
https://i.gifer.com/DhBj.gif

Ian | 21/01/2019 18:03

Tror nu ikke mine løver hepper på ørnene ;)

(hint til din Gryffindor gif Eli ;) )

Eliyah | 21/01/2019 21:15

Ian, bare rolig, det gør de.. De hepper jo kun på vindere ;)

(hint til jeg er sikker på en sejer! ;)
Glæder mig til at vinde vores væddemål)

Ikke logget ind