• Rachel: Søger bolig!! (22/04/2018 15:33)
  • Gwendolyn: Overvejer karakterskift, hvis du mangler en eller anden bestemt relation så skriv lige? ^^ (21/04/2018 21:31)
  • Pippa: Jeg vil mægtig gerne plotte. Hit me up. (22/04/2018 17:21)
  • Emmanuel: hey guys, jeg søger nogle friske og frejdige folkes til at være mine bedsteforældre (60+). (22/04/2018 18:11)
  • Douglas: Tjek lige det nye slange snacks ud, slytherin! Der er kommet nyt layout :o Wooooow (22/04/2018 20:48)
  • Athie: HUFFLEPUFF: Awarden er oppe! Send jeres nomineringer til mig :D (22/04/2018 19:17)
  • Jonathan: Jeg mangler en roomieeee! (22/04/2018 20:03)
  • Amy: I er alle smukke som I er < 333 *Spreder kærlighed* (21/04/2018 18:02)
  • Marek: beklager forsinklesen med emne svar, ser på dem snarest muligt :D (22/04/2018 19:16)
  • Alithea: GRYFFINDOR! Så er interviewet åbnet op for jer, så skynd jer ind og stil de spørgsmål, I måtte have til Valentina: https://hogwartsschool.dk/forum/id/13696#331880 (22/04/2018 20:13)
  • Iggy: Optur: Jeg har købt en god bog. Nedtur: Jeg er snart færdig med den. No bueno!!!!! (22/04/2018 14:42)
  • Samuel: Til diverse quidditch-nørder. Jeg har nørdet geografi til os. Se min BGH :D (22/04/2018 20:11)
  • Lily: Nogen der vil emne? (21/04/2018 15:43)
  • Gregory: RAVENCLAW: Husk at deltage i ugens konkurrence - deadline er på tirsdag! :RAVENCLAW (22/04/2018 12:33)
Husk mig
  • Eden Brooks
  • Quintus White
  • Kai jackson
  • Estellee Wico
  • Rakel Darn
  • Stella Baker

Week of Gratitude 4



Week of Gratitude 4

Kæreste HS-brugere,

Vi i aktivitetsteamet synes at det er på tide, at sprede noget kærlighed, sige tak til dem der står os nært og byder velkommen til dem vi endnu ikke kender.


Den næste uge vil komme til at stå i taknemlighedenstegn. For fjerde gang slår vi dørene op til Week of Gratitude, og vi håber at I alle sammen vil være med til at sprede glæde og sige det ekstra tak som vi af og til glemmer i hverdagens stress og jag.


Som mange af jer kender det, har vi, aktivitetsteamet, kokkereret en liste over sætninger som I kan dele rundt (i gæstebøger) til lige præcis dem I synes fortjener den. Vi har både gamle og nye sætninger med til jer, og i år har vi 12 sætninger med.









Eksempel | Du synes at Bob har en utrolig flot profil, så derfor skriver du i Bob's gæstebog "Til dig som har en smuk profil".

1. Til min største inspiration.
2. Til dig der altid er der for mig.
3. Til dig der har givet mig de bedste grin.
4. Til dig som det vil være mig en stor glæde at lære (bedre) at kende.
5. Til dig som jeg ved, jeg altid vil kunne være ærlig overfor.
6. Til dig som har en smuk profil
7. Til dig som har en smuk/medrivende /interessant historie.
8. Til dig hvis emne(r) jeg ikke kan/kunne lade være med at stalke.
9. Til dig som gør HS til noget specielt.
10. Til dig, der aldrig giver op.
11. Til dig som altid spreder god stemning.
12. Til dig, der virkelig bare er en god ven.



I har muligheden for at gøre 12 forskellige personer glade, plus de WoG-er man selv finder på! Der er intet krav til hvordan I vil fordele dem. - Det bestemmer I helt selv. 


Det kan både være URL og IRL oplevelser der afgører hvem der skal have hvilken sætning - Det bestemmer I også helt selv.


Som sagt skal disse sætninger deles rundt til folk i deres gæstebøger.

Lad endnu engang denne uge være med til at styrke gamle venskaber og forme nye. 

De bedste og kærligste hilsner
Aktivitetsteamet


Tilføjet af Malone | Skrevet: 08/04/2018 20:32 | Kategori: RPG


Megan | 08/04/2018 20:33

Næh, hvor fedt! :D

Eloise | 08/04/2018 20:34

Uhhhhh!

Millicent | 08/04/2018 20:36

Ej hvor fedt ^^

Zaylee | 08/04/2018 20:43

Dejligt med en begivenhed, som vi kun har haft glæde af tilbage i tiden.

Ezekiel | 08/04/2018 20:52

Ej hvor fedt! God karma <3

Hezak | 08/04/2018 20:52

Hvor er det fedt lavet! ^^Der er da helt klart nogen, som i ugens løb skal have ros! :D

Iggy | 08/04/2018 20:55

This! Right! Here!

Anemone | 08/04/2018 20:58

Genialt idé, elsker det!

Maude | 08/04/2018 21:55

Flot initiativ. Det elsker jeg :D

Madeleine | 08/04/2018 22:36

Genial ide! Glæder mig til at sprede lidt glæde rundt hos folkene herinde :D

Ivy | 08/04/2018 22:56

Juuhuuu, fantastisk at wog er tilbage!!

Olyvia | 08/04/2018 23:30

EJ HVOR ET HERRE DEJLIGT INITIATIV <33333

Morbus | 09/04/2018 23:15

Vi er altså nødt til at få os en like-knap... Det her fortjener et stort like!

Ikke logget ind