• Illyra: Jeg har ikke modtaget en eneste ansøgning til ASTRONOMI, så går du og overvejer om du skal sende en af sted, så er det nu! (21/07/2019 21:05)
  • Millicent: Overvejer du en, miniput? Så bliv 8. Vi er en rimelig stor gruppe med den alder efterhånden :D Og vi kan altid bruge flere :D (21/07/2019 15:53)
  • Klara: ØRNE! Årets ørneaward er oppe! Husk at nominere til awarden! :D (21/07/2019 14:56)
  • Aaryn: Hvor er du astro lærer? =O kom søg! (21/07/2019 22:09)
  • Valentine: Jeg søger alle former for relationer og emner til min kære Valentine ;) (20/07/2019 17:37)
  • Enya: Jeg søger nogle der deler Enyas glæde for musik :) (21/07/2019 17:37)
  • Samiel: Søger nogen som vil lege. (21/07/2019 21:26)
  • Nathan: Søger job og relationer! Hit me :D (20/07/2019 12:25)
  • Alma: Skifter karakter. Mangler du noget specifikt? Skriv til mig! Køn, blodstatus, kollegie ligegyldigt. Alt er velkomment! (21/07/2019 15:03)
Husk mig
  • Jocelyn Laure Jefferson
  • Dorethe Zebista Morlingo
  • Nathan Gray
  • Olive Dawn Adams
  • Celia Ivy Avery Hawkins
  • Alician Stone Reedbrook
644 aktive brugere
29 online brugere
online på chatten

Årets Studerende år 62


Magisk Videreuddannelse

 

På Hogwartsschool.dk


Årets studerende
 



Jade, Magiske Medier uddannelsen

 


Jade har i løbet af skoleåret udvist oprigtigt engagement, gå-på-mod, og interesse for sin uddannelse som journalist, hvor hun ikke blot lægger vægt på det faglige, men også på et personligt, karakterudviklende plan. Hun har lagt alt i sin journalist-uddannelse, og bruger den aktivt i emner og relationer. Hun brænder for journalistik og skrivning, og det materiale, hun afleverer, er rigtig flot og karakterudviklende, og generelt rigtig fedt at læse. Hun opfylder ikke bare de stillede krav, men går over dem. Hun opsøger aktivt mere uddannelse i form af endnu et speciale, og går ind i dialog om pensum og opgaver, hun gerne vil lave. Hun tager aktive valg omkring sin uddannelse, og har altid nogle fede idéer. Generelt er hun motiveret på uddannelsen, både opgaver, speciale, og hendes personlige karakterudvikling, da uddannelsen og journalist-statussen er noget, hun bruger utrolig meget i alle sammenhængende. Derudover er hun altid glad for positiv, og det er altid spændende at snakke uddannelse med hende. Alt i alt, en top-sej studerende, jeg er utroligt glad for at have på min uddannelse.

Jade modtager titlen som årets studerende for årgang 62, samt 500 galleoner. Stort tillykke til hende!

Hvem der bliver årets studerende for årgang 63 vil vi glæde os til at se. God studeren til jer alle!

En oversigt over tidligere vindere af årets studerende:

Årgang 55: Kate, Healeruddannelsen
Årgang 56: Callum, Journalistuddannelsen
Årgang 57: Iggy, Magizoologuddannelsen
Årgang 58: Narella, Obliviatoruddannelsen
Årgang 59: Nikolas, Quidditchuddannelsen
Årgang 60: Teralyn, Healeruddannelsen
Årgang 61: Madelaine, Auroruddannelsen


 
Uddannelserne


Der er følgende seks muligheder for at tage en videregående uddannelse på Hogwartsschool.dk og hvis du vil gøre som Jade (og flere andre før hende) og forsøge at udmærke dig indenfor et særligt felt, så tag fat i en uddannelsesleder og hør om dine muligheder, så dine fremtidsdrømme kan gå i opfyldelse.
Uddannelseslederne står klar til at snakke med dig om alt. Har du ellers spørgsmål, kan jeg, Morgan også kontaktes. Vi vil så vidt muligt hjælpe dig med at forme din fremtid i den retning du ønsker.

