• Laurel: Vil du lege med en varulv på femten år? Eller mangler du en karakter, og tænker "det er da lige dig at lege med en varulv" så lytter jeg (og Daniel, han er min bookmaker åbenbart) (18/02/2019 20:42)
  • Dale: KALDER ALLE QUIDDITCHSPILLERE... KIG IND UNDER DETTE LINK https://hogwartsschool.dk/forum/id/16167/40#382310 (17/02/2019 18:14)
  • Nova: Står du og mangler en relation? For så er jeg her til at udfylde den ;) (18/02/2019 09:12)
  • Ian: Løver: Der er nyt på tavlen, tjek det ud ;) Håber i tager godt i mod det (17/02/2019 15:26)
  • Sidney: Hjælp til profil søges!!! :D (18/02/2019 19:42)
  • Marceline: Jeg leder efter et par ligesindede veninder! Se min profil for nærmere info! (18/02/2019 21:41)
  • Aaryn: Besværgelser | alle årgange har nu lektier til uge 1. | Besværgelser (18/02/2019 18:10)
  • Eliyah: ØRNE | Så er der overhovedpip oppe!!! OG ja designet er made by Ørnekongen ham selv! (18/02/2019 19:01)
  • Sayuri: QUIDDITCH :: Opslaget er forsinket, fordi vi skulle give spillerne mulighed for at give til kende om kamp start ændring. Det kommer hurtigst muligt :: QUIDDITCH (18/02/2019 19:59)
  • Louis: Mangler du en spændende relationer (Enden få en med Louis eller jeg laver et KARAKTERSKIFT) (18/02/2019 16:42)
  • Lysander: 321 (17/02/2019 15:14)
  • Rylan: :: NY AVIS :: Den nyeste avis er på markedet. Skynd jer ind og læs den. Denne uge indeholder både et horoskop, en test og en artikel :: NY AVIS :: (17/02/2019 20:11)
  • Reuben: hvorfor skal i alle drille mig ;((( (18/02/2019 10:33)
  • Amzy: Hold da op! Kl. er kun 10.10, og jeg har allerede lavet en lektie! God mandag til alle! (18/02/2019 10:12)
  • Daphne: MDPOP :: Der er nu færdig skrevet lektioner (med RPG intro) - så jeg glæder mig til at læse jeres lektier i det nye skoleår :: MDPOP (17/02/2019 21:34)
  • Olympia: Søger nogle jævnaldrende relationer til Olly! :D (17/02/2019 22:06)
Husk mig
  • Abby McIntire
  • Myrcella Mormont Ealdwine
  • Avery Melody Valentine
  • Caprice Accardi
  • Carissa Valentina DeSantis
  • Joel McKenna
590 aktive brugere
4 online brugere

Overhoved Søges


Se også disse nyheder:

Astronomi og Botanik af Illyra

Årets Studerende år 62 af Morgan

Kærlighedens dag af Edward

 

 
 
 
STILLINGSOPSLAG
NYHEDER FRA HOGWARTS SKOLE FOR HEKSEKUNSTER OG TROLDMANDSSKAB
PÅ VEGNE AF LÆRERSTABEN

 

Arsinoe har desværre været nødt til at erkende, at hun ikke længere har tid til sit job herinde. Derfor har du nu mulighed for at søge til stillingen som Overhoved for Slytherin.

Slytherineleverne er en interessant flok individualister, som har brug for en fast, men kærlig hånd, når de skal ledes gennem skoleårenes mange udfordringer.
De er dygtige og snu, med store personlige ambitioner og du vil, som deres overhoved, være den de søger til for inspiration og vejledning. De vil forlange meget af din tilstedeværelse, men vil også belønne den med den stolthed du vil føle, ved at se dem få succes.
Dette stolte, gamle kollegium har et væld af traditioner, ikke mindst i form af konkurrencen med de øvrige kollegier. Som overhoved vil du skulle gå forrest, når det kommer til at skabe sammenhold og liv på kollegiet.


Krav til dig som ansat

- Du skal være en rollemodel for de øvrige brugere, tale pænt til alle og være hjælpsom i forhold til spørgsmål, uanset om det måtte omhandle dine lektioner, eksaminerne eller noget helt tredje.

- Af realistiske grunde, skal din karakter være mindst 24 år, når denne ansættes i en stilling.
 

Krav til dig som Overhoved

- Du skal være aktiv og kunne gå forrest for dit kollegie, og dette kan indflydes af bl.a. aktiviteter, plots, konkurrencer, spil m.v., som den bærende ingrediens til et stærkt sammenhold på kollegiet.

- Du skal kunne lægge et opslag op ugentligt, som opdaterer kollegiet på diverse aktiviteter på skolen. Det kan være in-game eller out-game, og det kan både være nyheder for kollegiet, men også for selve Hogwartsschool.dk.

- Du skal have et aktivt Quidditchhold, aktivt Aktivitetsteam (FA / PR-team) og et aktivt Vejlederteam. Disse tre grupper skal du være tovholder for, og du har til ansvar at ansætte samt fyre de deltagende.
 


 

Er du interesseret i stillingen?
Så skal du sende en besked via ugleriet til Matthew med følgende:
 
 
OVERHOVED | Din ansøgning skal indeholde:


En beskrivelse af, hvad netop du kan tilbyde og hvorfor du er interesseret i jobbet, du søger til.
Din vision for kollegiet i fremtiden, og hvordan denne kan opnås.

- Skriv kort, hvordan din karakter vil blive som Overhoved. Lidt om personligheden og tilgangen til eleverne.

 
Ansøgningsfrist til og med d. 9/1

Tilføjet af Illyra | Skrevet: 01/01/2019 11:11 | Kategori: Job