• Olympia: Søger nogle jævnaldrende relationer til Olly! :D (17/02/2019 22:06)
  • Sidney: Hjælp til profil søges!!! :D (18/02/2019 19:42)
  • Aaryn: Besværgelser | alle årgange har nu lektier til uge 1. | Besværgelser (18/02/2019 18:10)
  • Nova: Står du og mangler en relation? For så er jeg her til at udfylde den ;) (18/02/2019 09:12)
  • Marceline: Jeg leder efter et par ligesindede veninder! Se min profil for nærmere info! (18/02/2019 21:41)
  • Louis: Mangler du en spændende relationer (Enden få en med Louis eller jeg laver et KARAKTERSKIFT) (18/02/2019 16:42)
  • Daphne: MDPOP :: Der er nu færdig skrevet lektioner (med RPG intro) - så jeg glæder mig til at læse jeres lektier i det nye skoleår :: MDPOP (17/02/2019 21:34)
  • Lysander: 321 (17/02/2019 15:14)
  • Sayuri: QUIDDITCH :: Opslaget er forsinket, fordi vi skulle give spillerne mulighed for at give til kende om kamp start ændring. Det kommer hurtigst muligt :: QUIDDITCH (18/02/2019 19:59)
  • Laurel: Vil du lege med en varulv på femten år? Eller mangler du en karakter, og tænker "det er da lige dig at lege med en varulv" så lytter jeg (og Daniel, han er min bookmaker åbenbart) (18/02/2019 20:42)
  • Dale: KALDER ALLE QUIDDITCHSPILLERE... KIG IND UNDER DETTE LINK https://hogwartsschool.dk/forum/id/16167/40#382310 (17/02/2019 18:14)
  • Amzy: Hold da op! Kl. er kun 10.10, og jeg har allerede lavet en lektie! God mandag til alle! (18/02/2019 10:12)
  • Ian: Løver: Der er nyt på tavlen, tjek det ud ;) Håber i tager godt i mod det (17/02/2019 15:26)
  • Rylan: :: NY AVIS :: Den nyeste avis er på markedet. Skynd jer ind og læs den. Denne uge indeholder både et horoskop, en test og en artikel :: NY AVIS :: (17/02/2019 20:11)
  • Eliyah: ØRNE | Så er der overhovedpip oppe!!! OG ja designet er made by Ørnekongen ham selv! (18/02/2019 19:01)
  • Reuben: hvorfor skal i alle drille mig ;((( (18/02/2019 10:33)
Husk mig
  • Abby McIntire
  • Myrcella Mormont Ealdwine
  • Avery Melody Valentine
  • Caprice Accardi
  • Carissa Valentina DeSantis
  • Joel McKenna
590 aktive brugere
1 online brugere

Kærlighedens dag




SIG DET MED ORD
I anledning af valentines dag i uge 3, vil der bliver lavet lidt sjov for jer!

Hvordan kommer det til at foregå, dette sjov?

1 - I skal skrive et kærlighedsbrev, om det er en halv linje eller en halv roman er op til jer selv - og I bestemmer også selv om det er underskrevet eller ej. Hvis du ønsker at vedhæfte noget IG såsom at skrive at der bliver lagt et chokoladehjerte med, så gør gerne det! Brevene vil blive sendt i hele uge 3, selv hvis du sender til Armor her i uge 2.
2 - Dette brev sender du til brugeren Armor, hvor uglen har titlen "Valentines brev til *navn på den bruger der skal modtage det*", som så sender dette videre til den bruger, i dens gæstebog. Dette vil være anonymt fra din side af, hvis du ikke underskriver med navn
3 - Venter spændt på om din udkårne reagere som du ønsker.

Det ses meget gerne at I spiller IG på disse breve, måske skriver i hinandens gæstebøger, spørger ind til om 'det er dig som har sendt mig dette brev?' måske inddrager dem i emner! Jo mere jo bedre!

Har du nogle spørgsmål, så send gerne mig, Edward, en ugle.

- På vegne af plotenheden

Tilføjet af Edward | Skrevet: 31/12/2018 17:10 | Kategori: Generelt


Gregory | 31/12/2018 17:34

Det her er så cool!

Edward | 31/12/2018 17:39

Og hvis vi så ignorerer Armor fejlen er alt meget bedre ;) godt selvironien er høj her! Han hedder Amor på et tidspunkt selvfølgelig!

Lejra | 31/12/2018 19:21

Fedt tiltag!

Jeg håber da at modtage et brev fra en beundrer ... Måske jeg også sender et?

Amzy | 01/01/2019 11:12

Jeg kan se det komme. Det vil de ikke tro. De bliver et par og resultatet er... vores trio bliver til to. Der' romantik i luften! Og trolddom overalt! Sådan som de to hvisker, kan jeg se... det her det ender gaaaaaalt!!
*Host* ;P

Cameron | 01/01/2019 11:13

Håber os at modtage et

Hvor mange må man sende?

Edward | 01/01/2019 15:04

Du må sende til så mange du vil! :)

Logan | 01/01/2019 15:25

Så skal der sendes breve rundt! ;DDDDD så klar! SÅ KLAR!

Laurel | 02/01/2019 15:57

Logan er på rov! Alle mand må klare sig selv !

Ikke logget ind