• Landon: Kunne godt bruge nogen relationer, så skriv endelig og lad os finde på noget! Er frisk på det meste ;D (17/04/2019 22:06)
  • Romee: Hvor er det fantastisk at hs kan skabe venskaber på den her måde! #Bedstevenindefundetpåhs (17/04/2019 13:36)
  • Aaryn: Hip hurra det' Daphs fødselsdag det er i dag den dag hun kom frem og “sa' jeg kommer langvejs fra si' nu pænt goddag til mig”! (17/04/2019 08:44)
  • Thea: Nogen som har lyst til et lynemne? Skal vi se hvor mange indlæg vi kan nå at skrive på to timer? (18/04/2019 19:03)
  • Maude: Hip hurra det er min fødselsdag (17/04/2019 09:46)
  • Sophronia: Nogle der ville emne ;) (18/04/2019 20:23)
  • Cassandra: Ørne || I kan stadig nå at deltage i Ørnens Øje! Se alle ledetrådene her: https://hogwartsschool.dk/opslagstavlen/id/3620 || Ørne (17/04/2019 13:21)
  • Enya: Jeg søger emner til all nighter :) (18/04/2019 19:23)
  • Loki: Nogen der vil emne med en Obliviator? (18/04/2019 19:30)
  • Jasper: Hey folkens! Jeg har oprettet et emne til All Nighteren i aften, som vi alle sammen kan bruge til at skabe kontakt, og søge bestemte personer - tjek det ud; https://hogwartsschool.dk/forum/i (18/04/2019 11:47)
  • Nicolas: Synes der mangler første års drenge! Nico mangler nogle drenge venner :D (17/04/2019 21:06)
  • Oktavian: Søger akut en familie til Oktavian. Han er blevet forældreløs og mangler derfor et hjem uden for skolen og eventuelt nogle der ville tage sig af ham som en søn :) (16/04/2019 22:24)
  • Kyle: Romantisk emne anyone xD (18/04/2019 17:17)
Husk mig
  • Rosa Parker
  • Grace Lada Popov
  • ksdl fjvj
  • anastasi mal
  • anastasie malfoy
  • anastasia malfoy
580 aktive brugere
34 online brugere
online på chatten

Kærlighedens dag




SIG DET MED ORD
I anledning af valentines dag i uge 3, vil der bliver lavet lidt sjov for jer!

Hvordan kommer det til at foregå, dette sjov?

1 - I skal skrive et kærlighedsbrev, om det er en halv linje eller en halv roman er op til jer selv - og I bestemmer også selv om det er underskrevet eller ej. Hvis du ønsker at vedhæfte noget IG såsom at skrive at der bliver lagt et chokoladehjerte med, så gør gerne det! Brevene vil blive sendt i hele uge 3, selv hvis du sender til Armor her i uge 2.
2 - Dette brev sender du til brugeren Armor, hvor uglen har titlen "Valentines brev til *navn på den bruger der skal modtage det*", som så sender dette videre til den bruger, i dens gæstebog. Dette vil være anonymt fra din side af, hvis du ikke underskriver med navn
3 - Venter spændt på om din udkårne reagere som du ønsker.

Det ses meget gerne at I spiller IG på disse breve, måske skriver i hinandens gæstebøger, spørger ind til om 'det er dig som har sendt mig dette brev?' måske inddrager dem i emner! Jo mere jo bedre!

Har du nogle spørgsmål, så send gerne mig, Edward, en ugle.

- På vegne af plotenheden

Tilføjet af Edward | Skrevet: 31/12/2018 17:10 | Kategori: Generelt


Gregory | 31/12/2018 17:34

Det her er så cool!

Edward | 31/12/2018 17:39

Og hvis vi så ignorerer Armor fejlen er alt meget bedre ;) godt selvironien er høj her! Han hedder Amor på et tidspunkt selvfølgelig!

Lejra | 31/12/2018 19:21

Fedt tiltag!

Jeg håber da at modtage et brev fra en beundrer ... Måske jeg også sender et?

Amzy | 01/01/2019 11:12

Jeg kan se det komme. Det vil de ikke tro. De bliver et par og resultatet er... vores trio bliver til to. Der' romantik i luften! Og trolddom overalt! Sådan som de to hvisker, kan jeg se... det her det ender gaaaaaalt!!
*Host* ;P

Cameron | 01/01/2019 11:13

Håber os at modtage et

Hvor mange må man sende?

Edward | 01/01/2019 15:04

Du må sende til så mange du vil! :)

Logan | 01/01/2019 15:25

Så skal der sendes breve rundt! ;DDDDD så klar! SÅ KLAR!

Laurel | 02/01/2019 15:57

Logan er på rov! Alle mand må klare sig selv !

Ikke logget ind