• Eric: Kunne du ikke tænke dig at være med til at skabe lidt mere sjov hos slangerne? Tjek min baggrundshistorie! (23/07/2018 11:16)
  • Megan: Wauw AQUAMAN. Jeg er så SPÆNDT, og kan ikke vente til det bliver december :O (21/07/2018 21:48)
  • Dale: *Quidditch* beklager at restrunden ikke kom ind, men har haft netproblemer. Runden kommer ind hurtigst muligt og så har i resten af dagen :) *Quidditch* (22/07/2018 00:20)
  • Vivien: Søger relationer, kom frisk (21/07/2018 20:37)
  • Nadine: Må jeg sove på din sofa? Og har du et job til mig? (23/07/2018 10:53)
  • Maisie: Jeg kunne godt bruge lidt emner! Sååå skal vi emner :D (22/07/2018 00:16)
  • Mason: Nogen der vil have en relation med en 20 årig? :) (23/07/2018 04:12)
  • Villa: Så er ugens stjerne kommet op - jeg beklager forsinkelsen :) (22/07/2018 17:31)
  • Clary: Clary her! Søger relationer :D (23/07/2018 13:06)
  • Narella: Ny profil oppe, tjek den ud! :D (22/07/2018 19:37)
  • Ramona: Emner bliver besvaret i løbet af ugen :) (23/07/2018 15:26)
  • Nicholas: Søger drinking buddies. Buhbye. (22/07/2018 22:29)
  • Shannon: Søger Relationer! :) (22/07/2018 16:18)
  • Eloise: https://soundcloud.com/joshua-shea-650410603/your-picture-on-the-mantelpiece < 3333333 (23/07/2018 00:08)
  • Mallisia: Søger stadig flere relationer, så send gerne en ugle, så kigger vi på det (22/07/2018 23:32)
  • Fall: UNDSKYLD SÅ MEGET! Jeg har ikke været online et sec. de sidste 2 uger, og det er fordi jeg har været på ferie uden computer og internet. (22/07/2018 21:09)
  • Jamie: Girls just wanna have fun! (22/07/2018 22:07)
  • Theodore: Jeg mangler, relationer til Theodore. Send endelig, en ugle hvis der er et eller andet der kunne friste :) (21/07/2018 20:16)
Husk mig
  • Mason Ward
  • Connor Umsakri
  • Theodore A Voclain
  • Henry Alexander Brown
  • Christian Timothy Shaw
  • Madelein Edwards

Udmærkelsesturnering - Deltagerne


Se også disse nyheder:

Lærerstaben leder efter DIG af Hillary

Lad os få ro på siden af Tristan

Ugens Stjerne - Uge 1.58 af Villa

 

 
Hogwarts' Udmærkelsesturnering
 
Elementernes Hemmeligheder


 
Udvælgelse af deltagerne

For en sjælden gangs skyld var storsalen henlagt i komplet stilhed selvom aftensmaden endnu ikke var overstået. Midt under middagen var lyset, helt bevidst til dette formål, blevet dæmpet, og hvor professorerne normalt sad og spiste deres aftensmad, stod der nu 8 podier med en lille boks placeret på hvert podie.
Rektor Wagner trådte frem foran podierne, så alle kunne se hende.

”Kære elever og professorer! Det er mig en stor ære, at kunne præsentere de otte deltagere i Hogwarts' Udmærkelsesturnering om Elementernes Hemmeligheder!” Rektoren så fra det ene kollegiebord til det andet. ”Når et deltager bliver offentliggjort, må vedkommende gerne komme op til mig og stille sig bag et af podierne.”

Rektor Wagner vendte sig om mod podierne og rettede sin tryllestav mod den første kasse. Et sus kunne høres og fyrværkeri skød op mod storsalens loft. Gnister i en dyb orange farve kunne ses, da fyrværkeriet eksploderede højt oppe og snart dannede navnet Nicodemus Baine.
Endnu et skud skød op mod himlen fra den næste boks. På nattehimlen kunne man i en smaragdgrøn farve se navnet Florence Queshire.

Næste boks viste sig at byde på violet fyrværkeri, der afslørede, at den tredje deltager var Majse Better.
Rektor gav storsalen lov til at klappe, før endnu et skud fløj af sted. Denne gang kunne man i en klar gul farve se navnet Callie Snow.
Der var nu kun fire deltagere, der manglede at blive afsløret og spændingen steg for hvert skud, der blev affyret.

Kara Kirby, var den næste deltager der blev offentliggjort. Hele storsalen klappede højlydt af hende, mens hun fandt sin vej op til podierne.
Da stilheden igen blev brudt af fyrværkeriet var det azurblå gnister, der denne gang dannede navnet Olyvia Volkov.

Den næstsidste boks indeholdte fyrværkeri i flot hvid farve, der matchede stjernerne i storsalens loft. Af bogstaverne der dukkede op kunne man læse sig frem til, at Ainsley Holden også var blevet udvalgt.

Rektor Wagner ventede med den sidste boks, til storsalen igen var faldet til ro. For sidste gang kunne man høre suset og braget når fyrværkeriet eksploderede. I lyserødt stod der Maude Stasey hen over stjernehimlen.

Et spotlight blev rettet mod rektoren, da hun vendte sig om mod eleverne. Klapsalverne døde til sidst ud og gav hende mulighed for at at tale. ”De otte deltagere ønskes stort tillykke med at være blevet udvalgt og alt held og lykke med udfordringerne! Der vil komme yderligere informationer om udfordringerne senere så I alle kan få indblik i, hvad jeres medelever og kollegianere vil blive udsat for. Deltagere, I bedes følge med mig!” Rektor Wagner førte deltagerne ud af storsalen, mens elever og Professorer igen brød ud i klapsalver.

