• Aaryn: Hvor er du astro lærer? =O kom søg! (21/07/2019 22:09)
  • Valentine: Jeg søger alle former for relationer og emner til min kære Valentine ;) (20/07/2019 17:37)
  • Klara: ØRNE! Årets ørneaward er oppe! Husk at nominere til awarden! :D (21/07/2019 14:56)
  • Enya: Jeg søger nogle der deler Enyas glæde for musik :) (21/07/2019 17:37)
  • Alma: Skifter karakter. Mangler du noget specifikt? Skriv til mig! Køn, blodstatus, kollegie ligegyldigt. Alt er velkomment! (21/07/2019 15:03)
  • Nathan: Søger job og relationer! Hit me :D (20/07/2019 12:25)
  • Millicent: Overvejer du en, miniput? Så bliv 8. Vi er en rimelig stor gruppe med den alder efterhånden :D Og vi kan altid bruge flere :D (21/07/2019 15:53)
  • Illyra: Jeg har ikke modtaget en eneste ansøgning til ASTRONOMI, så går du og overvejer om du skal sende en af sted, så er det nu! (21/07/2019 21:05)
  • Samiel: Søger nogen som vil lege. (21/07/2019 21:26)
Husk mig
  • Jocelyn Laure Jefferson
  • Dorethe Zebista Morlingo
  • Nathan Gray
  • Olive Dawn Adams
  • Celia Ivy Avery Hawkins
  • Alician Stone Reedbrook
644 aktive brugere
26 online brugere
online på chatten

Kærlighedens dag




SIG DET MED ORD
I anledning af valentines dag i uge 3, vil der bliver lavet lidt sjov for jer!

Hvordan kommer det til at foregå, dette sjov?

1 - I skal skrive et kærlighedsbrev, om det er en halv linje eller en halv roman er op til jer selv - og I bestemmer også selv om det er underskrevet eller ej. Hvis du ønsker at vedhæfte noget IG såsom at skrive at der bliver lagt et chokoladehjerte med, så gør gerne det! Brevene vil blive sendt i hele uge 3, selv hvis du sender til Armor her i uge 2.
2 - Dette brev sender du til brugeren Armor, hvor uglen har titlen "Valentines brev til *navn på den bruger der skal modtage det*", som så sender dette videre til den bruger, i dens gæstebog. Dette vil være anonymt fra din side af, hvis du ikke underskriver med navn
3 - Venter spændt på om din udkårne reagere som du ønsker.

Det ses meget gerne at I spiller IG på disse breve, måske skriver i hinandens gæstebøger, spørger ind til om 'det er dig som har sendt mig dette brev?' måske inddrager dem i emner! Jo mere jo bedre!

Har du nogle spørgsmål, så send gerne mig, Edward, en ugle.

- På vegne af plotenheden

Tilføjet af Edward | Skrevet: 31/12/2018 17:10 | Kategori: Generelt


Gregory | 31/12/2018 17:34

Det her er så cool!

Edward | 31/12/2018 17:39

Og hvis vi så ignorerer Armor fejlen er alt meget bedre ;) godt selvironien er høj her! Han hedder Amor på et tidspunkt selvfølgelig!

Lejra | 31/12/2018 19:21

Fedt tiltag!

Jeg håber da at modtage et brev fra en beundrer ... Måske jeg også sender et?

Amzy | 01/01/2019 11:12

Jeg kan se det komme. Det vil de ikke tro. De bliver et par og resultatet er... vores trio bliver til to. Der' romantik i luften! Og trolddom overalt! Sådan som de to hvisker, kan jeg se... det her det ender gaaaaaalt!!
*Host* ;P

Cameron | 01/01/2019 11:13

Håber os at modtage et

Hvor mange må man sende?

Edward | 01/01/2019 15:04

Du må sende til så mange du vil! :)

Logan | 01/01/2019 15:25

Så skal der sendes breve rundt! ;DDDDD så klar! SÅ KLAR!

Laurel | 02/01/2019 15:57

Logan er på rov! Alle mand må klare sig selv !

Ikke logget ind