Adrien: Jeg er klar på at få sparket lidt ekstra liv i Adrien igen her, så emner og relationer i alverdens retninger, skal være mere end velkomne! (2024-03-28 19:04:00)
Neleh: Hvis nogen vil være med på deres bankboks er blevet røvet over ferien og vil med i en artikel, så skriv. (2024-03-28 10:30:00)
Opret din helt egen QuickBesked, lige her!
  • Irene Nari Braxton
  • Maria Jensen
  • Chloe Summers
  • Bartholomew Venturi Agostini
  • Olive Fenway
  • Art Arcana Maloney
481 aktive brugere
1 online brugere

Fantastic four/Vi søger en admin


 

 
Fantastic Four
Ny Administrator

OBS: SIDEN ER NEDE I AFTEN GRUNDET SERVERSKIFTE
 
 


 
 
Kære alle,

Vi i administratorteamet revurderer ofte den interne struktur, I finder her på hjemmesiden. Derfor indfører vi med jævne mellemrum nogle ændringer, for at forbedre sidens drift.

Inkvisitorteamet har altid beskæftiget sig med et bredt område, og teamlederen for inkvisitorerne har haft et tosidet job. Det er svært at drive beslutninger frem i teamet, fordi det ofte kræver indblanding fra en administrator. I den forbindelse har Tracy - efter eget ønske - fået omstruktureret sin stilling, så hun fremover kommer til at sidde med følgende opgaver:
- Oprydning og optimering (fx faceclaim-listen, brugere mm.)
- Dobbeltbrugerregistrering
- Reglerne og overholdelse heraf

Det betyder, at vi pludseligt har to ansatte - Hannah og Tracy - i jobs men også i farve- og titellimbo, selvom de vier meget tid til siden. Derfor vil de snart få samme farve som Maison, selvom de beholder individuelle titler:

Hannah – Moderator (PA for Tristan)
Tracy – Moderator (Se nævnte ansvarsområde)
Maison – Tegner/Designer (ingen ændringer)


Når vi på denne måde opdeler inkvisitorteamets tidligere opgaver, betyder det også, at der er et helt team og en masse opgaver, der ikke rigtigt bliver varetaget. Derfor ønsker vi at fusionere teamet med aktivitetsteamet, som Malone i sin tid var leder for. Til det nye team har vi brug for en ny (fjerde) administrator, da vi, som nævnt, ikke har tid til at bruge den fornødne energi på nye tiltag på og optimering af siden og fordi teamet fremover skal ledes af en beslutningsdygtig administrator, frem for en teamleder.

Aktivitetsteamet stod i samarbejde med plotenheden for at udvikle konkurrencer og tiltag, der kunne skabe aktiviteter på tværs af hele siden. Eksempler er adventskonkurrencen, tryllestavsvidenskab og opslag til HS' sociale medier. Dette job kommer til hænge sammen med inkvisitorernes nuværende, fordi begge teams står for at udvikle nye og optimere allerede eksisterende løsninger (konkurrencer, quizzes til fordelinghatten og tryllestavsvalg osv.).

Ligesom vi normalvis plejer, kan man tilkendegive sin interesse for adminstillingen ved at sende mig en mail på tristan@hogwartsschool.dk med maks. en halv sides forklaring om, at man er interesseret. Hvad I skriver er ikke afgørende, da det vigtigste sådan set er, at man har udvist potentiale gennem en længere periode.

Husk at en sådan stilling er svær at være konkret med i annonceringen, da det også er noget, der skal formes med den nye administrator.
Lad mig vide, hvem der er interesseret pr. mail senest torsdag d. 6. december kl 16.00


tag ??? words: # # # words notes: Getting back in the groove <3 Credit: Glamourgirl @ Shadowplay!">Shadowplay!

 


Tilføjet af Tristan | Skrevet: 29/11/2018 13:35 | Kategori: Generelt


Sophronia | 29/11/2018 14:20

Tillykke til Hannah & Tracy med farven og glæder mig til at se, hvem den nye admin bliver :D

Hannah | 29/11/2018 14:40

Tak Soph! :D Jeg er også spændt på at se, hvem den nye admin bliver ^^

Det skal lige siges, at mine jobs ikke ændrer sig med farven. I må stadig gerne skrive, hvis I er i tvivl om noget. Måske jeg kan løse det for jer, også slipper I for at vente på en Admin :)

Amy | 29/11/2018 14:51

Tillykke med de nye farver, de smukke :D!

Zoe | 29/11/2018 16:41

Tillykke med farverne og de nye stillinger!
Spændende med en ny, ledig stilling. Held og lykke til interessegivere.

Tracy | 30/11/2018 12:31

Mange tak! :D

Ikke logget ind

Du skal være logget ind for at kunne skrive en kommentar!