• Klara: ØRNE! Årets ørneaward er oppe! Husk at nominere til awarden! :D (21/07/2019 14:56)
  • Nathan: Søger job og relationer! Hit me :D (20/07/2019 12:25)
  • Enya: Jeg søger nogle der deler Enyas glæde for musik :) (21/07/2019 17:37)
  • Alma: Skifter karakter. Mangler du noget specifikt? Skriv til mig! Køn, blodstatus, kollegie ligegyldigt. Alt er velkomment! (21/07/2019 15:03)
  • Valentine: Jeg søger alle former for relationer og emner til min kære Valentine ;) (20/07/2019 17:37)
  • Dario: Officielt skilt som 25 årig.. Livet er fedt. Niks. Anyway, skal vi feste? (21/07/2019 23:38)
  • Aaryn: Hvor er du astro lærer? =O kom søg! (21/07/2019 22:09)
  • Millicent: Overvejer du en, miniput? Så bliv 8. Vi er en rimelig stor gruppe med den alder efterhånden :D Og vi kan altid bruge flere :D (21/07/2019 15:53)
  • Illyra: Jeg har ikke modtaget en eneste ansøgning til ASTRONOMI, så går du og overvejer om du skal sende en af sted, så er det nu! (21/07/2019 21:05)
Husk mig
  • Jocelyn Laure Jefferson
  • Dorethe Zebista Morlingo
  • Nathan Gray
  • Olive Dawn Adams
  • Celia Ivy Avery Hawkins
  • Alician Stone Reedbrook
644 aktive brugere
21 online brugere
online på chatten

Overhoved Søges


Se også disse nyheder:

Astronomi og Botanik af Illyra

Årets Studerende år 62 af Morgan

Kærlighedens dag af Edward

 

 
 
 
STILLINGSOPSLAG
NYHEDER FRA HOGWARTS SKOLE FOR HEKSEKUNSTER OG TROLDMANDSSKAB
PÅ VEGNE AF LÆRERSTABEN

 

Arsinoe har desværre været nødt til at erkende, at hun ikke længere har tid til sit job herinde. Derfor har du nu mulighed for at søge til stillingen som Overhoved for Slytherin.

Slytherineleverne er en interessant flok individualister, som har brug for en fast, men kærlig hånd, når de skal ledes gennem skoleårenes mange udfordringer.
De er dygtige og snu, med store personlige ambitioner og du vil, som deres overhoved, være den de søger til for inspiration og vejledning. De vil forlange meget af din tilstedeværelse, men vil også belønne den med den stolthed du vil føle, ved at se dem få succes.
Dette stolte, gamle kollegium har et væld af traditioner, ikke mindst i form af konkurrencen med de øvrige kollegier. Som overhoved vil du skulle gå forrest, når det kommer til at skabe sammenhold og liv på kollegiet.


Krav til dig som ansat

- Du skal være en rollemodel for de øvrige brugere, tale pænt til alle og være hjælpsom i forhold til spørgsmål, uanset om det måtte omhandle dine lektioner, eksaminerne eller noget helt tredje.

- Af realistiske grunde, skal din karakter være mindst 24 år, når denne ansættes i en stilling.
 

Krav til dig som Overhoved

- Du skal være aktiv og kunne gå forrest for dit kollegie, og dette kan indflydes af bl.a. aktiviteter, plots, konkurrencer, spil m.v., som den bærende ingrediens til et stærkt sammenhold på kollegiet.

- Du skal kunne lægge et opslag op ugentligt, som opdaterer kollegiet på diverse aktiviteter på skolen. Det kan være in-game eller out-game, og det kan både være nyheder for kollegiet, men også for selve Hogwartsschool.dk.

- Du skal have et aktivt Quidditchhold, aktivt Aktivitetsteam (FA / PR-team) og et aktivt Vejlederteam. Disse tre grupper skal du være tovholder for, og du har til ansvar at ansætte samt fyre de deltagende.
 


 

Er du interesseret i stillingen?
Så skal du sende en besked via ugleriet til Matthew med følgende:
 
 
OVERHOVED | Din ansøgning skal indeholde:


En beskrivelse af, hvad netop du kan tilbyde og hvorfor du er interesseret i jobbet, du søger til.
Din vision for kollegiet i fremtiden, og hvordan denne kan opnås.

- Skriv kort, hvordan din karakter vil blive som Overhoved. Lidt om personligheden og tilgangen til eleverne.

 
Ansøgningsfrist til og med d. 9/1

Tilføjet af Illyra | Skrevet: 01/01/2019 11:11 | Kategori: Job