___________________________________________________


De 8 deltagere til turneringen er nu fundet!

Vi vil først og fremmest gerne sige mange tak for interessen!

De 8 deltagere er:

Nicodemus, Florence, Callie, Majse, Kara, Olyvia, Ainsley og Maude.

Stort tillykke! Vi ser frem til at følge jer på jeres vej gennem turneringen!
I vil i løbet af i dag modtage en ugle med nærmere information.

I de to første faser skal deltagerne som bekendt konkurrere i par. Parrene er helt tilfældigt blevet sammensat af Plotenheden og er som følger:

Hold 1: Callie & Maude
Hold 2: Majse & Ainsley
Hold 3: Nicodemus & Kara
Hold 4: Olyvia & Florence

Information om turneringen:

De første to faser vil foregå i låste emner. Det betyder dog ikke, at resten af siden ikke får lov til at følge med. Emnerne bliver låst op, når den enkelte udfordring er ovre.

For at gøre det så overskueligt som muligt for jer tilskuere, har vi oprettet et emne, hvor information om turneringen bliver lagt ind. Det finder I her:

Informationsemne HER

Derinde vil vi offentliggøre emnerne, når de er blevet låst op. Der vil desuden komme anden relevant information.
Emnerne vil desuden blive offentliggjort i et opslag, når Plotenheden har vurderet besvarelserne og afgjort, hvilket par der ikke går videre. Men hvis I ønsker at se emnerne inden bedømmelsen, findes de derinde.

Vi håber, at I glæder jer ligeså meget som os til at følge med! Og vi håber, at I deltagere er klar til at tage kampen op!

Endnu en gang skal I have stor tak for jeres interesse.
- Plotenheden
tag ??? words: # # # words notes: Getting back in the groove <3 Credit: Glamourgirl @ Shadowplay!">Shadowplay!

 


Tilføjet af Illyra | Skrevet: 29/03/2018 14:46 | Kategori: RPG


Maison | 29/03/2018 14:51

Stort tillykke til de udvalgte! :D

Mair | 29/03/2018 14:53

Tillykke!!! Ej hvor fedt, jeg glæder mig til at tilskue!

Kara | 29/03/2018 14:56

Tillykke til jer andre. :D Glæder mig allerede!

Majse | 29/03/2018 15:01

Vent... Det er mit navn! Jeg ... skal være med! Nu melder nervøsiteten sig ... Puha ...

Anemone | 29/03/2018 15:06

Tillykke til alle!
Må familie medlemmer godt komme og kigge på?

Majse | 29/03/2018 15:20

Det synes jeg de må Ane!!!

Leonora | 29/03/2018 15:35

Tillykke alle sammen :)

Alinea | 29/03/2018 15:40

Tyllykke allesammen!!!

Malone | 29/03/2018 15:44

Tillykke til de udvalgte! Damn, det virker spændende! :D

Nkiruka | 29/03/2018 15:45

Stort tillykke til de udvalgte! :D

Madeleine | 29/03/2018 15:55

Gigante tillykke til de udvalgte! Held og lykke til jer! :D

Douglas | 29/03/2018 15:57

Uha, det er spændende tror jeg. Vil holde godt øje med jer fra sidelinjen, Ainsley og Olyvia tihi. Held og lykke til de 8 deltagere.

Pippa | 29/03/2018 15:57

Skide godt, Maude!!

Maude | 29/03/2018 16:02

Jeg er SÅ spændt!!

Ivy | 29/03/2018 16:34

Spændende :D!

Nicodemus | 29/03/2018 16:48

Fedt! Tillykke til de øvrige deltagere også :D

Arsinoe | 29/03/2018 16:51

OLLI U DID IT

Callie | 29/03/2018 16:58

Uuhhh det bliver spændende, :D

Jeg er SÅ klar!

Olyvia | 29/03/2018 17:05

Whaaaaat
Ej tak, og tillukke til jer andre!

Nathen | 29/03/2018 17:56

Held og lykke til alle deltagere <3

Fall | 29/03/2018 18:46

Held og (Til)lykke!!

Florence | 29/03/2018 19:07

Ommg hvor feedt! ^^

Hezak | 29/03/2018 20:09

Held og lykke til de heldige ;)

Edward | 29/03/2018 20:14

Tillykke til alle deltagerne! ^^ Det skal sq nok blive godt!

Majse | 29/03/2018 20:35

Jeg er ked af at fortælle de andre deltagere det her: Men mig og Ainsley kommer altså vidre til finalen! Det har jeg bestemt! Hehe ...

Morbus | 29/03/2018 21:07

Tillykke! :)

Nicodemus | 29/03/2018 22:42

Øhhh som om, Majse. Det bliver Kara og jeg. Vi er allerede ved at blive venner, nå.

Majse | 29/03/2018 22:55

Ej hold da op! Mig og Ainsley er allerede ved at planlægge alt perfekt! Du kan lige så godt pakke det der sammen! Vi vinder, det ved alle da ;D

Illyra | 29/03/2018 23:00

Der kommer jo heldigvis to par med i finalen, venner. I behøver ikke at slås allerede ;)

Kara | 29/03/2018 23:57

Du lyver vidst for dig selv, Majse. ;) Not cool.

Majse | 30/03/2018 07:12

Måske burde vi lytte til Illyra ... Vi kunne også bare ALLE sammen vinde? Var det ikke en god i?é

Morgan | 30/03/2018 14:29

Jeg GLÆDER MIG til at følge med i de her udfordringer! :D

Atalia | 30/03/2018 17:54

Det gør jeg også Morgan!

Lotta | 01/04/2018 16:15

:O Det er jo min søster! Go Maude! < 3 Og held og lykke til alle! :-D

Ikke logget ind