• Maude: Hip hurra det er min fødselsdag (17/04/2019 09:46)
  • Nicolas: Synes der mangler første års drenge! Nico mangler nogle drenge venner :D (17/04/2019 21:06)
  • Loki: Nogen der vil emne med en Obliviator? (18/04/2019 19:30)
  • Jasper: Hey folkens! Jeg har oprettet et emne til All Nighteren i aften, som vi alle sammen kan bruge til at skabe kontakt, og søge bestemte personer - tjek det ud; https://hogwartsschool.dk/forum/i (18/04/2019 11:47)
  • Kyle: Romantisk emne anyone xD (18/04/2019 17:17)
  • Romee: Hvor er det fantastisk at hs kan skabe venskaber på den her måde! #Bedstevenindefundetpåhs (17/04/2019 13:36)
  • Oktavian: Søger akut en familie til Oktavian. Han er blevet forældreløs og mangler derfor et hjem uden for skolen og eventuelt nogle der ville tage sig af ham som en søn :) (16/04/2019 22:24)
  • Aaryn: Hip hurra det' Daphs fødselsdag det er i dag den dag hun kom frem og “sa' jeg kommer langvejs fra si' nu pænt goddag til mig”! (17/04/2019 08:44)
  • Cassandra: Ørne || I kan stadig nå at deltage i Ørnens Øje! Se alle ledetrådene her: https://hogwartsschool.dk/opslagstavlen/id/3620 || Ørne (17/04/2019 13:21)
  • Thea: Nogen som har lyst til et lynemne? Skal vi se hvor mange indlæg vi kan nå at skrive på to timer? (18/04/2019 19:03)
  • Landon: Kunne godt bruge nogen relationer, så skriv endelig og lad os finde på noget! Er frisk på det meste ;D (17/04/2019 22:06)
  • Enya: Jeg søger emner til all nighter :) (18/04/2019 19:23)
Husk mig
  • Rosa Parker
  • Grace Lada Popov
  • ksdl fjvj
  • anastasi mal
  • anastasie malfoy
  • anastasia malfoy
580 aktive brugere
37 online brugere
online på chatten

Lærer i Eliksir, Mugglerstudier eller Astronomi


 

 
 
 
STILLINGSOPSLAG
NYHEDER FRA HOGWARTS SKOLE FOR HEKSEKUNSTER OG TROLDMANDSSKAB
PÅ VEGNE AF LÆRERSTABEN


Besatte stillinger

Lejra er tiltrådt som professor i Botanik.
Nicholas er tiltrådt som Overhoved for Slytherin.

 

Ledige stillinger

Haneul og Ivy er desværre fratrådt deres stillinger som henholdsvis professor i Eliksir og Mugglerstudier, og da vi desværre ikke modtog ansøgninger til stillingen som professor i Astronomi, har du nu mulighed for at søge en af disse.




 

Så elsker du de simrende, boblende og sydende kedler og har du et godt tag på skolebørn med behov for indføring i eliksirkunstens mange muligheder? Så er Eliksir det rette fag for dig.
Er du derimod vild med stjernerne? Og elsker du at bruge dine nætter i selskab med videbegærlige elever, når I skal observere nattehimlen, så bør du kraftigt overveje at søge til Astronomi. En anden bonus ved denne stilling er, at man ofte står ret højt på elevernes liste over favoritlærere, når man giver dem en undskyldning for at være ude efter sengetid.
Har du en særlig interesse for mugglernes verden og for at udbrede viden til magikere, om de fantastiske ting de skaber? Forstår du at sætte dig ind i en kultur så fjern fra den magiske, at de færreste fuldblodsmagikere tager sig tid til at lære den ordentligt at kende? Så kan faget Mugglerstudier være lige dig!


 

Som Professor i et fag er det dit ansvar, at der ligger lektioner til alle uger og årgange. Når du bliver ansat vil der allerede være lektioner fra den tidligere professor og disse må du gerne genbruge, hvis du vil. Alternativt må du også rigtig gerne skrive dine egne, så længe du bare ikke sletter de gamle, før dine nye er klar. Eleverne skal altid have lektioner at arbejde med og det er netop hvad du skal sørge for.
Udover at have ansvaret for lektionerne, skal du have lyst til at rette lektier fra eleverne og give dem feedback på deres præstationer, så de kan udvikle og forbedre sig.

Krav til dig som ansat

- Du skal være en rollemodel for de øvrige brugere, tale pænt til alle og være hjælpsom i forhold til spørgsmål, uanset om det måtte omhandle dine lektioner, eksaminer eller noget helt tredje.

- Af realistiske grunde, skal din karakter være mindst 24 år, når denne ansættes i en stilling.
 

Krav til dig som Professor

- Du skal sørge for, at der til enhver tid ligger 42 lektioner (en til hver årgang, hver uge, i skoleårets seks skoleuger), samt en eksamen for hver årgang.

- I samarbejde med lærerassistenterne, er det også dit ansvar at rette lektierne i dit fag.

- Som Professor skal du have stort overblik, interesse for og kendskab til faget, som du ansøger til.

 


 

Er en af stillingerne lige dig?
Så skal du sende en besked via ugleriet til Illyra med følgende:
 
 
LÆRER | Din ansøgning skal indeholde:

- En oversigt over de emner/temaer du vil berøre på de forskellige årgange, selvom det ikke nødvendigvis bliver den du ender med at bruge. Hvis du bliver ansat, kan du sagtens trække inspiration fra de lektioner der allerede ligger.
- En beskrivelse af, hvad netop du kan tilbyde og hvorfor du er interesseret i netop dét fag, du søger til.
- Skriv kort, hvordan din karakter vil blive som Lærer. Lidt om personligheden, tilgangen til eleverne (i emner og lektioner) og lektionerne.

 

Ansøgningsfrist til og med d. 17/1
 

Tilføjet af Matthew | Skrevet: 11/01/2019 18:05 | Kategori: Job


Eliyah | 11/01/2019 18:08

Søg søg søg :D vi hygger os :D

Millicent | 11/01/2019 18:13

Held og lykke, til alle ansøger! :D

Daphne | 11/01/2019 18:21

Søg folkens! Hvem vil ikke gerne kunne lære eleverne at brygge Polyjuice Eliksiren eller se planeterne som ikke kan spottes med det blotte øje!

Jasper | 11/01/2019 18:44

Der opfordres kun til at ansøge - vi har det simpelthen så hyggeligt ;)

Daphne | 11/01/2019 20:08

*tilføjelse: Hvem har ikke lyst til at lære skolens elever om at spille fodbold på rigtig muggler manér! :-D

Ivy | 11/01/2019 20:09

SØØØG, lærerne er skide søde alle sammen!

Matthew | 11/01/2019 20:30

Der kom lige en opdatering ^^

Olympia | 11/01/2019 22:23

Held og lykke til alle der søger, og tillykke til dem som lige er blevet ansat! :D

Viggo | 11/01/2019 23:17

God vin til Ivy og Haneul:)

Amy | 12/01/2019 01:31

Nooo Ivy :( God vind <3