• Emmanuel: hey guys, jeg søger nogle friske og frejdige folkes til at være mine bedsteforældre (60+). (22/04/2018 18:11)
  • Iggy: Optur: Jeg har købt en god bog. Nedtur: Jeg er snart færdig med den. No bueno!!!!! (22/04/2018 14:42)
  • Pippa: Jeg vil mægtig gerne plotte. Hit me up. (22/04/2018 17:21)
  • Athie: HUFFLEPUFF: Awarden er oppe! Send jeres nomineringer til mig :D (22/04/2018 19:17)
  • Gregory: RAVENCLAW: Husk at deltage i ugens konkurrence - deadline er på tirsdag! :RAVENCLAW (22/04/2018 12:33)
  • Douglas: Tjek lige det nye slange snacks ud, slytherin! Der er kommet nyt layout :o Wooooow (22/04/2018 20:48)
  • Marek: beklager forsinklesen med emne svar, ser på dem snarest muligt :D (22/04/2018 19:16)
  • Jonathan: Jeg mangler en roomieeee! (22/04/2018 20:03)
  • Alithea: GRYFFINDOR! Så er interviewet åbnet op for jer, så skynd jer ind og stil de spørgsmål, I måtte have til Valentina: https://hogwartsschool.dk/forum/id/13696#331880 (22/04/2018 20:13)
  • Amy: I er alle smukke som I er < 333 *Spreder kærlighed* (21/04/2018 18:02)
  • Rachel: Søger bolig!! (22/04/2018 15:33)
  • Lily: Nogen der vil emne? (21/04/2018 15:43)
  • Gwendolyn: Overvejer karakterskift, hvis du mangler en eller anden bestemt relation så skriv lige? ^^ (21/04/2018 21:31)
  • Samuel: Til diverse quidditch-nørder. Jeg har nørdet geografi til os. Se min BGH :D (22/04/2018 20:11)
Husk mig
  • Eden Brooks
  • Quintus White
  • Kai jackson
  • Estellee Wico
  • Rakel Darn
  • Stella Baker

Første Udfordring - Udmærkelsesturnering


Se også disse nyheder:

Week of Gratitude 4 af Malone

Avisteammedlemmer søges af Hannah

Ugens Stjerne - Uge 3.58 af Villa

 

 
Hogwarts' Udmærkelsesturnering
 
Elementernes Hemmeligheder


 
Første Udfordring

Turneringens første udfordring er nu ovre og det er desværre tid til at et af parrene skal sorteres fra, før anden udfordring kan begynde!
Alle fire hold har gjort et virkelig godt stykke arbejde og vi ville ønske, vi kunne beholde dem alle i konkurrencen - men så var der ikke meget konkurrence over det.

I den første udfordring skulle deltagerne parvis overleve 24 timer i den forbudte skov. Undervejs blev de udsat for en række prøvelser, der bandt andet blød på bekæmpelse af doxyer og boggarter, edderkoppeangreb og møder med varulve og kentaurer. En enkelt deltager oplevede sågar at blive forvandlet til en kanariefugl.
Alle fire hold nåede i mål og kom mere eller mindre helskindet gennem udfordringen.

Hvis I kunne have lyst til at læse deres emner og selv se, hvilke prøvelser de blev udsat for, finder I dem her:

Hold 1: Maude & Callie
Hold 2: Majse & Ainsley
Hold 3: Nicodemus & Kara
Hold 4: Olyvia & Florence

Vi, i Plotenheden, har vurderet de fire emner og vi vil gerne lige igen starte med at rose alle deltagerne for det store engagement og de flotte emner! Det har været en fornøjelse at følge jeres emne og se, hvordan I klarede jer gennem jeres opgave!
Det har været ekstremt svært for os at udvælge det hold, der ikke skulle gå videre til næste runde. De fire hold lå på de fleste af vores bedømmelsespunkter meget lige! Men med det sagt, vil vi ikke udskyde det længere.

Følgende hold går videre til 2. fase:

Hold 2: Majse & Ainsley
Hold 3: Nicodemus & Kara
Hold 4: Olyvia & Florence

Stort tillykke til de tre hold!

Det betyder desværre, at hold 1, der bestod af Maude & Callie, ikke er gået videre til næste runde. I gjorde det godt og vi vil gerne sige mange tak for at I gad at deltage!

Næste udfordring starter lørdag d. 14. april, hvor parrene igen bliver kastet ud i en vild udfordring. Emnerne vil igen være låst, men bliver åbnet mandag d. 23. april, så I alle kan se dem.

Vi håber, I alle vil hjælpe med at heppe på de tilageværede hold!

Magiske hilsner,
- Plotenheden
tag ??? words: # # # words notes: Getting back in the groove <3 Credit: Glamourgirl @ Shadowplay!">Shadowplay!

 


Tilføjet af Illyra | Skrevet: 12/04/2018 22:10 | Kategori: RPG


Nicodemus | 12/04/2018 22:16

Ihh, jeg glæder mig så meget! Det har været mega fedt at deltage :D

Florence | 12/04/2018 22:18

Enig med Nicodemus, det er super fedt at deltage! STOR ROS til Plotenheden her fra :D

Maude | 12/04/2018 22:21

Æv bæv! Stor ros til jer på de andre hold, held og lykke til næste udfordring. :D

Majse | 13/04/2018 07:31

Øv at Majse og Callie ikke er med længere :(. Men ellers ville det jo ikke være en koncurrence...

Majse | 13/04/2018 07:40

Maude* (jeg var på telefon da jeg skrev det)

Nikolas | 14/04/2018 14:41

Jeg vil bare ligge sige, at det var fedt at læse alle jeres besvarelser. I har klaret det skide godt (Sorry), alle fire hold! Det var en vildt svær beslutning at skulle sende et hold ud og I havde altså allesammen lavet rigtig nice besvarelser :-D
Jeg glæder mig allerede til 2. runde.

Alinea | 14/04/2018 19:25

Ja jeg var i hvert fald uenig! men jeg bøjede mig! super flot klaret! det har helt sikkert været i fornøjelse at læse jeres emner!

Ikke logget ind