• Owen: skal du ikke være 9 år gammel og være med i det sejeste gang på hs? det synes jeg i hvert fald! (07/07/2020 17:45)
  • Aaryn: Hvis jeg kunne belønne jer for at lave lektier (flere end Selim) så havde jeg gjort det. I stedet må I nøjes med jeg vil rose jer til her oppe < 3 GO ALLE (NOT U SON) (08/07/2020 10:56)
  • Savannah: Så er der endnu engang blevet hædret nogle dygtige teammedlemmer, se hvem det er under nyheder ;) (08/07/2020 00:11)
  • Caroline: SLANGER :: Husk at deltage i Brilleslangens Quizzer! (06/07/2020 23:22)
  • Yennefer: Er jeg den eneste, der kigger på nogle af sidens karakterer og tænker: Dig kan jeg aldrig emne med, for din karakter er alt for cool, og jeg ville aldrig kunne hamle mig op med det? (06/07/2020 22:36)
  • Villa: Husk at lave lektier til alle professorene ... de keder sig helt vildt lige for tiden... (07/07/2020 16:58)
  • Masaru: Keiko og jeg søger to der, kan spille vores brødre! Blod fuldblods, fc asiatisk, aldre 15 og 13 kontakt endelig Keiko eller jeg for mere info :D (07/07/2020 20:04)
Husk mig
  • Calleb Ahn
  • Caleb Ahn
  • Lennon Reid
  • Keiko Raven Woods
  • Vilma Hua
  • Owen Hua
580 aktive brugere
20 online brugere
online på chatten

Nyt grafisk team


 
TJEK OGSÅ FØLGENDE NYHEDER:
IG Jobs af Nicholas
 
 
GRAFISK TEAM

Med fokus på udvikling af sidens grafiske udtryk, samt kommunikakation udadtil
PÅ VEGNE AF ADMINISTRATORTEAMET

 



Kære alle,

Så er der nyt på området om administrator til den grafiske afdeling på siden. Vi har fået tilkendegivelser fra en håndfuld meget dygtige folk og takker jer alle for interessen i at gøre Hogwartsschool.dk til et endnu bedre og ikke mindst flottere sted at være. Det var meget vanskeligt at skulle vælge imellem så kompetente folk og det bærer vores valg også præg af, idet vi har besluttet os for at ansætte ikke én men to til at varetage området.

Beslutningen bunder i det faktum at især to tilkendegivelser, en fra Malone og en fra Maison, fik os til at tænke, da det er to personer der besidder vidt forskellige komplimenterende kompetencer.

Vi indså også i processen, at det kun kan være fordelagtigt at have flere hoved engageret i det visuelle udtryk, hvorfor det faktisk er endt ud i en samarbejdsordning, hvor kun nogle få opgaver er specifikt uddelt.

Maison er meget dygtig til at tegne, mens Malone besidder en imponerende evne til at organisere og få ting til at ske, samt har et rigtig godt indblik i hjemmesider, og deres muligheder og begrænsninger.

Derfor har vi i Admin-teamet snakket sammen og besluttet at ansætte begge to.
Malone som administrator, stadig med ansvar for aktivitetesteam, sociale-medier og ansvarlig for koordineringen af det grafiske område.

Desuden engageres et samarbejde mellem hende og Maison der bliver ansat som sidens tegner - En helt ny stilling. Maison bliver ansvarlig for at producere billeder til alt der kan drømmes om.

Tag godt imod dem begge to og glæd jer til at se hvad de sammen kan skabe.

På vegne af Administratorteamet
Tristan, Matthew, Hillary, Malone og Maison

Tilføjet af Tristan | Skrevet: 22/02/2018 19:29 | Kategori: Generelt


David | 22/02/2018 19:32

Tillykke til jer begge 2!

Sayuri | 22/02/2018 19:32

Tillykke i to :D Glæder mig til at se jeres fantastiske evner kombineret :P

Illyra | 22/02/2018 19:33

Tillykke til jer begge!

