• Eliyah: ØRNE | Så er der overhovedpip oppe!!! OG ja designet er made by Ørnekongen ham selv! (18/02/2019 19:01)
  • Amzy: Hold da op! Kl. er kun 10.10, og jeg har allerede lavet en lektie! God mandag til alle! (18/02/2019 10:12)
  • Louis: Mangler du en spændende relationer (Enden få en med Louis eller jeg laver et KARAKTERSKIFT) (18/02/2019 16:42)
  • Olympia: Søger nogle jævnaldrende relationer til Olly! :D (17/02/2019 22:06)
  • Aaryn: Besværgelser | alle årgange har nu lektier til uge 1. | Besværgelser (18/02/2019 18:10)
  • Nova: Står du og mangler en relation? For så er jeg her til at udfylde den ;) (18/02/2019 09:12)
  • Ian: Løver: Der er nyt på tavlen, tjek det ud ;) Håber i tager godt i mod det (17/02/2019 15:26)
  • Sidney: Hjælp til profil søges!!! :D (18/02/2019 19:42)
  • Dale: KALDER ALLE QUIDDITCHSPILLERE... KIG IND UNDER DETTE LINK https://hogwartsschool.dk/forum/id/16167/40#382310 (17/02/2019 18:14)
  • Sayuri: QUIDDITCH :: Opslaget er forsinket, fordi vi skulle give spillerne mulighed for at give til kende om kamp start ændring. Det kommer hurtigst muligt :: QUIDDITCH (18/02/2019 19:59)
  • Marceline: Jeg leder efter et par ligesindede veninder! Se min profil for nærmere info! (18/02/2019 21:41)
  • Lysander: 321 (17/02/2019 15:14)
  • Laurel: Vil du lege med en varulv på femten år? Eller mangler du en karakter, og tænker "det er da lige dig at lege med en varulv" så lytter jeg (og Daniel, han er min bookmaker åbenbart) (18/02/2019 20:42)
  • Rylan: :: NY AVIS :: Den nyeste avis er på markedet. Skynd jer ind og læs den. Denne uge indeholder både et horoskop, en test og en artikel :: NY AVIS :: (17/02/2019 20:11)
  • Reuben: hvorfor skal i alle drille mig ;((( (18/02/2019 10:33)
  • Daphne: MDPOP :: Der er nu færdig skrevet lektioner (med RPG intro) - så jeg glæder mig til at læse jeres lektier i det nye skoleår :: MDPOP (17/02/2019 21:34)
Husk mig
  • Abby McIntire
  • Myrcella Mormont Ealdwine
  • Avery Melody Valentine
  • Caprice Accardi
  • Carissa Valentina DeSantis
  • Joel McKenna
590 aktive brugere
1 online brugere

Lærer i Eliksir, Mugglerstudier eller Astronomi


 

 
 
 
STILLINGSOPSLAG
NYHEDER FRA HOGWARTS SKOLE FOR HEKSEKUNSTER OG TROLDMANDSSKAB
PÅ VEGNE AF LÆRERSTABEN


Besatte stillinger

Lejra er tiltrådt som professor i Botanik.
Nicholas er tiltrådt som Overhoved for Slytherin.

 

Ledige stillinger

Haneul og Ivy er desværre fratrådt deres stillinger som henholdsvis professor i Eliksir og Mugglerstudier, og da vi desværre ikke modtog ansøgninger til stillingen som professor i Astronomi, har du nu mulighed for at søge en af disse.




