• Nova: Står du og mangler en relation? For så er jeg her til at udfylde den ;) (18/02/2019 09:12)
  • Laurel: Vil du lege med en varulv på femten år? Eller mangler du en karakter, og tænker "det er da lige dig at lege med en varulv" så lytter jeg (og Daniel, han er min bookmaker åbenbart) (18/02/2019 20:42)
  • Louis: Mangler du en spændende relationer (Enden få en med Louis eller jeg laver et KARAKTERSKIFT) (18/02/2019 16:42)
  • Sidney: Hjælp til profil søges!!! :D (18/02/2019 19:42)
  • Olympia: Søger nogle jævnaldrende relationer til Olly! :D (17/02/2019 22:06)
  • Rylan: :: NY AVIS :: Den nyeste avis er på markedet. Skynd jer ind og læs den. Denne uge indeholder både et horoskop, en test og en artikel :: NY AVIS :: (17/02/2019 20:11)
  • Amzy: Hold da op! Kl. er kun 10.10, og jeg har allerede lavet en lektie! God mandag til alle! (18/02/2019 10:12)
  • Reuben: hvorfor skal i alle drille mig ;((( (18/02/2019 10:33)
  • Daphne: MDPOP :: Der er nu færdig skrevet lektioner (med RPG intro) - så jeg glæder mig til at læse jeres lektier i det nye skoleår :: MDPOP (17/02/2019 21:34)
  • Marceline: Jeg leder efter et par ligesindede veninder! Se min profil for nærmere info! (18/02/2019 21:41)
  • Sayuri: QUIDDITCH :: Opslaget er forsinket, fordi vi skulle give spillerne mulighed for at give til kende om kamp start ændring. Det kommer hurtigst muligt :: QUIDDITCH (18/02/2019 19:59)
  • Eliyah: ØRNE | Så er der overhovedpip oppe!!! OG ja designet er made by Ørnekongen ham selv! (18/02/2019 19:01)
  • Ian: Løver: Der er nyt på tavlen, tjek det ud ;) Håber i tager godt i mod det (17/02/2019 15:26)
  • Lysander: 321 (17/02/2019 15:14)
  • Aaryn: Besværgelser | alle årgange har nu lektier til uge 1. | Besværgelser (18/02/2019 18:10)
  • Dale: KALDER ALLE QUIDDITCHSPILLERE... KIG IND UNDER DETTE LINK https://hogwartsschool.dk/forum/id/16167/40#382310 (17/02/2019 18:14)
Husk mig
  • Abby McIntire
  • Myrcella Mormont Ealdwine
  • Avery Melody Valentine
  • Caprice Accardi
  • Carissa Valentina DeSantis
  • Joel McKenna
590 aktive brugere
3 online brugere

Ugens Stjerne - Uge 1.63


Ugens Stjerne

Uge 01 | Årgang 63
Lorcan
24
Fay
28
Lotta
13


Kære studerende på Hogwarts!

Så er der kommet godt gang i lektierne igen, og hvor er det bare skønt, og der kan helt sikkert findes plads til endnu flere. De skønne professorer mangler noget at give sig til i denne kolde tid.

Jeg håber også at I alle er kommet godt ind i det nye år, med alle fingre og begge øjne intakt

Husk nu - skriv en masse lektier, og samle points til kollegierne

Alle dygtige lektieskrivere skal hyldes med manér.


Stjernemodtagere


Patch/Cameron med 9 stjerner
Cressida med 6 stjerner
Eliana med 3 stjerner
Amzy med 1 stjerner


Informationer



Alle elever som modtager karakteren fremragende, får automatisk 1 stjerne. Bedømmer læreren at den fortjener ekstra hyldest modtager den i stedet 3 stjerner

Når lektieugen er omme, og alle lektier er rettet bliver de talt sammen og vinderen bliver offentliggjort onsdagen efter.

Point og Galleoner bliver uddelt følgende uge. Skulle der fines fejl i forbindelse med stjerneoptællingen, så kontakt venligst Villa.

Præmierne er følgende:
1. pladsen = 12 points og 50 galleoner
2. pladsen = 8 points og 30 galleoner
3. pladsen = 4 points og 20 galleoner




Tilføjet af Villa | Skrevet: 02/01/2019 21:31 | Kategori: Hogwarts