Daphne | 22/02/2018 19:37

Fantastisk valg! Jeg ved at den kære Malone og Maison helt klart vil bruge deres magiske hænder til at skabe fantastiske og ikke mindst flotte ting til siden, som den fortjener! :-D
Hjertelig velkommen til Maison og Malone (smukt at se dig i den flotte lilla farve igen)! :-D

Eleonor | 22/02/2018 19:37

Tillykke! :D

Eadan | 22/02/2018 19:41

Fantastisk nyhed og et godt valg! Tillykke med jobbet til jer begge, jeg håber I må blive glade for det og jeg er ikke i tvivl om at I vil lave noget godt.

Genevieve | 22/02/2018 19:43

Stort tillykke til jer begge < 3

Ivy | 22/02/2018 19:44

KOMMUNIKAKATION lyder som et godt tiltag ;)!

Alistair | 22/02/2018 20:02

Det bliver fedt at se en udvikling på siden og ikke mindst i sidens butikker, som virkelig trænger til det

Tristan | 22/02/2018 20:03

Præcis Ivy! 10 point til dig!

Coralie | 22/02/2018 20:06

Stort tillykke til jer to :D

Ivy | 22/02/2018 20:08

Jubi!
(og tillykke til m&ms)

Megan | 22/02/2018 20:11

Stort tillykke til jer begge! :D

Alistair | 22/02/2018 20:15

Kan godt lide at Matthew også står som tegner..
Matthew jeg vil gerne se en tegning fra dig !! xD

Rylan | 22/02/2018 20:29

Tillykke med stillingen til jer begge :)

Dahlia | 22/02/2018 20:48

Congrats i to!! :D

Anemone | 22/02/2018 20:52

Tillykke :)

Douglas | 22/02/2018 21:32

Awesome! Stort tillykke :D

Adrian | 22/02/2018 23:04

Stort tillykke, glæder mig til at se hvad I finder på :D

Matthew | 23/02/2018 00:11

Illyra! Vis Alistair tegningen af min thestral!

Rosa | 23/02/2018 06:45

Tillykke

Madeleine | 23/02/2018 07:23

Tillykke! :D

Elliana | 23/02/2018 07:24

Tillykke til jer begge to! :D

Illyra | 23/02/2018 08:35

Værsgo, Alistair. Et pragteksemplar af en tegning fra Matthew ;)

http://oi41.tinypic.com/adi9zp.jpg

Alistair | 23/02/2018 08:38

Eeeejh den er da fin Matty !! :D
du kan da helt sikkert være vores nye tegner, :p

Maverick | 23/02/2018 09:29

ja da!

Majse | 23/02/2018 10:02

Er det de lysende blå streger på thestralen du står bag Matthew? xD

Tristan | 23/02/2018 10:07

Det er meget flot Matthew...
Jeg tænker vi fortsætter vores nuværende ansvarsfordeling ;) Det der med de komplimenterende kompetencer. ;)

Matthew | 23/02/2018 10:07

My one and only masterpiece xD

Jeg tror vi er heldige med Maison ^^

Maison | 23/02/2018 12:50

Sådan Matt! :D Hvad skal I bruge mig til ? xD

Malone | 23/02/2018 16:51

Da du skrev thestral, Matt, troede jeg vi ville få et gennemsigtigt billede xD

Helen | 23/02/2018 17:14

Tillykke til begge to! :D

Jo | 23/02/2018 19:48

Tillykke til jer begge! :D

Skye | 23/02/2018 21:46

Kæmpe tillykke til jer begge.

Matthew | 24/02/2018 19:22

Se, det havde været en god joke XD

Ja, Majse, det er bare stregerne jeg har sat, intet andet ^^

Gregory | 24/02/2018 19:26

Meget flot thestral, må jeg sige Matt, men jeg tror nu også at det vil være for sidens bedste at lade Maison få den plads ;)

Ikke logget ind