• Millicent: Overvejer du en, miniput? Så bliv 8. Vi er en rimelig stor gruppe med den alder efterhånden :D Og vi kan altid bruge flere :D (21/07/2019 15:53)
  • Illyra: Jeg har ikke modtaget en eneste ansøgning til ASTRONOMI, så går du og overvejer om du skal sende en af sted, så er det nu! (21/07/2019 21:05)
  • Valentine: Jeg søger alle former for relationer og emner til min kære Valentine ;) (20/07/2019 17:37)
  • Dario: Officielt skilt som 25 årig.. Livet er fedt. Niks. Anyway, skal vi feste? (21/07/2019 23:38)
  • Samiel: Søger nogen som vil lege. (21/07/2019 21:26)
  • Klara: ØRNE! Årets ørneaward er oppe! Husk at nominere til awarden! :D (21/07/2019 14:56)
  • Nathan: Søger job og relationer! Hit me :D (20/07/2019 12:25)
  • Enya: Jeg søger nogle der deler Enyas glæde for musik :) (21/07/2019 17:37)
  • Alma: Skifter karakter. Mangler du noget specifikt? Skriv til mig! Køn, blodstatus, kollegie ligegyldigt. Alt er velkomment! (21/07/2019 15:03)
  • Aaryn: Hvor er du astro lærer? =O kom søg! (21/07/2019 22:09)
Husk mig
  • Jocelyn Laure Jefferson
  • Dorethe Zebista Morlingo
  • Nathan Gray
  • Olive Dawn Adams
  • Celia Ivy Avery Hawkins
  • Alician Stone Reedbrook
644 aktive brugere
21 online brugere
online på chatten

Quidditch, 4.63


Quidditchupdate, Uge 4
Læs også disse nyheder; Lærer i eliksir og Ugens Stjerne
Så er vi kommet så langt, at det er tid til midtvejsstillingen. Hold da op, hvor var der meget rod efter de første kampe, men vi har fået rodet bod på. Som altid, er det meget spændende når vi når her til midtvejsstillingen, for selvom der er delt mange points ud, så er der slet intet, der er afgjort. Lige nu flyver ørnene højt og ligger på en 1. plads med 120 points, det er 27 points ned til 2. pladsen, som deles af Gryffindor og Slytherin. Vi i dommerpanelet ønsker de 4 hold held og lykke med sidste kamp, som spilles i uge 6.
Stillingen
Ravenclaw
120 point
Gryffindor
93 point
Slytherin
93 point
Hufflepuff
63 point
Kampresultater
Uge
2
Slytherin
mod
Ravenclaw
36 point
mod
60 point
Kampens Lyn
Giselle
Uge
2
Gryffindor
mod
Hufflepuff
60 point
mod
33 point
Kampens Lyn
Laurel
Uge
4
Gryffindor
mod
Slytherin
33 point
mod
57 point
Kampens Lyn
Saga
Uge
4
Hufflepuff
mod
Ravenclaw
30 point
mod
60 point
Kampens Lyn
Peyton

Tilføjet af Sayuri | Skrevet: 20/01/2019 18:53 | Kategori: Quidditch


Aaron | 20/01/2019 20:28

https://data.whicdn.com/images/16781521/large.gif

Eliyah | 21/01/2019 08:42

ØRNE!!!!!!!!!!!
Hvor er i seje!!!
Hepper hver kamp!!!
https://i.gifer.com/DhBj.gif

Ian | 21/01/2019 18:03

Tror nu ikke mine løver hepper på ørnene ;)

(hint til din Gryffindor gif Eli ;) )

Eliyah | 21/01/2019 21:15

Ian, bare rolig, det gør de.. De hepper jo kun på vindere ;)

(hint til jeg er sikker på en sejer! ;)
Glæder mig til at vinde vores væddemål)

Ikke logget ind