• Mallisia: Søger stadig flere relationer, så send gerne en ugle, så kigger vi på det (22/07/2018 23:32)
  • Narella: Ny profil oppe, tjek den ud! :D (22/07/2018 19:37)
  • Ramona: Emner bliver besvaret i løbet af ugen :) (23/07/2018 15:26)
  • Dale: *Quidditch* beklager at restrunden ikke kom ind, men har haft netproblemer. Runden kommer ind hurtigst muligt og så har i resten af dagen :) *Quidditch* (22/07/2018 00:20)
  • Maisie: Jeg kunne godt bruge lidt emner! Sååå skal vi emner :D (22/07/2018 00:16)
  • Shannon: Søger Relationer! :) (22/07/2018 16:18)
  • Megan: Wauw AQUAMAN. Jeg er så SPÆNDT, og kan ikke vente til det bliver december :O (21/07/2018 21:48)
  • Mason: Nogen der vil have en relation med en 20 årig? :) (23/07/2018 04:12)
  • Fall: UNDSKYLD SÅ MEGET! Jeg har ikke været online et sec. de sidste 2 uger, og det er fordi jeg har været på ferie uden computer og internet. (22/07/2018 21:09)
  • Nadine: Må jeg sove på din sofa? Og har du et job til mig? (23/07/2018 10:53)
  • Jamie: Girls just wanna have fun! (22/07/2018 22:07)
  • Eric: Kunne du ikke tænke dig at være med til at skabe lidt mere sjov hos slangerne? Tjek min baggrundshistorie! (23/07/2018 11:16)
  • Vivien: Søger relationer, kom frisk (21/07/2018 20:37)
  • Theodore: Jeg mangler, relationer til Theodore. Send endelig, en ugle hvis der er et eller andet der kunne friste :) (21/07/2018 20:16)
  • Clary: Clary her! Søger relationer :D (23/07/2018 13:06)
  • Villa: Så er ugens stjerne kommet op - jeg beklager forsinkelsen :) (22/07/2018 17:31)
  • Eloise: https://soundcloud.com/joshua-shea-650410603/your-picture-on-the-mantelpiece < 3333333 (23/07/2018 00:08)
  • Nicholas: Søger drinking buddies. Buhbye. (22/07/2018 22:29)
Husk mig
  • Mason Ward
  • Connor Umsakri
  • Theodore A Voclain
  • Henry Alexander Brown
  • Christian Timothy Shaw
  • Madelein Edwards

Week of Gratitude 4



Week of Gratitude 4

Kæreste HS-brugere,

Vi i aktivitetsteamet synes at det er på tide, at sprede noget kærlighed, sige tak til dem der står os nært og byder velkommen til dem vi endnu ikke kender.


Den næste uge vil komme til at stå i taknemlighedenstegn. For fjerde gang slår vi dørene op til Week of Gratitude, og vi håber at I alle sammen vil være med til at sprede glæde og sige det ekstra tak som vi af og til glemmer i hverdagens stress og jag.


Som mange af jer kender det, har vi, aktivitetsteamet, kokkereret en liste over sætninger som I kan dele rundt (i gæstebøger) til lige præcis dem I synes fortjener den. Vi har både gamle og nye sætninger med til jer, og i år har vi 12 sætninger med.









Eksempel | Du synes at Bob har en utrolig flot profil, så derfor skriver du i Bob's gæstebog "Til dig som har en smuk profil".

1. Til min største inspiration.
2. Til dig der altid er der for mig.
3. Til dig der har givet mig de bedste grin.
4. Til dig som det vil være mig en stor glæde at lære (bedre) at kende.
5. Til dig som jeg ved, jeg altid vil kunne være ærlig overfor.
6. Til dig som har en smuk profil
7. Til dig som har en smuk/medrivende /interessant historie.
8. Til dig hvis emne(r) jeg ikke kan/kunne lade være med at stalke.
9. Til dig som gør HS til noget specielt.
10. Til dig, der aldrig giver op.
11. Til dig som altid spreder god stemning.
12. Til dig, der virkelig bare er en god ven.



I har muligheden for at gøre 12 forskellige personer glade, plus de WoG-er man selv finder på! Der er intet krav til hvordan I vil fordele dem. - Det bestemmer I helt selv. 


Det kan både være URL og IRL oplevelser der afgører hvem der skal have hvilken sætning - Det bestemmer I også helt selv.


Som sagt skal disse sætninger deles rundt til folk i deres gæstebøger.

Lad endnu engang denne uge være med til at styrke gamle venskaber og forme nye. 

De bedste og kærligste hilsner
Aktivitetsteamet


Tilføjet af Malone | Skrevet: 08/04/2018 20:32 | Kategori: RPG


Megan | 08/04/2018 20:33

Næh, hvor fedt! :D

Eloise | 08/04/2018 20:34

Uhhhhh!

Millicent | 08/04/2018 20:36

Ej hvor fedt ^^

Zaylee | 08/04/2018 20:43

Dejligt med en begivenhed, som vi kun har haft glæde af tilbage i tiden.

Ezekiel | 08/04/2018 20:52

Ej hvor fedt! God karma <3

Hezak | 08/04/2018 20:52

Hvor er det fedt lavet! ^^Der er da helt klart nogen, som i ugens løb skal have ros! :D

Iggy | 08/04/2018 20:55

This! Right! Here!

Anemone | 08/04/2018 20:58

Genialt idé, elsker det!

Maude | 08/04/2018 21:55

Flot initiativ. Det elsker jeg :D

Madeleine | 08/04/2018 22:36

Genial ide! Glæder mig til at sprede lidt glæde rundt hos folkene herinde :D

Ivy | 08/04/2018 22:56

Juuhuuu, fantastisk at wog er tilbage!!

Olyvia | 08/04/2018 23:30

EJ HVOR ET HERRE DEJLIGT INITIATIV <33333

Morbus | 09/04/2018 23:15

Vi er altså nødt til at få os en like-knap... Det her fortjener et stort like!

Ikke logget ind