• Aaryn: Hip hurra det' Daphs fødselsdag det er i dag den dag hun kom frem og “sa' jeg kommer langvejs fra si' nu pænt goddag til mig”! (17/04/2019 08:44)
  • Cassandra: Ørne || I kan stadig nå at deltage i Ørnens Øje! Se alle ledetrådene her: https://hogwartsschool.dk/opslagstavlen/id/3620 || Ørne (17/04/2019 13:21)
  • Jasper: Hey folkens! Jeg har oprettet et emne til All Nighteren i aften, som vi alle sammen kan bruge til at skabe kontakt, og søge bestemte personer - tjek det ud; https://hogwartsschool.dk/forum/i (18/04/2019 11:47)
  • Thea: Nogen som har lyst til et lynemne? Skal vi se hvor mange indlæg vi kan nå at skrive på to timer? (18/04/2019 19:03)
  • Oktavian: Søger akut en familie til Oktavian. Han er blevet forældreløs og mangler derfor et hjem uden for skolen og eventuelt nogle der ville tage sig af ham som en søn :) (16/04/2019 22:24)
  • Romee: Hvor er det fantastisk at hs kan skabe venskaber på den her måde! #Bedstevenindefundetpåhs (17/04/2019 13:36)
  • Kyle: Romantisk emne anyone xD (18/04/2019 17:17)
  • Landon: Kunne godt bruge nogen relationer, så skriv endelig og lad os finde på noget! Er frisk på det meste ;D (17/04/2019 22:06)
  • Enya: Jeg søger emner til all nighter :) (18/04/2019 19:23)
  • Maude: Hip hurra det er min fødselsdag (17/04/2019 09:46)
  • Sophronia: Nogle der ville emne ;) (18/04/2019 20:23)
  • Nicolas: Synes der mangler første års drenge! Nico mangler nogle drenge venner :D (17/04/2019 21:06)
  • Loki: Nogen der vil emne med en Obliviator? (18/04/2019 19:30)
Husk mig
  • Rosa Parker
  • Grace Lada Popov
  • ksdl fjvj
  • anastasi mal
  • anastasie malfoy
  • anastasia malfoy
580 aktive brugere
40 online brugere
online på chatten

Ugens Stjerne - Uge 3.63


Ugens Stjerne

Uge 03 | Årgang 63
Lorcan
19
Fay
21
Minoo
4


Kære studerende på Hogwarts!

Det er stadig super lækkert at der kommer en masse lektier ind, jeg håber at dette forsætter selvom skoleåret når længere hen.

Hvad siger I til at vi begynder at kigge på en mulig "BONUS" uger igen i den nærmeste fremtid? - er det noget I kunne tænke jer...??

Husk nu - skriv en masse lektier, og samle points til kollegierne

Alle dygtige stjerne-samlere skal hyldes med manér.


Stjernemodtagere


Daniel med 3 stjerner
Oktavian med 3 stjerner
Eaton med 3 stjerner
Laurel med 2 stjerner


Informationer



Alle elever som modtager karakteren fremragende, får automatisk 1 stjerne. Bedømmer læreren at den fortjener ekstra hyldest modtager den i stedet 3 stjerner

Når lektieugen er omme, og alle lektier er rettet bliver de talt sammen og vinderen bliver offentliggjort onsdagen efter.

Point og Galleoner bliver uddelt følgende uge. Skulle der fines fejl i forbindelse med stjerneoptællingen, så kontakt venligst Villa.

Præmierne er følgende:
1. pladsen = 12 points og 50 galleoner
2. pladsen = 8 points og 30 galleoner
3. pladsen = 4 points og 20 galleoner




Tilføjet af Villa | Skrevet: 16/01/2019 21:00 | Kategori: Hogwarts


Lejra | 16/01/2019 22:02

Tillykke til alle stjerneindsamlere! :D

Lotta | 17/01/2019 11:44

Uuh! Bonusuger! I like that idea ;)

Og tillykke til alle der har indsamlet stjerner i uge 3 < 3 Og specielt dem i top 3 ;)

Ikke logget ind