 



 

Nkiruka Ajanlekoko * Iggy Clarke * Kate Calderone

Magiske Medier * Magizoolog * Healer






Pippa Nishimura * Samuel King * Ledig

Obliviator * Quidditch(-spiller) * Auror

 




Generelle spørgsmål kan stilles i dette emne, hvor andre interesserede har mulighed for at få gavn af svarene på dine spørgsmål:

https://hogwartsschool.dk/forum/id/10589



Rammer:
Under fora findes kollegiet, hvor det er muligt at flytte ind, hvis man er tilknyttet en uddannelse. Kollegiet ligger i London, i nærheden af ministeriet for magi og man kan som studerende, få sig et værelse. Det er selvfølgelig valgfrit om man ønsker at bo på kollegiet. Desuden opfordrer vi til brug af den fælles spisesal samt træningsgården for de studerende i ministeriet.

Fortidsstuderende:
Denne mulighed gælder for samtlige af sidens uddannelser.
Der er 2 måder at være fortidsstuderende på:

1. Tager uddannelsen som fortidsstuderende med normalt forløb, men man lader som om man tager den i år 30 fx istedet for 59.

2. Tager uddannelsen gennem ansøgning og må bruge status som færdiguddannet hvis denne bliver godkendt - MEN ens karakter skal være over 30 år når ansøgningen sendes og man skal være tilknyttet uddannelsen og stå til rådighed såfremt uddannelseslederen ønsker at benytte ens karakter i et uddannelsesforløb etc. Godkendelsen af ansøgningen forudsætter desuden at man tager en quiz, så man kan bevise sine evner indenfor det felt man søger.

Ansøgningerne vil uddannelseslederne diskutere i fællesskab.


 
Jobkoordinering


Ønsker du at gå andre veje, som ikke ligger ind under de seks faste uddannelser, er det en mulighed at snakke med mig (Morgan) eller en uddannelsesleder om alternativer. Der kan laves særlige forløb som tilpasses dine behov og ønsker, i et samarbejde mellem flere uddannelsesledere. Her er det vigtigt at du udviser initiativ og har en idé som motiverer dig. Formålet er at skabe rammer for fede plots, som samtidig overholder de idéer universet fungerer under. Det vil sige at et forslag ikke må gå på kompromis med andre brugeres muligheder. Alt dette afklares bedst i dialog, hvor du fremfører de idéer du har, så send endelig en ugle afsted.
Mindre stillinger, som butiksansat eller arbejde som ikke kræver en form for uddannelse, kan man bede om at få sat på sin profil som en status. Dette er et tilbud og ikke et krav. Er du i tvivl om hvilke karrierer det er muligt at have uden at skulle igennem et forløb, så spørg meget gerne. Teamets formål er at finde løsninger og skabe rammer for fed karakterudvikling og medlemmerne samarbejder om at løse opgaverne.
 

Tilføjet af Morgan | Skrevet: 27/12/2018 21:09 | Kategori: Generelt


Iggy | 28/12/2018 12:07

Stort tillykke Jade! <3 Og husk at der kan søges til stillingen som uddannelsesleder for aurorerne indtil klokken 20 i aften!!!!! Vi er vældig søde, og vi bider (næsten) ikke!

Haneul | 28/12/2018 12:39

Tillykke til Jade! :D

Viggo | 28/12/2018 17:00

Tilykke til Jade

Maude | 28/12/2018 22:46

Stort tillykke Jade :D

Eliyah | 29/12/2018 17:31

Stort tillykke Jade! :D

Aaron | 29/12/2018 19:21

Tillykke :D

Jade | 30/12/2018 19:09

!! Woohoo! Tak alle sammen! :D

Jeg vil altså lige sige at magiske medier uddannelsen er så FED! Så, hvis nogen bare har den mindste lyst til at blive journalist (eller noget inden for genren - der er mange muligheder, venner) så gør det!!!

Ikke logget ind