• Aaryn: Hip hurra det' Daphs fødselsdag det er i dag den dag hun kom frem og “sa' jeg kommer langvejs fra si' nu pænt goddag til mig”! (17/04/2019 08:44)
  • Thea: Nogen som har lyst til et lynemne? Skal vi se hvor mange indlæg vi kan nå at skrive på to timer? (18/04/2019 19:03)
  • Jasper: Hey folkens! Jeg har oprettet et emne til All Nighteren i aften, som vi alle sammen kan bruge til at skabe kontakt, og søge bestemte personer - tjek det ud; https://hogwartsschool.dk/forum/i (18/04/2019 11:47)
  • Nicolas: Synes der mangler første års drenge! Nico mangler nogle drenge venner :D (17/04/2019 21:06)
  • Maude: Hip hurra det er min fødselsdag (17/04/2019 09:46)
  • Oktavian: Søger akut en familie til Oktavian. Han er blevet forældreløs og mangler derfor et hjem uden for skolen og eventuelt nogle der ville tage sig af ham som en søn :) (16/04/2019 22:24)
  • Romee: Hvor er det fantastisk at hs kan skabe venskaber på den her måde! #Bedstevenindefundetpåhs (17/04/2019 13:36)
  • Kyle: Romantisk emne anyone xD (18/04/2019 17:17)
  • Enya: Jeg søger emner til all nighter :) (18/04/2019 19:23)
  • Loki: Nogen der vil emne med en Obliviator? (18/04/2019 19:30)
  • Landon: Kunne godt bruge nogen relationer, så skriv endelig og lad os finde på noget! Er frisk på det meste ;D (17/04/2019 22:06)
  • Sophronia: Nogle der ville emne ;) (18/04/2019 20:23)
  • Cassandra: Ørne || I kan stadig nå at deltage i Ørnens Øje! Se alle ledetrådene her: https://hogwartsschool.dk/opslagstavlen/id/3620 || Ørne (17/04/2019 13:21)
Husk mig
  • Rosa Parker
  • Grace Lada Popov
  • ksdl fjvj
  • anastasi mal
  • anastasie malfoy
  • anastasia malfoy
580 aktive brugere
34 online brugere
online på chatten

Overhoved Søges


Se også disse nyheder:

Astronomi og Botanik af Illyra

Årets Studerende år 62 af Morgan

Kærlighedens dag af Edward

 

 
 
 
STILLINGSOPSLAG
NYHEDER FRA HOGWARTS SKOLE FOR HEKSEKUNSTER OG TROLDMANDSSKAB
PÅ VEGNE AF LÆRERSTABEN

 

Arsinoe har desværre været nødt til at erkende, at hun ikke længere har tid til sit job herinde. Derfor har du nu mulighed for at søge til stillingen som Overhoved for Slytherin.

Slytherineleverne er en interessant flok individualister, som har brug for en fast, men kærlig hånd, når de skal ledes gennem skoleårenes mange udfordringer.
De er dygtige og snu, med store personlige ambitioner og du vil, som deres overhoved, være den de søger til for inspiration og vejledning. De vil forlange meget af din tilstedeværelse, men vil også belønne den med den stolthed du vil føle, ved at se dem få succes.
Dette stolte, gamle kollegium har et væld af traditioner, ikke mindst i form af konkurrencen med de øvrige kollegier. Som overhoved vil du skulle gå forrest, når det kommer til at skabe sammenhold og liv på kollegiet.


Krav til dig som ansat

- Du skal være en rollemodel for de øvrige brugere, tale pænt til alle og være hjælpsom i forhold til spørgsmål, uanset om det måtte omhandle dine lektioner, eksaminerne eller noget helt tredje.

- Af realistiske grunde, skal din karakter være mindst 24 år, når denne ansættes i en stilling.
 

Krav til dig som Overhoved

- Du skal være aktiv og kunne gå forrest for dit kollegie, og dette kan indflydes af bl.a. aktiviteter, plots, konkurrencer, spil m.v., som den bærende ingrediens til et stærkt sammenhold på kollegiet.

- Du skal kunne lægge et opslag op ugentligt, som opdaterer kollegiet på diverse aktiviteter på skolen. Det kan være in-game eller out-game, og det kan både være nyheder for kollegiet, men også for selve Hogwartsschool.dk.

- Du skal have et aktivt Quidditchhold, aktivt Aktivitetsteam (FA / PR-team) og et aktivt Vejlederteam. Disse tre grupper skal du være tovholder for, og du har til ansvar at ansætte samt fyre de deltagende.
 


 

Er du interesseret i stillingen?
Så skal du sende en besked via ugleriet til Matthew med følgende:
 
 
OVERHOVED | Din ansøgning skal indeholde:


En beskrivelse af, hvad netop du kan tilbyde og hvorfor du er interesseret i jobbet, du søger til.
Din vision for kollegiet i fremtiden, og hvordan denne kan opnås.

- Skriv kort, hvordan din karakter vil blive som Overhoved. Lidt om personligheden og tilgangen til eleverne.

 
Ansøgningsfrist til og med d. 9/1

Tilføjet af Illyra | Skrevet: 01/01/2019 11:11 | Kategori: Job