 

Så elsker du de simrende, boblende og sydende kedler og har du et godt tag på skolebørn med behov for indføring i eliksirkunstens mange muligheder? Så er Eliksir det rette fag for dig.
Er du derimod vild med stjernerne? Og elsker du at bruge dine nætter i selskab med videbegærlige elever, når I skal observere nattehimlen, så bør du kraftigt overveje at søge til Astronomi. En anden bonus ved denne stilling er, at man ofte står ret højt på elevernes liste over favoritlærere, når man giver dem en undskyldning for at være ude efter sengetid.
Har du en særlig interesse for mugglernes verden og for at udbrede viden til magikere, om de fantastiske ting de skaber? Forstår du at sætte dig ind i en kultur så fjern fra den magiske, at de færreste fuldblodsmagikere tager sig tid til at lære den ordentligt at kende? Så kan faget Mugglerstudier være lige dig!


 

Som Professor i et fag er det dit ansvar, at der ligger lektioner til alle uger og årgange. Når du bliver ansat vil der allerede være lektioner fra den tidligere professor og disse må du gerne genbruge, hvis du vil. Alternativt må du også rigtig gerne skrive dine egne, så længe du bare ikke sletter de gamle, før dine nye er klar. Eleverne skal altid have lektioner at arbejde med og det er netop hvad du skal sørge for.
Udover at have ansvaret for lektionerne, skal du have lyst til at rette lektier fra eleverne og give dem feedback på deres præstationer, så de kan udvikle og forbedre sig.

Krav til dig som ansat

- Du skal være en rollemodel for de øvrige brugere, tale pænt til alle og være hjælpsom i forhold til spørgsmål, uanset om det måtte omhandle dine lektioner, eksaminer eller noget helt tredje.

- Af realistiske grunde, skal din karakter være mindst 24 år, når denne ansættes i en stilling.
 

Krav til dig som Professor

- Du skal sørge for, at der til enhver tid ligger 42 lektioner (en til hver årgang, hver uge, i skoleårets seks skoleuger), samt en eksamen for hver årgang.

- I samarbejde med lærerassistenterne, er det også dit ansvar at rette lektierne i dit fag.

- Som Professor skal du have stort overblik, interesse for og kendskab til faget, som du ansøger til.

 


 

Er en af stillingerne lige dig?
Så skal du sende en besked via ugleriet til Illyra med følgende:
 
 
LÆRER | Din ansøgning skal indeholde:

- En oversigt over de emner/temaer du vil berøre på de forskellige årgange, selvom det ikke nødvendigvis bliver den du ender med at bruge. Hvis du bliver ansat, kan du sagtens trække inspiration fra de lektioner der allerede ligger.
- En beskrivelse af, hvad netop du kan tilbyde og hvorfor du er interesseret i netop dét fag, du søger til.
- Skriv kort, hvordan din karakter vil blive som Lærer. Lidt om personligheden, tilgangen til eleverne (i emner og lektioner) og lektionerne.

 

Ansøgningsfrist til og med d. 17/1
 

Tilføjet af Matthew | Skrevet: 11/01/2019 18:05 | Kategori: Job


Eliyah | 11/01/2019 18:08

Søg søg søg :D vi hygger os :D

Millicent | 11/01/2019 18:13

Held og lykke, til alle ansøger! :D

Daphne | 11/01/2019 18:21

Søg folkens! Hvem vil ikke gerne kunne lære eleverne at brygge Polyjuice Eliksiren eller se planeterne som ikke kan spottes med det blotte øje!

Jasper | 11/01/2019 18:44

Der opfordres kun til at ansøge - vi har det simpelthen så hyggeligt ;)

Daphne | 11/01/2019 20:08

*tilføjelse: Hvem har ikke lyst til at lære skolens elever om at spille fodbold på rigtig muggler manér! :-D

Ivy | 11/01/2019 20:09

SØØØG, lærerne er skide søde alle sammen!

Matthew | 11/01/2019 20:30

Der kom lige en opdatering ^^

Olympia | 11/01/2019 22:23

Held og lykke til alle der søger, og tillykke til dem som lige er blevet ansat! :D

Viggo | 11/01/2019 23:17

God vin til Ivy og Haneul:)

Amy | 12/01/2019 01:31

Nooo Ivy :( God vind <3