• Gwendolyn: Overvejer karakterskift, hvis du mangler en eller anden bestemt relation så skriv lige? ^^ (21/04/2018 21:31)
  • Gregory: RAVENCLAW: Husk at deltage i ugens konkurrence - deadline er på tirsdag! :RAVENCLAW (22/04/2018 12:33)
  • Samuel: Til diverse quidditch-nørder. Jeg har nørdet geografi til os. Se min BGH :D (22/04/2018 20:11)
  • Pippa: Jeg vil mægtig gerne plotte. Hit me up. (22/04/2018 17:21)
  • Iggy: Optur: Jeg har købt en god bog. Nedtur: Jeg er snart færdig med den. No bueno!!!!! (22/04/2018 14:42)
  • Emmanuel: hey guys, jeg søger nogle friske og frejdige folkes til at være mine bedsteforældre (60+). (22/04/2018 18:11)
  • Douglas: Tjek lige det nye slange snacks ud, slytherin! Der er kommet nyt layout :o Wooooow (22/04/2018 20:48)
  • Athie: HUFFLEPUFF: Awarden er oppe! Send jeres nomineringer til mig :D (22/04/2018 19:17)
  • Rachel: Søger bolig!! (22/04/2018 15:33)
  • Alithea: GRYFFINDOR! Så er interviewet åbnet op for jer, så skynd jer ind og stil de spørgsmål, I måtte have til Valentina: https://hogwartsschool.dk/forum/id/13696#331880 (22/04/2018 20:13)
  • Jonathan: Jeg mangler en roomieeee! (22/04/2018 20:03)
  • Lily: Nogen der vil emne? (21/04/2018 15:43)
  • Amy: I er alle smukke som I er < 333 *Spreder kærlighed* (21/04/2018 18:02)
  • Marek: beklager forsinklesen med emne svar, ser på dem snarest muligt :D (22/04/2018 19:16)
Husk mig
  • Eden Brooks
  • Quintus White
  • Kai jackson
  • Estellee Wico
  • Rakel Darn
  • Stella Baker

Ugens Stjerne - Uge 1.58


Ugens Stjerne
uge 1
Quentin Stafford
30 Stjerner
Timotheus Everdale
28 Stjerner
Malianna Fearghas 23 Stjerner
Kære studerende på Hogwarts!
Hold da op - Sikke en velkomst der har været. Vi har haft rigtig travlt med at rette jeres mange fantastiske lektier

Det er kun uge 1, og I har allerede slået en rekord - altså hele 219 !! stjerner har i samlet ind næste år - det er jo helt sindsygt....

Forsæt endelig i samme stil, selvom det giver lidt travlhed på læreværelset - og husk at der i uge 3 er BONUS-uge som betyder man får DOBBELTpoints for sine lektier

Alle dygtige stjerne-samlere skal hyldes med manér.
Stjerne Info
Alle elever som modtager karakteren fremragende, får automatisk 1 stjerne. Bedømmer læreren at den fortjener ekstra hyldest modtager den i stedet 3 stjerner

Når lektieugen er omme, og alle lektier er rettet bliver de talt sammen og vinderen bliver offentliggjort onsdagen efter.

Point og Galleoner bliver uddelt følgende uge. Skulle der fines fejl i forbindelse med stjerneoptællingen, så kontakt venligst Villa

Præmierne er følgende:
1. pladsen = 10 points og 50 galleoner
2. pladsen = 7 points og 30 galleoner
3. pladsen = 3 points og 20 galleoner
Stjernemodtagere
Rupert med 17 stjerner
AnnaLiva med 13 stjerner
June med 13 stjerner
Nathalie med 12 stjerner
Kael med 10 stjerner
Majse med 9 stjerner
Lila med 8 stjerner
Clarissa med 8 stjerner
Zuri med 8 stjerner
Callie med 7 stjerner
Zakaria med 6 stjerner
Brooklyn med 6 stjerner
Marcelo med 3 stjerner
Elizabeth med 3 stjerner
Magdalena med 3 stjerner
Odette med 3 stjerner
Merle med 3 stjerner
Rosalina med 1 stjerne
Amaia med 1 stjerne
Rebekka med 1 stjerne
Atalia med 1 stjerne
Ulla med 1 stjerne
Kaitlyn med 1 stjerne

Tilføjet af Villa | Skrevet: 28/03/2018 12:20 | Kategori: Hogwarts


Nathen | 28/03/2018 12:52

tillykke alle sammen <3

June | 28/03/2018 12:58

Hold da helt fest, det er da et lækkert layout der er kommet! Hvem er det, som har layoutet det?
Og tillykke til vinderne! =D

Villa | 28/03/2018 12:59

Det er Alistair der har været så grafisk at lave et layout til mig :)

Quentin | 28/03/2018 13:11

hvis jeg vidste, et billede var ved at blive taget, ville jeg have smilt - eller begravet mit hoved væk..

godt klaret Timotheus og Malianna! og selvfølgelig alle andre, der har anskaffet sig stjerner i sidste uge :)

Kaitlyn | 28/03/2018 13:17

Fedt opslag! Dog er mit navn Kaitlyn, ikke Kaitlynn ;)

Villa | 28/03/2018 13:21

Undskyld Kaitlyn, det skal jeg nok lige få rettet :)

Kaitlyn | 28/03/2018 13:22

Tak Villa! :)

Douglas | 28/03/2018 13:22

Lækkert Layout! :)

Leonora | 28/03/2018 13:28

Stort tillykke til alle vinderne! :)

Og så må jeg sige, at det er et fedt layout, der er kommet! :)

KerrTrevor | 28/03/2018 13:50

Tillykke Quentin.

Alinea | 28/03/2018 16:16

god lauatet

Malianna | 28/03/2018 16:52

Tak til jer alle.

Amy | 28/03/2018 15:33

Tillykke til jer alle sammen :D!

Og fedt layout :D

Douglas | 28/03/2018 16:03

Oh hey ja! Tillykke ravenclaw, giv den gas :)

Nkiruka | 28/03/2018 18:12

Smukt opslag - tillykke til alle, der er nævnt :D

Majse | 28/03/2018 20:02

Jeg synes kun jeg ser blåt. Hvor er I gode I tre!

Ikke logget ind